Help ik wil zwanger worden

woensdag 17 november 2021 om 20:56
Hallo!
Ik heb maandag mijn eisprong gevoelt. Echt steken enzo. Alleen gisteren kreeg ik pas de vruchtbare slijm. Kan dat?
Of komt de eisprong pas na paar dagen als je de steken voelt??
Ik snap er namelijk niks meer van.
Ik heb donderdag zaterdag en zondag geklust.
Begin cyclus is 2 november, dus eigenlijk zou maandag mij eisprong zijn. Want heb altijd netjes een cyclus van 28 dagen. 30 november moet ik weer ongesteld worden
Groetjes
Ik heb maandag mijn eisprong gevoelt. Echt steken enzo. Alleen gisteren kreeg ik pas de vruchtbare slijm. Kan dat?
Of komt de eisprong pas na paar dagen als je de steken voelt??
Ik snap er namelijk niks meer van.
Ik heb donderdag zaterdag en zondag geklust.
Begin cyclus is 2 november, dus eigenlijk zou maandag mij eisprong zijn. Want heb altijd netjes een cyclus van 28 dagen. 30 november moet ik weer ongesteld worden
Groetjes

woensdag 17 november 2021 om 21:36
In het normale leven ook hoor. Neem aan dat je ook niet tegen je vriendinnen of de huisarts het over klussen hebt, maar gewoon over seks.flipje2 schreef: ↑17-11-2021 21:07Hier op viva mag je gewoon zeggen waar het op staat hoor, iedereen is hier 18+. We weten hoe de babietjes gemaakt worden. Seks.
Ongeacht wanneer je eisprong precies is of was: als je ongeveer om de 1 à 2 dagen sekst, dan maak je een goede kans om zwanger te worden. En bij de meesten lukt dat dan binnen 12 maanden.
Succes

woensdag 17 november 2021 om 21:38
Probeer zo lang als het lukt geile seks te hebben.
Zodra dat klussen wordt gaan jullie het moeilijk krijgen.
Ook daar kom je wel overheen, maar het is bij mij echt een periode waar ik met verkrampte baarmoeder en verschrompelde clitoris op terugkijk. Stom stampen met het verplichte nummertje voor een baby. Niks aan. En dan zijn de maanden waarin het niet lukt nog lastiger.
Ook daar kom je wel overheen, maar het is bij mij echt een periode waar ik met verkrampte baarmoeder en verschrompelde clitoris op terugkijk. Stom stampen met het verplichte nummertje voor een baby. Niks aan. En dan zijn de maanden waarin het niet lukt nog lastiger.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 17 november 2021 om 21:50
Ovulatiepijn is vaak voor de eisprong en wordt veroorzaakt door de druk die de groeiende follikel op de eierstok geeft. Het is daarmee dus geen precieze graadmeter voor het aanwijzen van een eisprong.
Verder is het helemaal niet zo dat je met een cyclus van 28 dagen ook automatisch je ovulatie op dag 14 hebt. Sommige vrouwen hebben een langere luteale fase (dus eerdere eisprong) en anderen juist een kortere (dus latere eisprong).
Je eisprong vinden kan het beste dmv of ovulatietesten of cyclystracking met temperaturen/cervixslijm.
Maar gewoon regelmatig seks hebben werkt in eerste instantie vaak het beste om zwanger te worden
Verder is het helemaal niet zo dat je met een cyclus van 28 dagen ook automatisch je ovulatie op dag 14 hebt. Sommige vrouwen hebben een langere luteale fase (dus eerdere eisprong) en anderen juist een kortere (dus latere eisprong).
Je eisprong vinden kan het beste dmv of ovulatietesten of cyclystracking met temperaturen/cervixslijm.
Maar gewoon regelmatig seks hebben werkt in eerste instantie vaak het beste om zwanger te worden

woensdag 17 november 2021 om 21:53
Pinda-Kaas schreef: ↑17-11-2021 21:50Ovulatiepijn is vaak voor de eisprong en wordt veroorzaakt door de druk die de groeiende follikel op de eierstok geeft. Het is daarmee dus geen precieze graadmeter voor het aanwijzen van een eisprong.
Dankjewel! Hier heb ik wat aan haha
woensdag 17 november 2021 om 22:10
Ligt eraan wat je met de schilder hebt gedaannachtvlinder1977 schreef: ↑17-11-2021 21:22Ik bedenk me net dat ik afgelopen week een kamer heb geschilderd, valt dat ook onder klussen? Het zal toch niet???![]()

woensdag 17 november 2021 om 22:11
Ligt eraan wat je met de schilder hebt gedaannachtvlinder1977 schreef: ↑17-11-2021 21:22Ik bedenk me net dat ik afgelopen week een kamer heb geschilderd, valt dat ook onder klussen? Het zal toch niet???![]()

donderdag 18 november 2021 om 08:40
nouveauvague schreef: ↑17-11-2021 21:26Jeetje mina, ik dacht altijd dat je het met een wc-papiertje weg kon vegen, maar je moet het dus eerst tussen duim en wijsvinger doen…![]()

donderdag 18 november 2021 om 09:39
Je wekt zelf ook niet persé de indruk dat je doorhebt hoe het allemaal zit hoor.
*knip* laat maar, geloept, dit ga ik niet faciliteren

honingbij_ wijzigde dit bericht op 18-11-2021 19:49
27.61% gewijzigd

donderdag 18 november 2021 om 09:53
'Help, mijn man is een klusser!' krijgt nu een hele andere dimensieMonica1973 schreef: ↑18-11-2021 08:23Noem het ook niet klussen. Van klussen raak je nooit zwanger. Je huis knapt er wel van op.

donderdag 18 november 2021 om 10:05
Pfff... des te meer reden er gewoon maar niet aan te beginnen en het bij geile seks houden zeg ikfeow schreef: ↑17-11-2021 21:38Probeer zo lang als het lukt geile seks te hebben.

donderdag 18 november 2021 om 10:48
Je hebt een relatie van 6 maanden!!!!
Waarom ben je nu al zo obsessief bezig met je cyclus om zwanger te worden??? Als je nou al maanden lang bezig was met zwanger worden oké, maar nu al is echt niet goed! Nu gewoon lekker seksen en ervanuit gaan dat het vanzelf wel komt.
En of je als je elkaar nog maar zo kort kent zwanger moet willen worden is natuurlijk nog een tweede vraag……
Waarom ben je nu al zo obsessief bezig met je cyclus om zwanger te worden??? Als je nou al maanden lang bezig was met zwanger worden oké, maar nu al is echt niet goed! Nu gewoon lekker seksen en ervanuit gaan dat het vanzelf wel komt.
En of je als je elkaar nog maar zo kort kent zwanger moet willen worden is natuurlijk nog een tweede vraag……

donderdag 18 november 2021 om 11:57
Straks gauw even een test doen dan!nachtvlinder1977 schreef: ↑17-11-2021 21:22Ik bedenk me net dat ik afgelopen week een kamer heb geschilderd, valt dat ook onder klussen? Het zal toch niet???![]()
donderdag 18 november 2021 om 18:53
Misschien is het de ex wel..Koffiepot schreef: ↑18-11-2021 10:48Je hebt een relatie van 6 maanden!!!!

donderdag 18 november 2021 om 21:26
in beide gevallen gewoon een slecht idee