Vriend mijdt sommige vragen.

19-11-2021 21:16 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,

ik heb sinds enkele maanden een nieuwe vriend. Al met al heb ik mijn issues en krijg daar hulp voor maar het volgende lijkt mij niet zo gek van mijn kant:

Wanneer ik mijn vriend vraag hoevaak hij mij wil zien geeft hij gewoon geen antwoord.

Ik denk dat ik hem vaker wil zien (1 a 2 x per week) dan hij mij en vandaar ook mijn vraag aan hem. Is dit nu een gekke vraag van mij? Voel me gelijk zo'n zeur namelijk...
Dit is wel een hele summiere post om op basis daarvan een mening te geven
Westerpaviljoen schreef:
19-11-2021 21:20
Dit is wel een hele summiere post om op basis daarvan een mening te geven
Loepen helpt.
Je bent geen zeur. Het lijkt normaal dat je elkaar in het begin vaak wilt zien... :)
Is dit niet je derde topic over hem?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Man_87_7 schreef:
19-11-2021 21:27
Je bent geen zeur. Het lijkt normaal dat je elkaar in het begin vaak wilt zien... :)
Ik weet niet hoe oud TO is. In mijn studententijd zag ik vriendjes ook maar een paar keer per week. Veel te druk met allerlei dingen.
Zodra hij er een absoluut getal aan hangt, wil jij hem mogelijk ook aan dat getal houden. Dat kan te veel als verplichting voelen.
Is het geen stelregel dat bij derde topic over vriend dat je het moet uitmaken?
Andersom schreef:
19-11-2021 21:46
Zodra hij er een absoluut getal aan hangt, wil jij hem mogelijk ook aan dat getal houden. Dat kan te veel als verplichting voelen.
Zeker weten.
Hij heeft het te druk met zijn collega's toch?
Kliko schreef:
19-11-2021 21:48
Is het geen stelregel dat bij derde topic over vriend dat je het moet uitmaken?
Lijkt me wel zo fijn voor die arme vent.

En anders TO in therapie. Zo ongezond dit.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 19-11-2021 21:56
0.21% gewijzigd
Ik zou knotsknettergek worden van jou als ik jouw vriend was. En het stikbenauwd van je krijgen.
Uh vandaag zeg je in een ander topic van je dat je alleen bent ?
Ik denk zomaar dat het niet bij die ene vraag blijft en jouw vriend uit zelfbescherming niet meer antwoordt. Want het antwoord zal nooit goed genoeg zijn om jouw onzekerheid weg te nemen en jouw wantrouwen, het gat in je dat hij moet vullen maar wat een soort zwart gat is, zonder einde.
Lieve meid, ga aan jezelf werken, dit werkt niet als je je zo voelt zoals jij.
Sterkte.
Andersom schreef:
19-11-2021 21:46
Dit.

En los daarvan zou ik denk ik niet goed weten wat ik op zo’n vraag moest beantwoorden. Ik vind het een gekke vraag.
https://www.youtube.com/watch?v=iywaBOMvYLI
Ik zou zijn telefoon checken. Praat hij wellicht met een ander?
Op mijn initiatief zien we elkaar 1x per week. Soms is dat drie uurtjes, soms is dat een dag. Als ik wil weten wanneer ik hem weer zie dan doe ik zelf een voorstel.

Ik zou het leuk vinden om af en toe gevraagd te worden. Dit gebeurt zelden en daarom begon ik me ook af te vragen of we niet gewoon iets anders willen van een relatie.

Ik vroeg hem daarom hoevaak hij mij wil zien. Nou goed, hij heeft geantwoord dat hij me al vaak genoeg ziet en daar geen verandering in gaat brengen. Ik stel zijn eerlijkheid op prijs en vraag me af of ik niet gewoon nog niet rijp ben voor een relatie.

Pas geleden kon ik er nog zo van genieten toen een man mij vertelde dat hij slechts een keer per dag eet en dat hij dat niet op zijn werk doet zodat hij 's avonds thuis met zijn vrouw kan samen eten. Dat lijkt me heerlijk; een man die elke avond met mij wil eten. Zijn vrouw is overigens oprecht ook heel leuk!
Slechts een keer per dag eet en daar bewust mee wacht zodat hij dat thuis kan doen? Dan bedoel je letterlijk eten of synoniem voor seks? (oprechte vraag)
Waarom zou iemand per 1x per dag eten?
Ja, vandaar mijn vraag, maar er wordt dus inderdaad seks mee bedoeld? Ik twijfelde al, maar ik ben niet zo thuis in alle hedendaagse termen voor seks, dus ik wist het niet zeker.
Dina1980 schreef:
19-11-2021 22:37
Slechts een keer per dag eet en daar bewust mee wacht zodat hij dat thuis kan doen? Dan bedoel je letterlijk eten of synoniem voor seks? (oprechte vraag)
Ik bedoel echt eten. Misschien een extremere vorm van intermediate fasting? Zo begreep ik het althans.
Ik begrijp wel dat je het vraagt hoor. Toen ik verkering had wou ik mijn vriendjes ook zo vaak mogelijk zien. Omgekeerd wouden ze mij ook zien.
Als er geen voorstellen vanuit de ander komt zou ik mij ook afvragen óf hij mij wel wilde zien.
Een keer per week voor 3 uur zou voor mij niet als een relatie voelen. Jullie matchen gewoon niet.
Wat vaag allemaal en wat kun je moeilijk doen om niks elke keer, ik word al moe als ik het lees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven