Stelling: Een gentleman betaald alle dates

19-11-2021 16:05 309 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zie peiling ben benieuwd naar jullie reacties.

Gentleman betaald alle dates

Totaal aantal stemmen: 371

1) Niet waar alleen de 1e date (17%)
2) Waar (11%)
3)Wat ouderwets vrouwen betalen zelf een of meerdere dates in deze tijd (73%)
Het zal je misschien verbazen to, maar mannen stellen ook niet zoveel eisen aan het uiterlijk van een vrouw. Die hebben liever een gezellige vrouw met inhoud. Wat een man vooral aantrekkelijk vindt is: verzorgd en afhankelijk van het type man ook enigzins vrouwelijk. Veel mannen waarderen een rokje, panty of hakje of op z'n minst langer haar. Maar een Doutzen hoeven de meeste mannen niet.
Dus als jij zegt ik hou van warme spontane sociale mannen. Dat zullen veel mannen ook van vrouwen zeggen.
diyer schreef:
21-11-2021 19:17
Idd. Zo'n kerel zal maar 10 dates hebben en al die vrouwen drie keer niks vinden. Maar ondertussen wel 10 x €20 hebben afgetikt. Dure hobby om als man te daten.
Haha nee, voor de man geldt het net zo goed toch. Als hij wil splitten, zou ik denken "oké, hij vond het blijkbaar niet zo".
@diyer dus jullie denken niet alleen met je 🐍😁😁. Goed om te weten mocht ik weer eens op date gaan steek ik geen energie in m'n uiterlijk en betaal ik m'n eigen deel aangezien we niet meer in de jaren 50 leven.
Wat een rare reactie. Ik schrijf toch dat een man zeker houdt van een verzorgde vrouw. Maar je hoeft niet knap te zijn. Net als dat een man voor jou niet knap hoeft te zijn. Maar ik neem aan dat je het wél waardeert als de kerel in kwestie zijn spijkerbroek met smeervlekken en afgetrapte gympen even omwisseld voor wat netters?
Lattemacciato44 schreef:
21-11-2021 21:08
@diyer dus jullie denken niet alleen met je 🐍😁😁. Goed om te weten mocht ik weer eens op date gaan steek ik geen energie in m'n uiterlijk en betaal ik m'n eigen deel aangezien we niet meer in de jaren 50 leven.

Ik ben een man en ik split de rekening liever, dan heb ik tenminste niet het gevoel dat ik met callgirl op date ben. Of een vrouw zich opdirkt danwel in haar vrijetijdskloffie binnen komt zetten maakt me dan weer helemaal niets uit.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
FeeLucifer01 schreef:
19-11-2021 18:15
Ik vraag me ook af hoe dat werkt met die deuren open doen voor de dames, lopen jullie dan altijd achter de man? Zodat hij het eerst bij de deur is?

Of ga je dan bij de deur wachten tot hij je voorbij is met je armen naast je en hij de deur voor je open gaat doen?

En vanaf wanneer mag je weer zelf de deur open doen of nog erger, de deur voor hem opendoen/houden?

Best een goede vraag. Ik ben zelf zo'n enthousiast vooruit ren persoon en open dus meestal de deur voor degene met wie ik ben. Als we redelijk naast elkaar lopen, is het maar net hoe het uitkomt.

Ik denk dat ik niet als 'lady' ben opgevoed en daardoor weinig met een gentleman kan. Ofzo. Ik ben meer praktisch/pragmatisch.
Later is nu
KamilleT schreef:
19-11-2021 18:49
Mag hij wel je boodschappentassen dragen? Dat doen wij automatisch. Ook op vakantie, dan draagt hij de koffers en ik de handbagage.
Ik ben heel eigenwijs. Als we op vakantie een stad bezichtigen heb ik een (rug)tas met fototoestel en nog wat ongein en die draag ik dan ook zelf. Man loopt er dan met lege handen naast, inderdaad.
Later is nu
KamilleT schreef:
19-11-2021 19:01
Bij zo’n restaurant was ik op de eerste date met mijn vriend. Ik vond het wel wat hebben. Je hebt dan in ieder geval niet de spanning of hij gaat voorstellen om te splitten :)

Wist je date dan dat jij een kaart zonder prijzen had?
Later is nu
Star⁴ schreef:
19-11-2021 16:09
Betaalt.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven