Overdrijf ik? Of is dit niet oké

20-11-2021 20:29 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal,

Mijn vriend en ik zaten gezellig in de woonkamer toen het stroom ineens uitviel.
Samen kijken waar het weg kwam.
Achter de vaatwasser dus snel even de boel aan de kant, droog maken en weer klaar.

Ik zat op mijn hurken op de grond om het oud papier bij elkaar te rapen wat helemaal nat was. Mijn vriend zag dat ik daar bezig was. Hij drukt mij met zijn lichaam aan de kant en val omver tegen de deur aan. Dus ik zeg wat the fuck doe jij nou. Ja sorry zegt hij.

Ik vind dat niet oké en geef dat aan. De enige reactie die ik krijg is stel je niet zo aan zo doe im dat op het werk ook. Waarop ik vervolgens reageer van, ben ik een kerel die je zo aan de kant of omver kan drukken?

Ik vind dit soort dingen niet oké, misschien heb ik een kort lontje, stel ik mij echt aan en overdrijf ik.

Moest ik even kwijt sorry
Alles gebeurd met een reden
ViezeHond schreef:
20-11-2021 22:17
Hee Moitje :bigkiss:
Had je echt gemist!
Moiren schreef:
20-11-2021 22:18
Had je echt gemist!
:shame: 8-)
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
20-11-2021 22:21
:shame: 8-)
Boek een kamer of voer ergens anders een gesprek inplaats van nutteloos reageren op dit topic
mntjee schreef:
20-11-2021 22:24
Boek een kamer of voer ergens anders een gesprek inplaats van nutteloos reageren op dit topic
Rol je tenen even in.

Kusje terug Hond!
mntjee schreef:
Ik dacht hetzelfde :facepalm:
Ik vind jullie manier van communiceren sowieso een beetje raar.
Hij zal je vast niet met opzet pijn gedaan hebben? Misschien een beetje lomp, en je vind het niet leuk en dat is je goed recht en dat moet je aangeven. En zijn reactie is niet goed, maar als ik hier begin met wtf doe jij nou, ben ik een kerel etc, dan krijg ik op dezelfde manier antwoord.

Natuurlijk moet hij sorry zeggen, maar als jullie al 15 jaar samen zijn dan zal ie je vast niet bewust pijn hebben gedaan, of je zomaar uit het niets boos willen maken.
Waarschijnlijk allebei al een beetje geïrriteerd door de stroomstoring/lekkage. Het zou mij t niet waard zijn om bonje over te maken.
Tenzij je echt het idee hebt dat hij je met opzet pijn wilde doen
Ik zou bozer worden om de opmerking stel je niet aan dan dat hij me per ongeluk (voordeel van de twijfel) om laat vallen.
Ik zou gaan scheiden.
5 pagina's gezeik over een per ongeluk onhandigheidje waar excuses voor zijn aangeboden.

Ik zou alleen gaan wonen.
I wanna live my life with the volume full!
mntjee schreef:
Djeez…

Zowel jij als je vriend hebben lange tenen schijnbaar.
Open je een topic, is het weer niet goed. :sigh:
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Uitmaken, snel!
ViezeHond schreef:
20-11-2021 21:55
Hee! :bigkiss: Ja, heel even.
Heb je gemist!
Ik zou het ook niet leuk vinden. Ik denk dat je dat ook goed heb aangegeven bij je partner. Ik zou het voor nu loslaten en gewoon de volgende keer als het weer gebeurt zeggen: 'Zou je me voortaan willen vragen of ik je iets aangeef? Ik houd er niet van omver gelopen te worden'.
mntjee schreef:
20-11-2021 22:14
Ja hier netzo. Is gekukkig uitgepraat hoor dus we zijn weer helemaal oké gelukkig. ☺️
Nou dat is goed nieuws. Vertel, hoe zag hij het? Heeft ie nog zijn excuses aangeboden?
En heb je hem vannacht nog per ongeluk uit bed geduwd? Of was het toen alweer bijgelegd (hoop het wel)?
Oh-happy-day schreef:
21-11-2021 12:24
Nou dat is goed nieuws. Vertel, hoe zag hij het? Heeft ie nog zijn excuses aangeboden?
Dat had hij al zoals je kon lezen in mijn op
F1823 schreef:
20-11-2021 23:53
Ik zou gaan scheiden.

Je gaat er van uit dat ik getrouwd ben?
mntjee schreef:
Hahaha. Love it

Echt vervelend die berichten, zeker als je de users geblokkeerd hebt 🥱
Veritas vos liberabit
Moiren schreef:
20-11-2021 22:05
Precies dit. Is gewoon uitlokking.
O, kort rokje dus.
Doreia* schreef:
20-11-2021 20:41
Mijn man doet zoiets niet.
Die zegt dan, kun je mij het verlengsnoer even geven?
Dit dus.
Nova66 schreef:
23-11-2021 15:28
O, kort rokje dus.
Ja
Nee je overdrijft niet. Ik vind het erg lomp.
Ik vind ook niet dat je overdrijft, ik zou erg boos zijn als iemand zich zo lomp en onfatsoenlijk gedraagt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven