Herstel operatie sterilisatie man
dinsdag 30 november 2021 om 15:07
dinsdag 30 november 2021 om 17:00
Oh, sorry
Dan ben ik het met je eens.
dinsdag 30 november 2021 om 17:01
Dat is gewoon dwang, maar dat is natuurlijk anders. Wij snappen dat gewoon niet.

When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

dinsdag 30 november 2021 om 17:13
Precies. Mag je iedere paar jaar in de beugels om weer zo’n kloteding je baarmoeder in te laten lanceren (en ja de meeste vrouwen zijn ontzettende helden en doorstaan dit glimlachend en zonder een centje pijn natuurlijk). Want een paar dagen blauwe ballen voor een man is zielig, en helemaal als hij later met een andere vrouw nog een tweede leg moet.

dinsdag 30 november 2021 om 17:26
Dat zal de grootste reden wel zijn dat vrouwen vinden dat hun man maar eens aan de bak moet in het voorkomen van zwangerschap.*Sally* schreef: ↑30-11-2021 17:13Precies. Mag je iedere paar jaar in de beugels om weer zo’n kloteding je baarmoeder in te laten lanceren (en ja de meeste vrouwen zijn ontzettende helden en doorstaan dit glimlachend en zonder een centje pijn natuurlijk). Want een paar dagen blauwe ballen voor een man is zielig, en helemaal als hij later met een andere vrouw nog een tweede leg moet.

dinsdag 30 november 2021 om 17:41
Periodieke onthouding kan ook. Mijn punt was dat er meer opties zijn dan sterilisatie.
dinsdag 30 november 2021 om 17:46
Als ze het echt zelf zouden willen zouden ze ook niet om een hersteloperatie hoeven vragen lijkt mij. Ik denk dat veel het toch onder druk van de vrouw doen

dinsdag 30 november 2021 om 17:53
Velen doen het omdat ze wel willen neuken maar niet met condoom als de vrouw geen behoefte meer heeft aan hormonen slikken of lichaamsvreemde shit in haar lijf te laten stoppen.

dinsdag 30 november 2021 om 17:59
Nou, prima. Dan zetten ze hun vrouw voor blok en mag die het oplossen.
Maar in werkelijkheid denk ik dat de meeste stellen gezamenlijk tot een beslissing komen voor wat het beste bij hen past.

dinsdag 30 november 2021 om 18:00
Precies.
En vaak is dat echt nog steeds de vrouw, dus wat een gejammer van de mannetjes weer hier, totaal onterecht.

dinsdag 30 november 2021 om 18:08
dinsdag 30 november 2021 om 18:12
Ja heel veilig ook, jaren gedaan zo, wel een inmiddels 17 jarig exemplaar uit voort gekomen, geeft niet hoor, maar was natuurlijk niet de bedoeling. En gaf erg veel stress indertijd. Sowieso voor mij iedere maand was het toch weer spannend!
Mijn man heeft zich daarna gewoon laten steriliseren zoals dat een prima keus was op dat moment. En ja kan dat je daarna weer iemand tegenkomt waarbij er weer wel een kinderwens is, dan doe je dus een herstel operatie zoals bij TO gaat gebeuren bij haar man, ik hoop voor ze dat het lukt!
Kan ook zijn dat het niet meer lukt, er zijn gelukkig succesverhalen!
En er zijn ook stellen waarbij het niet lukt.
tęssa44- wijzigde dit bericht op 30-11-2021 18:14
3.93% gewijzigd
dinsdag 30 november 2021 om 18:13
Zoals dat voor de sterilisatie geldt, geldt het mogelijk net zo goed voor die nieuwe baby.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....

dinsdag 30 november 2021 om 18:30
lolapaloeza schreef: ↑30-11-2021 18:13Zoals dat voor de sterilisatie geldt, geldt het mogelijk net zo goed voor die nieuwe baby.

dinsdag 30 november 2021 om 18:48
Eens.lolapaloeza schreef: ↑30-11-2021 18:13Zoals dat voor de sterilisatie geldt, geldt het mogelijk net zo goed voor die nieuwe baby.

dinsdag 30 november 2021 om 18:51