Werk/leertraject, waar te beginnen?
maandag 25 oktober 2021 om 20:31
Ik wil volgend jaar heel graag een BBL opleiding doen want ik mis nu een beetje een relevante opleiding. De kinderopvang of de zorg lijkt me wel leuk.
Maar waar te beginnen? Ben al op internet gaan zoeken, maar wordt de hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd. Het liefst zoek ik namelijk een opleiding die de werkgever betaald, dat zou het mooiste zijn.
Iemand tips? Ik heb 15 jaar voor dezelfde werkgever gewerkt dus ik ben een beetje uit het solliciteren/opleiding wereldje geraakt.
Maar waar te beginnen? Ben al op internet gaan zoeken, maar wordt de hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd. Het liefst zoek ik namelijk een opleiding die de werkgever betaald, dat zou het mooiste zijn.
Iemand tips? Ik heb 15 jaar voor dezelfde werkgever gewerkt dus ik ben een beetje uit het solliciteren/opleiding wereldje geraakt.
dinsdag 26 oktober 2021 om 14:49
Maar dat zei je er niet bij. Je deed voorkomen alsof er helemaal niks te vinden is en dat is natuurlijk niet zo. Je hebt alleen aanvullende eisen (die prima zijn hoor) waar je eerder niet over rept.

dinsdag 26 oktober 2021 om 17:07

dinsdag 26 oktober 2021 om 17:09
Due-scimmie schreef: ↑26-10-2021 17:07Als zij-instromer (minimaal 3 jaar werkervaring vaak) is het startsalaris wel vaak iets hoger.
Ik weet het, ik ben zo'n zij-instromer. Maar het is nog steeds de helft van wat ik voorheen had. Dus best een aderlating

En als TO de hypotheek moet betalen is het best handig om eerst te kijken wat de verdiensten dan zo ongeveer zijn.
dinsdag 26 oktober 2021 om 17:11
Ja dat is voor mij wel de reden om het nog niet te doen

zaterdag 4 december 2021 om 18:03