Advies what to do
zondag 28 november 2021 om 22:45
Hey,
Ik had hier al topic over onzekerheid en stress tijdens daten, dit vooral omdat hij (ineens) minder liet horen & ik het heel eng vind na aantal nare ervaringen mezelf open te stellen en risico te lopen op een gebroken hart. Waardoor ik heel veel nadenk en analyseer etc.
Maar, de man in kwestie is geweldig, matchen goed, liggen op 1 lijn, willen hetzelfde in het leven, hebben alles op de rit etc.
Nu liet dir afgelopen week minder horen.. kreeg vrijdags appjes met vele excuses en waarom etc. Hij is die avond nog naar mij gekomen.
Het was weer zoals alle dates, en genoten.
Ik ben het gesprek met hem aangegaan, gezegd dat ik het niet heel leuk vond helemaal niks te horen, en dat een bijvoorbeeld 1 appje einde van de dag wel fijn zou zijn. Gewoon om even over je dag te hebben.
Hij begreep het, en snapte mij.. hij was echt serieus met mij, en wil nog het liefst heel lang met mij zijn..
Maar dan. Hij verrekt vrijdag, krijg een ik ben thuis met hartjes etc.
Sindsdien niks! Heb hem zaterdag nog 2 appjes gestuurd, 1 x heel vroeg 1 begin van de avond.
Hij heeft dit gelezen, is vandaag ook online op social media.
Ik stuur half uur geleden toch nog een hey.. en ook die wordt genegeerd
Ik vind het eigenlijk echt niet fijn op deze manier, als je iets op wil bouwen vind ik wat meer contact wel fijn, en dat hoeft niet 24/7 te zijn, en ook niet de hele dag door.. maar heel weekend gewoon niks terwijl je schijnbaar wel tijd hebt voor social media.
Aan de ene kant wil ik niet weer over beginnen hij weet wat ik denk en vind, maar ik wil eigenlijk ook niet over mijn grenzen gaan, hoe fijn het ook is met deze man. Ik krijg hier het gevoel bij alsof het toch maar mooie praatjes of iets zijn..
(Social media is die overgens niet actief in dingen plaatsen al 3 jaar niet), maar ja.. hoe kan ik dit nu het beste doen zodat ik me niet zo dom voel, het voelt alsof er gewoon niet gedacht wordt aan mij, en wat ik zou willen..
Of ben ik nou onnozel aan het doen?
Ik had hier al topic over onzekerheid en stress tijdens daten, dit vooral omdat hij (ineens) minder liet horen & ik het heel eng vind na aantal nare ervaringen mezelf open te stellen en risico te lopen op een gebroken hart. Waardoor ik heel veel nadenk en analyseer etc.
Maar, de man in kwestie is geweldig, matchen goed, liggen op 1 lijn, willen hetzelfde in het leven, hebben alles op de rit etc.
Nu liet dir afgelopen week minder horen.. kreeg vrijdags appjes met vele excuses en waarom etc. Hij is die avond nog naar mij gekomen.
Het was weer zoals alle dates, en genoten.
Ik ben het gesprek met hem aangegaan, gezegd dat ik het niet heel leuk vond helemaal niks te horen, en dat een bijvoorbeeld 1 appje einde van de dag wel fijn zou zijn. Gewoon om even over je dag te hebben.
Hij begreep het, en snapte mij.. hij was echt serieus met mij, en wil nog het liefst heel lang met mij zijn..
Maar dan. Hij verrekt vrijdag, krijg een ik ben thuis met hartjes etc.
Sindsdien niks! Heb hem zaterdag nog 2 appjes gestuurd, 1 x heel vroeg 1 begin van de avond.
Hij heeft dit gelezen, is vandaag ook online op social media.
Ik stuur half uur geleden toch nog een hey.. en ook die wordt genegeerd
Ik vind het eigenlijk echt niet fijn op deze manier, als je iets op wil bouwen vind ik wat meer contact wel fijn, en dat hoeft niet 24/7 te zijn, en ook niet de hele dag door.. maar heel weekend gewoon niks terwijl je schijnbaar wel tijd hebt voor social media.
Aan de ene kant wil ik niet weer over beginnen hij weet wat ik denk en vind, maar ik wil eigenlijk ook niet over mijn grenzen gaan, hoe fijn het ook is met deze man. Ik krijg hier het gevoel bij alsof het toch maar mooie praatjes of iets zijn..
(Social media is die overgens niet actief in dingen plaatsen al 3 jaar niet), maar ja.. hoe kan ik dit nu het beste doen zodat ik me niet zo dom voel, het voelt alsof er gewoon niet gedacht wordt aan mij, en wat ik zou willen..
Of ben ik nou onnozel aan het doen?
zaterdag 4 december 2021 om 12:01
Tja meningen kunnen verschillen he. Ik denk juist dat TO leerde van eerder gemaakte fouten. Dat ze precies snapt wat haar valkuilen zijn. Dat ze weet waar de oorzaak ligt, al een boel shit heeft verwerkt en in de gaten heeft wat haar triggert. En dan zijn er mensen die bepaalde dingen claimerig vinden, en anderen die dat niet vinden. Het is de vrijheid van TO mee te pikken waarmee ze wat kan en de rest te negeren. Ik snap dat gevoel wel, dat je denkt jezelf te moeten verdedigen. Omdat er zoveel gezaag is, allerlei aannames worden gedaan etc. Maar dat is het forum he. Als mensen goedbedoelde raad geven, die niet wordt opgepikt willen ze vaak toch graag gehoord worden. Heb ik zelf ook wel eens last van.Hexopbezemsteel schreef: ↑04-12-2021 11:33Vind je? Hoe meer ze schrijft, des te meer ze overkomt als iemand met issues en iemand die wel degelijk claimt, en dat zelf ook logisch vindt gezien haar verleden. En misschien is het dat ook.
Het zou helpen als ze de patronen kon doorzien, maar dat ga je uiteraard niet bereiken op een anoniem forum. Wij kennen haar inderdaad niet, en zijn geen hulpverleners. (Nou ja, de meesten niet.)
Er worden best oprechte en goede adviezen gegeven, waarna TO terug komt en zegt dat het helemaal zo niet is, van alles ontkent hoewel ze het eerder wel schreef. Ook in dat patroon heeft ze zelf een aandeel.
zaterdag 4 december 2021 om 12:19
Nou als je nog geen problemen hebt krijg je ze wel aangepraat hier.
TO ik vind ook dat je helemaal geen gekke dingen hebt gedaan. Ik vind het een normale verwachting dat als uitspreekt samen naar iets toe te willen werken er ook regelmatig contact is, wat mij betreft niet claimend.
Maar een ieder staat er anders in en ieder heeft zijn eigen 'regels' qua daten en dat zie je hier ook terug komen. Wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken. Jammer dat hij niet gewoon eerlijk kon zijn, want zoals ik het lees heb je hem alle ruimte gegeven om eerlijk te zijn over zijn behoeften en verwachtingen, maar is hij alleen maar meegegaan in wat jij aangaf.
TO ik vind ook dat je helemaal geen gekke dingen hebt gedaan. Ik vind het een normale verwachting dat als uitspreekt samen naar iets toe te willen werken er ook regelmatig contact is, wat mij betreft niet claimend.
Maar een ieder staat er anders in en ieder heeft zijn eigen 'regels' qua daten en dat zie je hier ook terug komen. Wat voor de een werkt hoeft niet voor de ander te werken. Jammer dat hij niet gewoon eerlijk kon zijn, want zoals ik het lees heb je hem alle ruimte gegeven om eerlijk te zijn over zijn behoeften en verwachtingen, maar is hij alleen maar meegegaan in wat jij aangaf.
zaterdag 4 december 2021 om 12:33
BeauCis schreef: ↑04-12-2021 12:01Tja meningen kunnen verschillen he. Ik denk juist dat TO leerde van eerder gemaakte fouten. Dat ze precies snapt wat haar valkuilen zijn. Dat ze weet waar de oorzaak ligt, al een boel shit heeft verwerkt en in de gaten heeft wat haar triggert. En dan zijn er mensen die bepaalde dingen claimerig vinden, en anderen die dat niet vinden. Het is de vrijheid van TO mee te pikken waarmee ze wat kan en de rest te negeren. Ik snap dat gevoel wel, dat je denkt jezelf te moeten verdedigen. Omdat er zoveel gezaag is, allerlei aannames worden gedaan etc. Maar dat is het forum he. Als mensen goedbedoelde raad geven, die niet wordt opgepikt willen ze vaak toch graag gehoord worden. Heb ik zelf ook wel eens last van.
Na onze slechte start met de kerstkaarten fittie, moet ik zeggen dat ik het eigenlijk best vaak eens ben met wat je schrijft

zaterdag 4 december 2021 om 12:51
Ik heb de indruk dat de discussie vaak al lang niet meer gaat over het oorspronkwlijke advies. En dat veel verdwijnt in geschreven tekst. Wat ik letterlijk lees is dat TO om zich heen mept en de "verleden-kaart" trekt.BeauCis schreef: ↑04-12-2021 12:01Tja meningen kunnen verschillen he. Ik denk juist dat TO leerde van eerder gemaakte fouten. Dat ze precies snapt wat haar valkuilen zijn. Dat ze weet waar de oorzaak ligt, al een boel shit heeft verwerkt en in de gaten heeft wat haar triggert. En dan zijn er mensen die bepaalde dingen claimerig vinden, en anderen die dat niet vinden. Het is de vrijheid van TO mee te pikken waarmee ze wat kan en de rest te negeren. Ik snap dat gevoel wel, dat je denkt jezelf te moeten verdedigen. Omdat er zoveel gezaag is, allerlei aannames worden gedaan etc. Maar dat is het forum he. Als mensen goedbedoelde raad geven, die niet wordt opgepikt willen ze vaak toch graag gehoord worden. Heb ik zelf ook wel eens last van.
Maar terwijl ik hier na zit te denken over mijn antwoord op jouw post bedenk ik mij dat het feit dat veel verdwijnt in geschreven tekst ook geldt voor TO, die eigenlijk vooral lijkt te willen zeggen "hou alsjeblieft op, ik voel me al rot genoeg".
Eigenlijk hoort bijna niemand elkaar nog
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
zaterdag 4 december 2021 om 14:12
Scherpe conclusie, daarmee kan ik het wel eens zijn.Hexopbezemsteel schreef: ↑04-12-2021 12:51Ik heb de indruk dat de discussie vaak al lang niet meer gaat over het oorspronkwlijke advies. En dat veel verdwijnt in geschreven tekst. Wat ik letterlijk lees is dat TO om zich heen mept en de "verleden-kaart" trekt.
Maar terwijl ik hier na zit te denken over mijn antwoord op jouw post bedenk ik mij dat het feit dat veel verdwijnt in geschreven tekst ook geldt voor TO, die eigenlijk vooral lijkt te willen zeggen "hou alsjeblieft op, ik voel me al rot genoeg".
Eigenlijk hoort bijna niemand elkaar nog

dinsdag 7 december 2021 om 15:43
Nee, wel net nog voorbij je topic. En je reacties op elk ander topic afgelopen tijd.
Kijk zelf even in de spiegel, of je loept jezelf even.
Iedereen hier kan gewoon lezen hoe jij echt overal raar doet en daarna gaat huilen als mensen je er op wijzen.
Mag, maar lijkt me voor TO geheel niet helpend. En voor jezelf ook niet. Je hebt al genoeg aan jezelf.

donderdag 9 december 2021 om 15:48
Sorry hoor, ik heb alleen maar oprecht gereageerd. Dus hou je commentaar maar voor jeWatermoelen6 schreef: ↑09-12-2021 15:46Ja, toch jammer dat sommige het zo verpest hebben. Want ik ben oprecht benieuwd hoe het gaat. Hoop dat ze toch nog iets laat weten voor diegene die wel echt geïnteresseerd zijn.

Una noche loca
donderdag 9 december 2021 om 16:00
Had het helemaal niet over jou, jouw reacties waren en zijn altijd hardstikke aardig. Niet zo onaardig doen hoor, ik bedoelde de afkrakende.ChicaHolandesa schreef: ↑09-12-2021 15:48Sorry hoor, ik heb alleen maar oprecht gereageerd. Dus hou je commentaar maar voor je![]()