Ik wil verder komen dan de eerste date [Geen OP]
donderdag 9 december 2021 om 16:17
donderdag 9 december 2021 om 16:22
ach houdt toch opMadeliefjees schreef: ↑09-12-2021 16:17Mannen willen jagen, dus wat minder je best doen.
En als ze horen dat je een eigen bedrijf hebt en verre reizen maakt, dan denken ze al gauw, dat wordt niet de moeder van mn kinderen.
een leuke vent, vindt het prima als hij niet heft te jagen, of als jij op hem jaagt
donderdag 9 december 2021 om 16:24
Kan het zijn, dat je op de verkeerde types valt?
een vriendin van mi heeft dat, die scharrelt elke keer weer mannen op, die (ze is een vriendin, ik hou van haar) echt niet gaan passen.
en ik denk, dat jij zelf ook voelt, dat het niet past. Want je twijfelt. Als je hem echt leuk had gevonden, had jij ook die twijfel niet.
een vriendin van mi heeft dat, die scharrelt elke keer weer mannen op, die (ze is een vriendin, ik hou van haar) echt niet gaan passen.
en ik denk, dat jij zelf ook voelt, dat het niet past. Want je twijfelt. Als je hem echt leuk had gevonden, had jij ook die twijfel niet.
donderdag 9 december 2021 om 16:26
en voor de juiste man, geeft dat niet. schrikt dat niet af
Het leuke is, als je Hem ineens ontmoet, dat alle kwartjes op zijn plek vallen, Dat daten heel eenvoudig gaat. Dat je elkaar snapt, leuk vindt
Het enige is eigenlijk, da je je afvraagt, hoe die waanzinnig leuke vent, op jou kan vallen. Maar het fijne is, zo denkt hij ook over jou
Steek niet te veel tijd, in mannen waar je het gevoel niet bij hebt
donderdag 9 december 2021 om 16:40
Nou jouw relatie is ook niet echt rozengeur en manenschijn geloof ik.Madeliefjees schreef: ↑09-12-2021 16:17
En als ze horen dat je een eigen bedrijf hebt en verre reizen maakt, dan denken ze al gauw, dat wordt niet de moeder van mn kinderen.
Dus van deze dame zou ik maar niks aannemen TO, die heeft echt geen idee!
Una noche loca
donderdag 9 december 2021 om 16:43

donderdag 9 december 2021 om 16:46
Alles beter dan die onzin die jij spuwt.Madeliefjees schreef: ↑09-12-2021 16:18Kom er maar in Viva dames, die allemaal getrouwd zijn, verre reizen maken, een eigen bedrijf en 6 kinderen....
donderdag 9 december 2021 om 16:48
lilalinda schreef: ↑09-12-2021 16:26en voor de juiste man, geeft dat niet. schrikt dat niet af
Het leuke is, als je Hem ineens ontmoet, dat alle kwartjes op zijn plek vallen, Dat daten heel eenvoudig gaat. Dat je elkaar snapt, leuk vindt
Het enige is eigenlijk, da je je afvraagt, hoe die waanzinnig leuke vent, op jou kan vallen. Maar het fijne is, zo denkt hij ook over jou
Mooie post dit, lilalinda

Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

donderdag 9 december 2021 om 16:54
Onzin. Het klikt, of het klikt niet.
TO: het is denk ik voor ons heel lastig om te weten waarom het loopt zoals het loopt. Hoe kom je met potentiële dates in contact? Tinder oid? Indien dat zo is, is er een verschil tussen de manier waarop jij je presenteert en hoe je in het echt bent? Dat is breder dan uiterlijk natuurlijk, dus als je alleen maar foto's hebt en geen tekst, dan is dat per definitie zo.

Ik zou het denk ik eerder daar zoeken. Want natuurlijk is er niets mis met je, maar er zit kennelijk wel een verschil tussen de verwachtingen die men had en de realiteit, want anders was er wel een tweede date gekomen of meer. Sowieso zijn ook veel mannen best bereid om iemand een tweede kans te geven, net als jij.
Dus probeer vooral niet jezelf te veranderen (dat hou je nooit vol), maar kijk eens hoe je met de juiste personen kan gaan daten.

donderdag 9 december 2021 om 16:56
Zouden het allemaal blind dates zijn?nowomannocry schreef: ↑09-12-2021 16:27Wellicht ben je onaantrekkelijk. Niet iedereen kan aantrekkelijk zijn. Zelf lig ik ook niet goed meer op de markt, ja dat is nou eenmaal zo.
En to zegt dat ze er leuk uitziet. Zou er een groot verschil zitten tussen hoe zij zichzelf ziet en de werkelijkheid?
(wat natuurlijk wel kan is dat de foto's een ander beeld geven dan de werkelijkheid en dat kan dan inderdaad een probleem zijn, niet dat ze onaantrekkelijk is, maar dat men iets anders verwacht)

donderdag 9 december 2021 om 17:00
Dat vind ik nou eigenlijk ook. Als ik de omschrijving lees denk ik (jaja, als man): leuk, een zelfstandige vrouw! Ondernemer ook nog.
Dus sowieso zijn er ook mannen die deze eigenschappen wel leuk vinden, de mythe dat mannen alleen maar een afhankelijk vrouwtje willen om te domineren is precies dat.

donderdag 9 december 2021 om 17:04
Was ook mijn gedacht.
TO mss pik je er enkel de heel populaire, succesvolle mannen uit met keuzestress?
En eerlijk... enorm je best doen, veel vragen én veel te vertellen hebben klinkt als een vermoeiende date met weinig spontaniteit.
Ik heb liever een date waar een gesprek vanzelf loopt en ieder vertelt wat hij/zij wil vertellen en dat kan niet wanneer je telkens op vragen moet antwoorden.
donderdag 9 december 2021 om 17:14
Ik reageer even op jou en dan op de restAttraverso schreef: ↑09-12-2021 17:04Was ook mijn gedacht.
TO mss pik je er enkel de heel populaire, succesvolle mannen uit met keuzestress?
En eerlijk... enorm je best doen, veel vragen én veel te vertellen hebben klinkt als een vermoeiende date met weinig spontaniteit.
Ik heb liever een date waar een gesprek vanzelf loopt en ieder vertelt wat hij/zij wil vertellen en dat kan niet wanneer je telkens op vragen moet antwoorden.

Schiet mij maar lek af en toe!

donderdag 9 december 2021 om 17:20
De reden die men geeft heb je niets aan. Soms weet je het ook gewoon zelf niet. Dat je op een date bent met iemand waarmee op papier alles klopt, maar waarvan je gewoon voelt dat je niet voelt wat je zou moeten voelen gelet op het feit dat het een date is.Kattenvrouw schreef: ↑09-12-2021 17:14Ik reageer even op jou en dan op de restMijn laatste date ging precies zo. We vertelden wat we wilden vertellen, liep vloeiend, gezellig, humor, lachen, we praatten allebei lekker veel en aan het einde gaf ie aan toch de connectie te missen...

donderdag 9 december 2021 om 17:27
Ik denk dat ze van poesjes houdt, maar dat hebben haar dates neem ik aan met haar gemeen en zo niet, dan weet ik waar het probleem zit!Westerpaviljoen schreef: ↑09-12-2021 17:25Waarom wil je altijd een tweede date?
Wordt er op je dates weleens gezoend?
Waarom de naam kattenbrouw?
donderdag 9 december 2021 om 17:28
Je hoeft in elk geval niet hard je best te doen. Laat dat gaan. Ga zoals je wilt naar de date en doe wat je wil op de date.
En als dat betekent dat anderen zien dat je even onhandiger bent, niks te vragen hebt, stil bent of juist helemaal dolenthousiast even aan het oreren, helemaal prima. Uiteindelijk wil je dat mensen een glimp opvangen van wie jij bent en dat leuk vinden. En tja ze zien nooit helemaal jou, dat kan niet op één date met zenuwen. Boeien.
En een knuffel voor jou. Want het lijkt me wel zwaar worden dat daten!
Ik herken het gevoel wel haha.
En als dat betekent dat anderen zien dat je even onhandiger bent, niks te vragen hebt, stil bent of juist helemaal dolenthousiast even aan het oreren, helemaal prima. Uiteindelijk wil je dat mensen een glimp opvangen van wie jij bent en dat leuk vinden. En tja ze zien nooit helemaal jou, dat kan niet op één date met zenuwen. Boeien.
En een knuffel voor jou. Want het lijkt me wel zwaar worden dat daten!
Ik herken het gevoel wel haha.

donderdag 9 december 2021 om 17:29
Dit is echt zo. 'het nog een kans geven' is niet iets voor na een paar uur elkaar live te hebben ontmoet.lilalinda schreef: ↑09-12-2021 16:26en voor de juiste man, geeft dat niet. schrikt dat niet af
Jammer voor je, maar ik denk niet dat het aan jou ligt. Gewoon de goeie nog niet tegengekomen.
donderdag 9 december 2021 om 17:29
maar jij twijfelde toch ook?Kattenvrouw schreef: ↑09-12-2021 17:14Ik reageer even op jou en dan op de restMijn laatste date ging precies zo. We vertelden wat we wilden vertellen, liep vloeiend, gezellig, humor, lachen, we praatten allebei lekker veel en aan het einde gaf ie aan toch de connectie te missen...