
Mission statement



zondag 19 december 2021 om 09:30
Doelen volgen op de missie en visie (en strategie.

zondag 19 december 2021 om 09:33
Ik was er al bang voor.
zondag 19 december 2021 om 09:50
zondag 19 december 2021 om 12:06
Dan ben ik wel benieuwd of je een missie/visie hebt die echt iets over je zeggen, of dat het de algemene woorden zijn waar je he-le-maal niks mee kunt.
Niet "het bieden van een optimale slaapbeleving", je verkoopt gewoon kussentjes om geld te verdienen, en daar is niets mis mee.
En de kernwaarden van transparantie en aandacht, kwaliteit en vertrouwen... als je dat leest, weet je dan echt iets méér over het bedrijf? En als je spullen van AliExpress kunt verkopen die 'goed genoeg' zijn, moet je dan de kernwaarde 'kwaliteit' intrekken?
Ik zou erg graag een statement lezen dat echt iets zegt en toevoegt!
Niet "het bieden van een optimale slaapbeleving", je verkoopt gewoon kussentjes om geld te verdienen, en daar is niets mis mee.
En de kernwaarden van transparantie en aandacht, kwaliteit en vertrouwen... als je dat leest, weet je dan echt iets méér over het bedrijf? En als je spullen van AliExpress kunt verkopen die 'goed genoeg' zijn, moet je dan de kernwaarde 'kwaliteit' intrekken?
Ik zou erg graag een statement lezen dat echt iets zegt en toevoegt!
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
zondag 19 december 2021 om 12:10
TED spread ideasKooktMetKnoflook schreef: ↑19-12-2021 12:06Dan ben ik wel benieuwd of je een missie/visie hebt die echt iets over je zeggen, of dat het de algemene woorden zijn waar je he-le-maal niks mee kunt.
Niet "het bieden van een optimale slaapbeleving", je verkoopt gewoon kussentjes om geld te verdienen, en daar is niets mis mee.
En de kernwaarden van transparantie en aandacht, kwaliteit en vertrouwen... als je dat leest, weet je dan echt iets méér over het bedrijf? En als je spullen van AliExpress kunt verkopen die 'goed genoeg' zijn, moet je dan de kernwaarde 'kwaliteit' intrekken?
Ik zou erg graag een statement lezen dat echt iets zegt en toevoegt!

zondag 19 december 2021 om 12:10
Dank je, ik ga er eens naar kijken!Kaaaaaaaatje schreef: ↑19-12-2021 09:50ken je dit boek? Dat vond ik heel veel inzicht geven
https://remcoclaassen.nl/boeken/ik/

zondag 19 december 2021 om 12:11
Tja, ik vind van wel. Maar wat anderen ervan vinden weet ik niet.KooktMetKnoflook schreef: ↑19-12-2021 12:06Dan ben ik wel benieuwd of je een missie/visie hebt die echt iets over je zeggen, of dat het de algemene woorden zijn waar je he-le-maal niks mee kunt.
Niet "het bieden van een optimale slaapbeleving", je verkoopt gewoon kussentjes om geld te verdienen, en daar is niets mis mee.
En de kernwaarden van transparantie en aandacht, kwaliteit en vertrouwen... als je dat leest, weet je dan echt iets méér over het bedrijf? En als je spullen van AliExpress kunt verkopen die 'goed genoeg' zijn, moet je dan de kernwaarde 'kwaliteit' intrekken?
Ik zou erg graag een statement lezen dat echt iets zegt en toevoegt!
zondag 19 december 2021 om 13:30
Ook het bieden een optimale slaapbeleving is een prima slogan waar je als bedrijf prima beslissingen op kunt maken. Namelijk dat je wel dekens gaat verkopen, maar geen stoelen. En als je optimaal toevoegt dan verwacht ik dus daadwerkelijk een focus op kwaliteit en niet het doorverkopen van dingen van Ali express.KooktMetKnoflook schreef: ↑19-12-2021 12:06Dan ben ik wel benieuwd of je een missie/visie hebt die echt iets over je zeggen, of dat het de algemene woorden zijn waar je he-le-maal niks mee kunt.
Niet "het bieden van een optimale slaapbeleving", je verkoopt gewoon kussentjes om geld te verdienen, en daar is niets mis mee.
En de kernwaarden van transparantie en aandacht, kwaliteit en vertrouwen... als je dat leest, weet je dan echt iets méér over het bedrijf? En als je spullen van AliExpress kunt verkopen die 'goed genoeg' zijn, moet je dan de kernwaarde 'kwaliteit' intrekken?
Ik zou erg graag een statement lezen dat echt iets zegt en toevoegt!
Dus ik snap niet zo goed waarom jij vind dat dit niets zeggend is en niets toevoegt.
En ja er zijn best momenten dat het best moeilijk is om je aan je visie te houden, maar dat is dus juist waar je kunt zien of je als bedrijf een slogan hebt of dat je er echt naar handelt.