Opnames terugkijken en kijken vanaf begin lukt niet meer KPN

19-12-2021 22:01 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt...,sinds gisteren kan ik geen opnames terugkijken of een programma vanaf het begin kijken. Het stopt dan gewoon na een minuut of iets korter of langer en gaat weer naar de live uitzending.
Wij hebben sinds een maand een Samsung smart tv en tot gisteren ging alles goed.
Hellup!
Heb je een mediabox? Die opnieuw opstarten, en tv aan en uit? Of modem opnieuw opstarten, stroom eraf en even paar minuten wachten.

Ik heb gisteren en vandaag bij itv kpn ook wat glitches. Ligt aan kpn, die is aan het updaten ofzo.
Ik had gisteren inderdaad ook problemen bij terug kijken bij kpn
Wij kijken nu terug via KPN en hebben geen problemen.
hanke321 schreef:
19-12-2021 22:05
Heb je een mediabox? Die opnieuw opstarten, en tv aan en uit? Of modem opnieuw opstarten, stroom eraf en even paar minuten wachten.

Ik heb gisteren en vandaag bij itv kpn ook wat glitches. Ligt aan kpn, die is aan het updaten ofzo.
Ja we hebben al van alles geprobeerd.
Als KPN aan het updaten is hoop ik dan maar dat dat het probleem is.
Ik heb het nu ook, hopelijk morgen beter
Wij hebben het ook, maar alleen met programma's en opnames van SBS. Volgens T-mobile (geen KPN dus) hebben ze daar een storing.
Leslie Knobe schreef:
20-12-2021 08:52
Wij hebben het ook, maar alleen met programma's en opnames van SBS. Volgens T-mobile (geen KPN dus) hebben ze daar een storing.
Wij hadden het bij alle zenders. Hopelijk is het vandaag weer goed.
Leslie Knobe schreef:
20-12-2021 08:52

Ik met de programma's en opnames van TLC
Ja bij mij ook tlc, vandaag alleen thuis en wilde net al mijn guilty pleasure programmas lekker in mn eentje onder een dekentje gaan kijken zonder commentaar te krijgen van man ‘ dat kijk je toch niet’ 😂. Gaat nu niet door helaas
Nog steeds ellende op alle zenders. Heel erg balen dit.
Al contact opgenomen met kpn? De helpdesk?
Kan me voorstellen dat je baalt. De itv app op je mobiel/tablet, weigert die ook?

Is je tv via wifi of bekabeld aangesloten op kpn?
hanke321 schreef:
21-12-2021 09:50
Kan me voorstellen dat je baalt. De itv app op je mobiel/tablet, weigert die ook?

Is je tv via wifi of bekabeld aangesloten op kpn?
Gisteravond ging het ineens weer goed zonder iets gedaan te hebben. Hopelijk blijft dat zo!
Yes, dat is fijn zeg!
Kpn heeft een forum waarin je dit soort zaken kunt melden, heeft mij soms wel geholpen.
https://forum.kpn.com/kpn-tv-11

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven