Geen respons na jaar relatie

18-12-2021 14:09 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een relatie van iets meer dan een jaar, sta ik (31 jaar) met mijn mond vol tanden. Mijn partner (33 jaar) woonachtig in een buurland is de Nederlandse taal vooralsnog niet helemaal vaardig, we spreken Engels. Verleden Sinterklaas vroeg ik of hij mee wilde naar familie om dit te vieren. Hij wilde dit niet (wegens de taal vermoed ik?). Hij heeft mijn ouders alleen kort ontmoet op mijn verjaardag en verder nooit. Het zijn hele normale mensen overigens.

Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.

Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.

Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.

Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.

Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.

Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
verwarde-dame wijzigde dit bericht op 18-12-2021 18:44
9.25% gewijzigd
Dus je hebt je afsluiting gekregen.
Goed dat je je spullen terug hebt. Hopelijk heeft hij niets van je laptop afgehaald of iets ingesteld. Ik zou mijn wachtwoorden iig aanpassen.

En tsja, het tandenborstelverhaal. Ik had het niet gedaan, maar als jij je er goed bij voelt.
Fijn het nieuwe jaar in met je blik op de toekomst, voel je niet treurig, je kan lekker jezelf zijn en met mensen omgaan die wel om jou geven. En hij zit daar, met z'n oma.
Ik bedoel maar....

Fijne kerst en heel veel geluk, liefde en normale mensen voor 2022!
Nope
Heb ook zo iets gerelateerd mee gemaakt en kan je vertellen als ik dat vieze figuur nog 1 x bij mijn mensen/ familie zie dan kan ze gaan lachen, en goed ook 😆
Heel dom dat daar niet eerder over na is gedacht 🤣
Maar goed niet van vreemde die ma woont ook nog schaamteloos in de straat terwijl ik me eigen stad uit ging omdat mensen niet normaal kunnen doen.. superrr
En al bijna 3 jaar niemand meer om me heen heb bedankt echt super wat voor gevoel ze over kunnen dragen naar anderen en zelf vrolijk doorgaan haha
Fijne kerst
En kom ook niet terug zolang die teef in de straat woont 🤣
Dat krijg je als er dingen op ze loop worden gelaten en men vrolijk verder gaat en alles incasseren voor zich zelf.
Ik vind 't het mooi ik wil weer terug naar me stad wanneer dat gedrocht de straat uit is.
jamie34 wijzigde dit bericht op 19-12-2021 22:31
60.95% gewijzigd
Verwarde-dame schreef:
19-12-2021 18:42
Late reactie. Vanochtend niemand komen opdagen (was wel de afspraak). Ben vanmiddag naar zijn huis gereden. Hij en oma waren gewoon thuis. Oma liet me binnen. Heb hem geconfronteerd met alles en uiteraard geen adequate respons ontvangen. Alles is mijn schuld, ik heb zijn grenzen overschreden etc etc etc. Ben de discussie verder niet aangegaan, heb wel aangegeven wat dit met me doet, hoe gebruikt ik me voel..(ik weet dat dit hem niet interesseert). Spullen teruggegeven en mijne teruggekregen. Zijn elektrische tandenborstel nog door mijn anus gehaald van tevoren, dat maakt het voor mij echt een afgesloten verhaal. Heb nu ook nergens meer last van, ik zie het leven weer goed tegemoet. Had deze afsluiting blijkbaar wel nodig..geen idee.

Ik mag toch hopen dat dat van die tandenborstel een grap is. Zo niet, wat een ziek gedrag. Ik snap dat je boos en gefrustreerd en teleurgesteld en gekwetst bent. Is ook allemaal zeer terecht. Maar wraak is bijzonder kinderachtig en in de verste verte niet effectief. En dan ook nog op deze manier. Heel eerlijk: het maakt je geen haar beter dan hem.

Als ik dit ooit over een date te weten zou komen, zou ik per direct afknappen. Wat een onaantrekkelijke actie.
Nou ja, je hebt je iig alsnog goed in je kier laten kijken. Bizar dat mensen dit nog acceptabel en zelfs hilarisch en terecht vinden ook.
Is niks wraakacties aan het is wachten tot we weer terug kunnen naar onze eigen stad.
Murrdurr schreef:
19-12-2021 19:02
Nou dat zal hem leren, beetje denken dat jij z’n grenzen niet respecteert.
Om deze reactie moest ik zo hard lachen! Inderdaad, verontwaardigd zijn dat hij dat zegt terwijl je vantevoren echt alle grenzen van het fatsoen hebt overschreden met die tandenborstel.
Na 3 jaar afzonderen en je vrienden bijna niet meer zien wil je wel. Het is leuk geweest maar we komen niet terug voordat zij weg is.
En als zij daar blijft wonen is t net zo'n smeriger egoïst als der dochter
Ik wil terug naar me familie, heb me weg laten jagen uit me eigen straat.
jamie34 wijzigde dit bericht op 19-12-2021 22:48
33.04% gewijzigd
Oh, dus zo komen mensen aan een Helicobacter besmetting... :-?
Jamie34 schreef:
19-12-2021 22:40
Jamie34; je klinkt verward..
Precies lach er maar om zou me doodschamen.. wat doe je daar nog ? Lkkr wieberen
Jamie, je bent je er van bewust dat je op een openbaar forum aan het schrijven bent? Gaat t wel goed?

Ik geloof geen reet van dat tandenborstel verhaal trouwens en als dat wel waar is dan gaat er echt iets mis met je.
Waarom zou je jezelf pijn doen met een tandenborstel dóór je anus om een punt te maken. Smerig en raar.
Electrische tandenborstel. Neem aan dat hij sowieso even de kop vervangt.

Ik vind het idee geweldig maar zou het nooit daadwerkelijk uitvoeren. Ik denk TO ook niet maar dat het leuk zou staan in het verhaal.
I wanna live my life with the volume full!
Jamie34 schreef:
Ik snap er eerlijk gezegd helemaal niks van
katkaatje schreef:
19-12-2021 22:11
Ik mag toch hopen dat dat van die tandenborstel een grap is. Zo niet, wat een ziek gedrag. Ik snap dat je boos en gefrustreerd en teleurgesteld en gekwetst bent. Is ook allemaal zeer terecht. Maar wraak is bijzonder kinderachtig en in de verste verte niet effectief. En dan ook nog op deze manier. Heel eerlijk: het maakt je geen haar beter dan hem.

Als ik dit ooit over een date te weten zou komen, zou ik per direct afknappen. Wat een onaantrekkelijke actie.
Wat fijn dat jij zo volwassen kunt blijven in dergelijke situaties. Ik steek niet zo in elkaar, een anusswap dat kan hij krijgen na zijn onvoorspelbare gedrag. Met alle respect, maar ik ben geen deurmat.
Eidde schreef:
19-12-2021 23:25
Electrische tandenborstel. Neem aan dat hij sowieso even de kop vervangt.

Ik vind het idee geweldig maar zou het nooit daadwerkelijk uitvoeren. Ik denk TO ook niet maar dat het leuk zou staan in het verhaal.
Helaas gebaseerd op waarheid en ik sta er nog steeds achter. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Jamie34 schreef:
19-12-2021 22:36
Na 3 jaar afzonderen en je vrienden bijna niet meer zien wil je wel. Het is leuk geweest maar we komen niet terug voordat zij weg is.
Waar heb jij het over...?
Het zit je wel behoorlijk hoog allemaal, heb je hulp? Met iemand praten kan echt helpen.
Jamie34 schreef:
Ik hoop dat je snel weer gelukkig mag worden. Al eens aan een anusswap gedacht??
Moiren schreef:
19-12-2021 22:24
Nou ja, je hebt je iig alsnog goed in je kier laten kijken. Bizar dat mensen dit nog acceptabel en zelfs hilarisch en terecht vinden ook.
Ja vreemd sfeertje?!
En te goor. Dat echt doen is sick.
justagirly schreef:
19-12-2021 23:50
Ja vreemd sfeertje?!
En te goor. Dat echt doen is sick.
Nee, laat maar allemaal over jullie heen lopen.
Verwarde-dame schreef:
19-12-2021 23:58
Nee, laat maar allemaal over jullie heen lopen.
Niet over je heen laten lopen gaat ook prima zonder een tandenborstel in je reet te stoppen, je doet je naam eer aan zullen we maar zeggen
Dus, we hebben een verwarde dame, en een Jamie🤭
Mooi stel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven