Geen respons na jaar relatie

18-12-2021 14:09 359 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een relatie van iets meer dan een jaar, sta ik (31 jaar) met mijn mond vol tanden. Mijn partner (33 jaar) woonachtig in een buurland is de Nederlandse taal vooralsnog niet helemaal vaardig, we spreken Engels. Verleden Sinterklaas vroeg ik of hij mee wilde naar familie om dit te vieren. Hij wilde dit niet (wegens de taal vermoed ik?). Hij heeft mijn ouders alleen kort ontmoet op mijn verjaardag en verder nooit. Het zijn hele normale mensen overigens.

Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.

Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.

Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.

Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.

Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.

Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
verwarde-dame wijzigde dit bericht op 18-12-2021 18:44
9.25% gewijzigd
Eidde schreef:
21-12-2021 13:51
Ja en als je naar een openbaar toilet gaat loop je evenveel risico.
als je je handen wast en niet aan de pot likt, niet hoor
Eidde schreef:
21-12-2021 13:51
Ja en als je naar een openbaar toilet gaat loop je evenveel risico.
Ligt eraan, als je zo'n vogel bent, kan dat wellicht kloppen.
https://www.youtube.com/watch?v=kUtc4vcPfMk
Maar voor de meeste mensen denk ik dat dit iets genuanceerder ligt.

@hagelslagjes: Verder schijnt op de meeste openbare toiletten de zon ook niet....
Ziek topic.
Moet er echt om lachen om de anus streek.

Ik had graag ontharingsmiddel door zijn shampoo gedaan.
Eidde schreef:
21-12-2021 12:34
Doe eens normaal zeg.
Is dit gericht aan TO? Of heb je wat moeite met bepalen wat normaal is en wat niet?
Sjaantje37 schreef:
21-12-2021 15:13

Zal je net zien dat de ex kaal is :facepalm: :biggrin:
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Sjaantje37 schreef:
Ik zie nu een grijnzende bilnaad voor me.
*Hestia* schreef:
21-12-2021 03:14
Wil de echte verwarde nu opstaan.
Hahahahahaha
Yep schreef:
21-12-2021 11:02
Idd..... Heeeeeeeel kinderachtig om na een jaar relatie je vriendin geen verklaring te willen geven waarom je niet met haar en haar ouders Sinterklaas wil vieren, haar vervolgens bijna 2 weken te ghosten, dan de relatie te verbreken via de app, met een paar zinnen ipv een tweezijdig gesprek aan te gaan, haar vervolgens tevergeefs te laten wachten zodat ze zelf tig kilometer moet rijden om haar eigen spullen terug te kunnen krijgen, en haar dan ook nog eens de wind van voren geven...
Heeeeeel volwassen ja...

Goed dat TO dit niet gepikt heeft en de confrontatie is aangegaan!
Eindelijk een vrouw die voor zichzelf opkomt!!
Dank, dank. Gelukkig iemand die me begrijpt
Machutookunbietjemeerzijn schreef:
21-12-2021 11:32
Idd goed dat ze voor zichzelf is opgekomen.

Dat van die tandenborstel gaat gewoon echt te ver, maar ik denk dat TO dit heeft gedaan in the heat of the moment en zeker omdat iedereen haar bijviel om hem eens goed de waarheid te vertellen.
Toen kwamen er een paar raadgevers aan, waaronder ikzelf, die zeiden, je gaat toch geen zinnig antwoord krijgen, dus hou de eer aan jezelf, haal je spullen, geef de zijne af en dan punt. Geen gesprekken, niets.
TO voelde zich heel boos op hem en aangezien ze vantevoren al wist dat ze geen gehoor bij hem zou vinden, heeft ze uit genoegdoening die tandenborstel door haar bilnaad geveegd. (ik denk niet dat ze hem erin gestoken heeft, ieuw...wat kan je daar zelf wel niet van oplopen?)

Na alle kritiek hier, heeft ze denk ik wel haar lesje geleerd en zal ze hopelijk dit soort "spontane" acties achterwege laten.
Maar om nu meteen te roepen dat ze hulp moet gaan zoeken want ze is niet goed bij haar hoofd, is ook wel weer een brug te ver.
Iedereen doet soms rare dingen in zijn/ haar emotie: zij die zonder zonden zijn, werpe de eerste steen.

Ze zal ongetwijfeld verdrietig zijn dat haar relatie voorbij is en ze is flink de pan uitgeveegd over haar actie, dus is het denk ik nu wel genoeg, het gevit op haar. Ze heeft de boodschap luid en duidelijk ontvangen en het is niet nodig dat wij haar hier dit blijven vertellen en haar daarmee de grond intrappen. Ze zal zich al rot genoeg voelen.

TO, sterkte en probeer toch een beetje te genieten van de kerst en jaarwisseling.
Heb je leuke plannen?
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. De feestdagen kom ik prima door met vrienden en familie.
Sjaantje37 schreef:

Ohhh ook een goede suggestie. 😁😁😁😁
Ter info: om de vraag maar te beantwoorden, de borstel is niet in de anus geweest. Jezus. Even snel langs de bilnaad/anus. En ja, het was een Philips tandenborstel. Nog meer vragen?
Verwarde-dame schreef:
21-12-2021 17:37
Dank, dank. Gelukkig iemand die me begrijpt
Oh je wil alleen mee-huilies?
Zeg dat dan.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
21-12-2021 17:49
Oh je wil alleen mee-huilies?
Zeg dat dan.
Wil je ook een tandenborstel ontvangen?
Koekoek
Verwarde-dame schreef:
21-12-2021 17:45
Ter info: om de vraag maar te beantwoorden, de borstel is niet in de anus geweest. Jezus. Even snel langs de bilnaad/anus. En ja, het was een Philips tandenborstel. Nog meer vragen?
Zo jij bent wel echt bad-ass of nie? Maar leuk topicje wel.
Ik heb dit een keer gehad na een relatie van een half jaar. Dus ik begrijp helemaal de frustratie. Er waren ook helemaal geen voortekenen ofzo. Die gek had 1 week voordat hij verdween nog geopperd om samen te gaan wonen. De laatste keer dat ik hem zag had ik wel wat door, maar ik kreeg het er niet uit wat er aan de hand was. En vervolgens hoorde ik niets meer van hem. Heel raar en heel frustrerend. Paar keer gebeld en berichtjes gestuurd, maar complete radiostilte. Ik heb toen wel de eer aan mij zelf gehouden. Ik heb mijn spullen opgehaald bij hem thuis op een tijdstip waarvan ik wist dat hij aan het werk was en heb de sleutel die ik van hem had gekregen op tafel gelegd. Ik heb daarna ook niets meer van mij laten horen. Ongeveer 2 weken daarna belde hij, zijn verklaring was dat hij geen gevoelens meer voor mij had, en dit niet durfde te zeggen en daarom maar besloten had om niets meer van zich te laten horen. Dat heb ik ter kennisgeving aangenomen, waardoor hij vervolgens boos werd om mijn koele reactie. Nou prima, het ga je goed heb ik toen gezegd en vervolgens het gesprek beëindigd. Via een wederzijdse vriendin kreeg ik weer een week daarna het verzoek om zijn spullen die nog bij mij thuis lagen aan haar mee te geven. Daar had ik dus wel wat moeite mee. Allemachtige laffe klootzak dacht ik, kom zelf maar halen. Maar heb uiteindelijk de boel maar meegegeven, klaar ermee. Ook geen bericht ofzo meer gestuurd. Ik vind het nog steeds bizar. Want het was best intensief wat wij hadden en ik heb hem dus nooit weer gezien. Ook niet 1 x tegengekomen ergens terwijl we helemaal niet ver uit de buurt wonen. Dat is inmiddels 15 jaar geleden, maar ik denk er nog wel eens aan, als ik in zijn woonplaats kom, stel dat ik hem tegenkom... Ik ben achteraf erg blij dat ik de eer aan mezelf heb gehouden, maar goed, ik snap dus heel goed de frustratie!
Verwarde-dame schreef:
21-12-2021 17:56
Wil je ook een tandenborstel ontvangen?
:rofl:

Wat een gezeik om een tandenborstel zeg, hij zal er vast niks aan overhouden.
Dit niet goed voor jezelf opkomen: eerder een teken van weinig respect voor jezelf en anderen. Je krijgt wat je geeft.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Baudolino schreef:
21-12-2021 18:23
Ik heb dit een keer gehad na een relatie van een half jaar. Dus ik begrijp helemaal de frustratie. Er waren ook helemaal geen voortekenen ofzo. Die gek had 1 week voordat hij verdween nog geopperd om samen te gaan wonen. De laatste keer dat ik hem zag had ik wel wat door, maar ik kreeg het er niet uit wat er aan de hand was. En vervolgens hoorde ik niets meer van hem. Heel raar en heel frustrerend. Paar keer gebeld en berichtjes gestuurd, maar complete radiostilte. Ik heb toen wel de eer aan mij zelf gehouden. Ik heb mijn spullen opgehaald bij hem thuis op een tijdstip waarvan ik wist dat hij aan het werk was en heb de sleutel die ik van hem had gekregen op tafel gelegd. Ik heb daarna ook niets meer van mij laten horen. Ongeveer 2 weken daarna belde hij, zijn verklaring was dat hij geen gevoelens meer voor mij had, en dit niet durfde te zeggen en daarom maar besloten had om niets meer van zich te laten horen. Dat heb ik ter kennisgeving aangenomen, waardoor hij vervolgens boos werd om mijn koele reactie. Nou prima, het ga je goed heb ik toen gezegd en vervolgens het gesprek beëindigd. Via een wederzijdse vriendin kreeg ik weer een week daarna het verzoek om zijn spullen die nog bij mij thuis lagen aan haar mee te geven. Daar had ik dus wel wat moeite mee. Allemachtige laffe klootzak dacht ik, kom zelf maar halen. Maar heb uiteindelijk de boel maar meegegeven, klaar ermee. Ook geen bericht ofzo meer gestuurd. Ik vind het nog steeds bizar. Want het was best intensief wat wij hadden en ik heb hem dus nooit weer gezien. Ook niet 1 x tegengekomen ergens terwijl we helemaal niet ver uit de buurt wonen. Dat is inmiddels 15 jaar geleden, maar ik denk er nog wel eens aan, als ik in zijn woonplaats kom, stel dat ik hem tegenkom... Ik ben achteraf erg blij dat ik de eer aan mezelf heb gehouden, maar goed, ik snap dus heel goed de frustratie!
Herkenbaar! Wat een ontzettend laffe actie van hem zeg..
Dit is het andere uiterste. Een voorbeeld dat als je dus helemaal niets doet je er 15 later er nog steeds aan moet denken.
Een les dat er tussen niets doen en een tandenborstel in je reet vast nog wel een heel spectrum zit.
Zou deze ghoster trouwens patient zero zijn geweest? De eerste ghoster? Want ghsoters zijn nu toch hip, vroeger toch nog niet zo?
Dina1980 schreef:
21-12-2021 18:55
Dit is het andere uiterste. Een voorbeeld dat als je dus helemaal niets doet je er 15 later er nog steeds aan moet denken.
Een les dat er tussen niets doen en een tandenborstel in je reet vast nog wel een heel spectrum zit.
Zou deze ghoster trouwens patient zero zijn geweest? De eerste ghoster? Want ghsoters zijn nu toch hip, vroeger toch nog niet zo?
Het was vroeger de manier om van je vakantievriendje af te komen waar je innig mee pende iedere week.

Ik vind dat tegenwoordige ghosten zo fout, daarmee gum je de complete romantiek ( die er eerst wel was ) volledig uit en de zoete herinneringen worden grote vraagtekens.
Ja, dat is het ergste wat je de ander aan kan doen, dat die zich gaat afvragen of wat er was wel echt en oprecht was.
Nog erger dan een tandenborstel.
DS1971 schreef:
21-12-2021 15:55
Is dit gericht aan TO? Of heb je wat moeite met bepalen wat normaal is en wat niet?

Iemand psychisch ziek noemen vind ik niet echt 'normaal' nee.

Voelt dat nou stoer zo vanachter je schermpje?
I wanna live my life with the volume full!
Sjaantje37 schreef:

Ziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven