Broer ontdekt op datingsite

26-12-2021 03:06 240 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een jaartje vrijgezel en heb me aangemeld op een datingsite.
Terwijl ik vanavond aan het swipen was door de foto’s van mannen, kwam ik daar opeens een foto van mijn broer tegen.

Mijn broer die al 3 jaar een leuke relatie heeft met een schat van een meid, en zij is momenteel zwanger van hun eerste kindje!
Ik ben dus best in shock😱. Had dit liever niet gezien en geweten.

Maar ja ik weet het dus nu. En hoewel ik weet dat veel mensen vreemd gaan, ben ik toch boos! Ze is verdorie zwanger!

Ik wil het eerst laten bezinken, maar ik denk er sterk aan om hem er wel mee te confronteren. Haar wil ik het liever niet zeggen, gezien haar zwangerschap en ik niet alles kapot wil maken tussen hen.
Ben erg benieuwd wat jullie zouden doen in zo’n situatie?

Zou je je broer hier op aanspreken?

Totaal aantal stemmen: 414

Ja absoluut (87%)
Nee niet mijn zaken (7%)
Ja hem aanspreken en haar vertellen (4%)
Hem niet aanspreken haar wel vertellen (1%)
Ik zou mijn broer toch wel vragen waarom hij dit doet.
Misschien heeft hij jou ook al ontdekt?
Hatsjikideee...
Vragen natuurlijk. Ik ben wel benieuwd wat hij gaat zeggen.
Ik zou het sowieso tegen hem zeggen. En afhankelijk van hoe hij reageert beslissen of ik het haar ook zou vertellen. En onthou, je broer maakt alles kapot met zijn gedrag, jij bent slechts de boodschapper.
Even met de disclaimer dat het niet een profiel is van voor de relatie die hij simpelweg niet verwijderd heeft, want dat gebeurt ook wel eens.
Dat je je afvraagt om het niet tegen hem te vertellen en wel tegen haar???? :facepalm:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mijn eerste gedachte zou zijn dat het een oud profiel is, wat hij gewoon niet heeft verwijderd.
Irregular_Choice schreef:
26-12-2021 06:47
Mijn eerste gedachte zou zijn dat het een oud profiel is, wat hij gewoon niet heeft verwijderd.
Ook mijn idee.

Als het mijn broer was, zou ik hem erop aanspreken - maar dan niet alvast met de hint 'vast een oud profiel' - en dan zien wat hij doet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Wat naar zeg! Ik zou hem bellen om het te bespreken.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
EvyBlissy schreef:
26-12-2021 07:14
Wat naar zeg! Ik zou hem bellen om het te bespreken.
Ik zou het face to face doen, dan kun je ook zien hoe hij reageert. Stel je belt hem, hij zegt iets als: "Verrek, sta ik daar nog op?", maar wordt ondertussen knalrood, dan zie je dat niet. Nu ja, tenzij je met video belt.
Ik heb wel eens een rondzwevend profiel gehad :rofl: . Werd ik mee geconfronteerd destijds door zwager. Omdat ex-partner en ik al een half jaar een relatie hadden.
Zou het hem dus gewoon even vragen.
viva-amber schreef:
26-12-2021 06:24
Dat je je afvraagt om het niet tegen hem te vertellen en wel tegen haar???? :facepalm:
Als je m’n post goed had gelezen, had je gelezen dat ik voornemens ben het met hem te bespreken en niks tegen haar te zeggen.
Ik heb haar vertellen, hem niet alleen in de poll opgenomen want mss dat andere mensen dat als optie zouden kiezen
Moondream schreef:
26-12-2021 05:33
Ik zou het sowieso tegen hem zeggen. En afhankelijk van hoe hij reageert beslissen of ik het haar ook zou vertellen. En onthou, je broer maakt alles kapot met zijn gedrag, jij bent slechts de boodschapper.
Even met de disclaimer dat het niet een profiel is van voor de relatie die hij simpelweg niet verwijderd heeft, want dat gebeurt ook wel eens.
Hij heeft al ruim 3 jaar een relatie. Denk dat die kans dus klein is. Ik zit nog maar pas op die site dus lijkt me dat ze eerst alle actuele profielen (waarop mensen onlangs zijn ingelogd) zullen tonen en niet die waarop al jaren niet is ingelogd.
Overigens heeft hij dit jaren geleden (toen hij nog met z’n ex was) ook al eens gedaan. Toen werd ik er door een vriendin op geattendeerd die hem was tegengekomen op tinder
Klopt de tekst ook met je broer? Misschien misbruikt iemand een foto van hem.
Ik zou hem wel confronteren. Wel face to face om zijn reactie te zien. Afhankelijk van hoe hij reageert kijken of ik het haar zou vertellen.

Ik denk, dat ik het haar ook zou vertellen. Ik zou namelijk ook willen dat mensen mij in zo'n situatie zouden inlichten.
Wellicht heeft hij jou ook gezien, die kans is best groot en weet hij dus dat jij het wellicht weet?

Ik zou wel screenshot maken van zijn profiel, zonder bewijs word je wellicht niet eens gelooft en dan ben jij de boeman.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Er zijn tal van mensen, mannen én vrouwen, die seksueel getinte contacten online aangaan terwijl ze nooit vreemd zouden gaan. Het is een soort vermaak. Veilig kan je uitvinden wat je marktwaarde is. En je saaie dagen lijken wat minder grauw.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
wished- schreef:
26-12-2021 07:44
Ik zou wel screenshot maken van zijn profiel, zonder bewijs word je wellicht niet eens gelooft en dan ben jij de boeman.
Dit!

En hij heeft dit vaker gedaan? Wat een hufter.
Ik zou vragen of hij weet dat zijn hoofd zichtbaar is op die site. En me er verder niet mee bemoeien. Wat mensen in hun relatie doen en laten, moeten ze zelf weten.
Tjolk2019 schreef:
26-12-2021 07:37
Hij heeft al ruim 3 jaar een relatie. Denk dat die kans dus klein is.

Tja, lijkt me ook. Vaak krijg je toch ook nog wel updates en andere mails als je nog op de website zit?

Ik zit nog maar pas op die site dus lijkt me dat ze eerst alle actuele profielen (waarop mensen onlangs zijn ingelogd) zullen tonen en niet die waarop al jaren niet is ingelogd.
Klinkt logisch, en maakt het 'oeps, vergeten dat ik daar nog op stond' ook onwaarschijnlijker. Helaas. :(
Tjolk2019 schreef:
26-12-2021 07:37
Hij heeft al ruim 3 jaar een relatie. Denk dat die kans dus klein is. Ik zit nog maar pas op die site dus lijkt me dat ze eerst alle actuele profielen (waarop mensen onlangs zijn ingelogd) zullen tonen en niet die waarop al jaren niet is ingelogd.
Tja…aannames. Daar schiet je niet zo veel mee op. En wat heeft hij eerder gedaan? Een profiel gehad op een datingsite? Is dat meteen fout? Is hij bij zijn ex vreemdgegaan toen? Of was er toen ook niets aan de hand en had hij alleen maar een profiel op tinder?
Oud profiel? Nep profiel?

Ik zou in elk geval niet direct van het foute uitgaan.
Tjolk2019 schreef:
26-12-2021 07:39
Overigens heeft hij dit jaren geleden (toen hij nog met z’n ex was) ook al eens gedaan. Toen werd ik er door een vriendin op geattendeerd die hem was tegengekomen op tinder
Once a cheater?

Nou dit zegt al wel bijna genoeg vind ik

Maar vooral: wat is hij dom, zo openbaar.
Westerpaviljoen schreef:
26-12-2021 07:53
Once a cheater?

Nou dit zegt al wel bijna genoeg vind ik

Maar vooral: wat is hij dom, zo openbaar.
Wat zegt het? Dat hij een profiel op een datingsite heeft. Is dat verboden?? Wie weet hebben ze een open relatie. Of zoeken ze iemand voor een trio. Hij is meteen een vreemdganger, want hij heeft een profiel op een datingsite? Beetje kort door de bocht…
TO heeft nog nergens gezegd dat hij bij zijn ex vreemd ging. Alleen dat hij toen een profiel op tinder had.
Irregular_Choice schreef:
26-12-2021 07:55
Wat zegt het? Dat hij een profiel op een datingsite heeft. Is dat verboden?? Wie weet hebben ze een open relatie. Of zoeken ze iemand voor een trio. Hij is meteen een vreemdganger, want hij heeft een profiel op een datingsite? Beetje kort door de bocht…
TO heeft nog nergens gezegd dat hij bij zijn ex vreemd ging. Alleen dat hij toen een profiel op tinder had.
Ik kan toch niet altijd zonder vooroordelen leven en ruimdenkend zijn?:-)
Westerpaviljoen schreef:
26-12-2021 07:58
Ik kan toch niet altijd zonder vooroordelen leven en ruimdenkend zijn?:-)
Maar het is kerst vandaag. De tijd om het goede in mensen te zien :mrgreen: geef hem het voordeel van de twijfel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven