moet het kwijt

25-12-2021 20:45 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huurde een mannelijke sekswerker in voor 2 uur alleen maar om me te knuffelen en vast te houden en ik gaf hem kaarten met wat hij tegen me moest zeggen.
Ik ben een 22-jarige vrouw. Ik ben introvert, ik had een vriend die me 8 maanden geleden bedroog en sindsdien het ongelooflijk moeilijk vond om te socializen. Niet dat veel mensen moeite deden. Ik ben eenvoudig, ik heb geen sociale media, ik heb een paar vrienden, maar ze praten niet echt veel met me. Ik zie er gemiddeld uit. Behoorlijk onzeker sinds mijn breuk. Ik studeer en werk in het weekend een dienst van 12 uur in een fastfoodrestaurant om de eindjes aan elkaar te knopen.

Ik weet niet of ik me echt eenzaam voelde, dus ik kende een man die met me werkt en die me vertelde dat zijn vriend sekswerk doet. Ik vond hem op Facebook en hij vertelde me hoeveel hij in rekening bracht. Stelde me ook een heleboel vragen over mijn seksuele gezondheid. Ik was nooit van plan om met hem naar bed te gaan, ik wilde gewoon niet dat hij me raar zou vinden.

Hoe dan ook, we ontmoetten elkaar in een hotel, ik vertelde hem dat ik geen seks wilde hebben, ik wilde gewoon vastgehouden worden en woorden van bevestiging en zorg krijgen. Hij stemde toe en ik betaalde hem. Ik heb hem de kaarten gegeven. Er stonden allemaal dingen op als ik ben trots op je, je doet het zo goed, je bent sterk, heb je gegeten, gaat het goed, ik weet dat je het kunt, etc etc. En hij hield me vast tot onze tijd om was en toen schoot ik weg en ik schaamde me zo en moest het iemand vertellen. Maar ik spreek met niemand, dus hier ben ik.
Het schijnt best veel voor te komen anders, dat sekswerkers gevraagd wordt om aandacht en knuffels ipv alleen maar een ‘technische’ beurt. En waarom ook niet, iedereen heeft behoefte aan wat warmte en aandacht.
Na zevenhonderd jaren
Ik vind het best stoer van je dat je je zo kwetsbaar hebt durven opstellen richting een vreemde. Je moet het maar durven om zo'n iemand die kaarten te geven en naar die woorden te luisteren. Dat is denk ik kwetsbaarder dan er seks mee hebben.
Ginevra schreef:
25-12-2021 22:15
Het schijnt best veel voor te komen anders, dat sekswerkers gevraagd wordt om aandacht en knuffels ipv alleen maar een ‘technische’ beurt. En waarom ook niet, iedereen heeft behoefte aan wat warmte en aandacht.
Ja.

Zo veel mensen hebben moeite met verbinding en intimiteit, maar het is misschien wel meer taboe dan fetishes en bdsm.
Tijd om het uit de taboe te halen.
Je hebt betaald voor intimiteit en dat is wat hij heeft geleverd. Prima. Knap van je dat je wist te pinpointen wat je nodig had. Ik hoop voor je dat je de breuk goed te boven gaat komen.
anoniem_400536 wijzigde dit bericht op 26-12-2021 10:12
Reden: Foutje
0.54% gewijzigd
K0koro schreef:
26-12-2021 07:44
Je hebt betaalt voor intimiteit en dat is wat hij heeft geleverd. Prima. Knap van je dat je wist te pinpointen wat je nodig had. Ik hoop voor je dat je de breuk goed te boven gaat komen.
Hier sluit ik me bij aan.
Het is toch maar nep, zou ik dan denken, maar misschien werkt het wel helend voor mensen die kunnen fantaseren.

Als het werkt voor jou en je raakt er niet aan verslaafd dan is dat prima.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ok.
Wat een kerstverhaal!

Kan je nog een gedeelte van je geld terugkrijgen want denk dat het een rib uit je lijf geweest moet zijn.
calvijn1 schreef:
25-12-2021 20:48
Makkelijk verdient voor hem
Verdiend.
Honey, you should see me in a crown
Eidde schreef:
25-12-2021 21:56
Hoezo? Neuken is denk ik makkelijker.
Ja, dat zou best eens kunnen.

Heel akward om van kaartjes je tekst af te moeten lezen
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
26-12-2021 09:51
Ja, dat zou best eens kunnen.

Heel akward om van kaartjes je tekst af te moeten lezen
Awkward.

Typen en constructieve reacties geven zijn blijkbaar lastig voor je.
wij slapen nooit.
Dina1980 schreef:
25-12-2021 22:22
Ik vind het best stoer van je dat je je zo kwetsbaar hebt durven opstellen richting een vreemde. Je moet het maar durven om zo'n iemand die kaarten te geven en naar die woorden te luisteren. Dat is denk ik kwetsbaarder dan er seks mee hebben.
Mee eens. Ook knap dat je hier je verhaal hebt gepost.
wij slapen nooit.
Megalomania schreef:
25-12-2021 22:11
Voor de aanvrager, omdat het een onbekende is die je komt knuffelen en je eigengeschreven briefjes komt voorlezen. Voor de sekswerker, omdat hij iets moet uitvoeren wat vrij ongebruikelijk is (denk ik).
Komt veel vaker voor dan je denkt hoor
Ik snap het probleem niet. Wat jij gedaan hebt is redelijk gebruikelijk in de hoek van de spirituele workshops. Nou weet ik niet wat een mannelijke sekswerker kost, maar zo’n workshop is ook niet gratis. En je hoeft tenminste niet een heel weekend te socializen met mensen die op zoek naar zichzelf zijn.
Therapie lijkt me een betere geldbesteding.
Ja, maar in therapie word je (meestal) niet vastgehouden en worden die woorden niet (specifiek) tegen je gezegd en TO had hier op dit moment en booster van nodig.
Maar voor de langere termijn zou therapie inderdaad wel een betere oplossing zijn denk ik inderdaad.

Maar voor therapie zijn lange wachtlijsten en TO heeft dit NU nodig, dus ik vind dit een prima oplossing wat ze had bedacht, en ook hele creatief en origineel bedacht ook. Je moet er maar opkomen, ik vind het slim en heel dapper.
WollekeW schreef:
26-12-2021 15:37
Therapie lijkt me een betere geldbesteding.
Bij therapie wordt je niet aangeraakt en geknuffeld.
Dat is ook een behoefte van mensen.
Helemaal waar dat therapie dat niet brengt! Ik vind het een goede zet, het is gewoon een invulling voor de behoefte die er nu is.

Tegelijk is het apart dat er in Nederland geen ander aanbod is hiervoor want ik tel in Duitsland 65 locaties waar in groepen knuffel contact wordt aangeboden. Dat is hier dus volkomen onbekend, best vreemd.
Mooie copy/paste van Reddit!

Dit verhaal stond er vorige week al Engelstalig op.
Technofreakz schreef:
26-12-2021 16:53
Mooie copy/paste van Reddit!

Dit verhaal stond er vorige week al Engelstalig op.
Gevonden, zo goed als letterlijk! Waarom doet TO dit of is het meerdere hengels uitgooien?
Wat is Reddit? Betekent dat dat dit verhaal nep is of dat de TO het daar ook geplaatst heeft?
Reddit is een Engelstalig forum, erg groot en wereldwijd voor zover ik weet. Dit verhaal is daar 5 dagen geleden geplaatst. Of door TO of TO heeft het vertaald hier geplakt.
Als jij dit nodig had en hij kon je dit geven lijkt me dit een prima idee! Je hoeft je nergens voor te schamen.
Het kan toch gewoon dat TO het daar ook wilde vertellen? Wat is daar mis mee?
Als ze het heeft vertaald, is het wel een goede vertaling. Troll-vertalingen zijn meestal slechter denk ik. Niet dat ik troll-expert ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven