moet het kwijt
zaterdag 25 december 2021 om 20:45
Ik huurde een mannelijke sekswerker in voor 2 uur alleen maar om me te knuffelen en vast te houden en ik gaf hem kaarten met wat hij tegen me moest zeggen.
Ik ben een 22-jarige vrouw. Ik ben introvert, ik had een vriend die me 8 maanden geleden bedroog en sindsdien het ongelooflijk moeilijk vond om te socializen. Niet dat veel mensen moeite deden. Ik ben eenvoudig, ik heb geen sociale media, ik heb een paar vrienden, maar ze praten niet echt veel met me. Ik zie er gemiddeld uit. Behoorlijk onzeker sinds mijn breuk. Ik studeer en werk in het weekend een dienst van 12 uur in een fastfoodrestaurant om de eindjes aan elkaar te knopen.
Ik weet niet of ik me echt eenzaam voelde, dus ik kende een man die met me werkt en die me vertelde dat zijn vriend sekswerk doet. Ik vond hem op Facebook en hij vertelde me hoeveel hij in rekening bracht. Stelde me ook een heleboel vragen over mijn seksuele gezondheid. Ik was nooit van plan om met hem naar bed te gaan, ik wilde gewoon niet dat hij me raar zou vinden.
Hoe dan ook, we ontmoetten elkaar in een hotel, ik vertelde hem dat ik geen seks wilde hebben, ik wilde gewoon vastgehouden worden en woorden van bevestiging en zorg krijgen. Hij stemde toe en ik betaalde hem. Ik heb hem de kaarten gegeven. Er stonden allemaal dingen op als ik ben trots op je, je doet het zo goed, je bent sterk, heb je gegeten, gaat het goed, ik weet dat je het kunt, etc etc. En hij hield me vast tot onze tijd om was en toen schoot ik weg en ik schaamde me zo en moest het iemand vertellen. Maar ik spreek met niemand, dus hier ben ik.
Ik ben een 22-jarige vrouw. Ik ben introvert, ik had een vriend die me 8 maanden geleden bedroog en sindsdien het ongelooflijk moeilijk vond om te socializen. Niet dat veel mensen moeite deden. Ik ben eenvoudig, ik heb geen sociale media, ik heb een paar vrienden, maar ze praten niet echt veel met me. Ik zie er gemiddeld uit. Behoorlijk onzeker sinds mijn breuk. Ik studeer en werk in het weekend een dienst van 12 uur in een fastfoodrestaurant om de eindjes aan elkaar te knopen.
Ik weet niet of ik me echt eenzaam voelde, dus ik kende een man die met me werkt en die me vertelde dat zijn vriend sekswerk doet. Ik vond hem op Facebook en hij vertelde me hoeveel hij in rekening bracht. Stelde me ook een heleboel vragen over mijn seksuele gezondheid. Ik was nooit van plan om met hem naar bed te gaan, ik wilde gewoon niet dat hij me raar zou vinden.
Hoe dan ook, we ontmoetten elkaar in een hotel, ik vertelde hem dat ik geen seks wilde hebben, ik wilde gewoon vastgehouden worden en woorden van bevestiging en zorg krijgen. Hij stemde toe en ik betaalde hem. Ik heb hem de kaarten gegeven. Er stonden allemaal dingen op als ik ben trots op je, je doet het zo goed, je bent sterk, heb je gegeten, gaat het goed, ik weet dat je het kunt, etc etc. En hij hield me vast tot onze tijd om was en toen schoot ik weg en ik schaamde me zo en moest het iemand vertellen. Maar ik spreek met niemand, dus hier ben ik.
zondag 26 december 2021 om 17:13
Ja dat was het dus! Ik dacht bij mijn vorige bericht al dat ik dit eerder gelezen heb, vrijwel woord voor woord maar in het Engels.ooitverlegen schreef: ↑26-12-2021 17:05Reddit is een Engelstalig forum, erg groot en wereldwijd voor zover ik weet. Dit verhaal is daar 5 dagen geleden geplaatst. Of door TO of TO heeft het vertaald hier geplakt.
Jammer weer dit.
zondag 26 december 2021 om 17:19
Zeker kan dat en dan is daar niets mis mee! Of het waarschijnlijk zo in elkaar zit? We zullen het moeten horen van TO zelf dan,
zondag 26 december 2021 om 17:39
Ik twijfel tussen dat of een topic warin ik medeleven vraag voor het geleden leed.EsterInside schreef: ↑26-12-2021 17:23Het staat je vrij een topic aan te maken waarbij het verhaal verzonnen is.![]()

zondag 26 december 2021 om 17:40
Ja he! Bedankt voor de erkenning!

Biertje doen om het te verwerken?

zondag 26 december 2021 om 17:53
zondag 26 december 2021 om 18:01
zondag 26 december 2021 om 20:18
zondag 26 december 2021 om 20:57
Binnen dit jaar was ook mijn eerste gedachte, dus ja lijkt me prima. Dit probleem doet me denken aan een ander forum waar je wel kan zien hoe laat iemand ingelogd was, ook om alleen te lezen. Dat werkt hier niet zo, helaas.
zondag 26 december 2021 om 20:57
Sekswerkers zijn wel wat gewend hoor. Die krijgen de meest vreemde verzoeken, dit zal relaxed voor hem geweest zijn.Megalomania schreef: ↑25-12-2021 22:11Voor de aanvrager, omdat het een onbekende is die je komt knuffelen en je eigengeschreven briefjes komt voorlezen. Voor de sekswerker, omdat hij iets moet uitvoeren wat vrij ongebruikelijk is (denk ik).
En aanvrager heeft dit zelf bedacht en voor gekozen. Waarom zou ze het doen als ze het akward zou vinden.
maandag 27 december 2021 om 12:06
Het lijkt me dat het toch wat awkward voelde voor haarzelf, anders had ze dit topic niet geopend toch?appelientjex schreef: ↑26-12-2021 20:57Sekswerkers zijn wel wat gewend hoor. Die krijgen de meest vreemde verzoeken, dit zal relaxed voor hem geweest zijn.
En aanvrager heeft dit zelf bedacht en voor gekozen. Waarom zou ze het doen als ze het akward zou vinden.
Ik snap wel dat op deze manier gezocht wordt naar een knuffel en een luisterend oor hoor, maar ondanks dat je krijgt waar je naar zoekt is de situatie niet heel naturel en geen langdurige oplossing voor je probleem. Het is niet zo dat ze dit wekelijks of zelfs maandelijks zal kunnen doen, gezien de financiële status.
maandag 27 december 2021 om 14:21
Megalomania schreef: ↑27-12-2021 12:06Ik snap wel dat op deze manier gezocht wordt naar een knuffel en een luisterend oor hoor, maar ondanks dat je krijgt waar je naar zoekt is de situatie niet heel naturel en geen langdurige oplossing voor je probleem. Het is niet zo dat ze dit wekelijks of zelfs maandelijks zal kunnen doen, gezien de financiële status.
Tja nou ja, nou en? Als ik een stressbaan heb en me een keer laat masseren om mijn schouders en nek weer eens te kunnen ontspannen is dat ook geen structurele oplossing. Maar het helpt misschien om de week weer even door te kunnen komen.
Ik gun TO een betere en langdurige oplossing en een leuk leven, maar als je in het donker zit dan pak je soms elk lichtpuntje even dat je aan kan pakken.
Na zevenhonderd jaren
dinsdag 28 december 2021 om 18:08
Nou, zou het nog gaan gebeuren? Ik vrees van niet.ooitverlegen schreef: ↑26-12-2021 20:57Binnen dit jaar was ook mijn eerste gedachte, dus ja lijkt me prima. Dit probleem doet me denken aan een ander forum waar je wel kan zien hoe laat iemand ingelogd was, ook om alleen te lezen. Dat werkt hier niet zo, helaas.
dinsdag 28 december 2021 om 18:25
Ja, dat is waar.Ginevra schreef: ↑27-12-2021 14:21Tja nou ja, nou en? Als ik een stressbaan heb en me een keer laat masseren om mijn schouders en nek weer eens te kunnen ontspannen is dat ook geen structurele oplossing. Maar het helpt misschien om de week weer even door te kunnen komen.
Ik gun TO een betere en langdurige oplossing en een leuk leven, maar als je in het donker zit dan pak je soms elk lichtpuntje even dat je aan kan pakken.

dinsdag 28 december 2021 om 18:31
Geschiedenisa_nick_is_crini schreef: ↑28-12-2021 18:15Haha. Het is al verbeterd maar Calvijn is, meen ik, lerares Nederlands![]()
maandag 3 januari 2022 om 19:13
bedanktGinevra schreef: ↑27-12-2021 14:21Tja nou ja, nou en? Als ik een stressbaan heb en me een keer laat masseren om mijn schouders en nek weer eens te kunnen ontspannen is dat ook geen structurele oplossing. Maar het helpt misschien om de week weer even door te kunnen komen.
maandag 3 januari 2022 om 20:57
Ik vind dit zo ontroerend en open van je om te delen Hoe voel je je er achteraf bij?Jade schreef: ↑25-12-2021 20:45Ik huurde een mannelijke sekswerker in voor 2 uur alleen maar om me te knuffelen en vast te houden en ik gaf hem kaarten met wat hij tegen me moest zeggen.