Daten
dinsdag 28 december 2021 om 22:54
Goedenavond allemaal!
Vandaag heb ik voor de derde keer met een jongen afgesproken. We hadden elkaar ontmoet via Tinder voor corona, toen een keer afgesproken, door corona elkaar uit het oog verloren en elkaar weer tegengekomen op Tinder een paar maanden geleden. We hebben elkaar sindsdien weer twee keer gezien. We hebben best wel veel met elkaar gemeen. Van opleiding tot bepaalde interesses. Ook kan ik echt wel goed met hem lachen.
En toch. Drie keer gezien, drie keer niks gebeurd. Geen knuffel, geen kus, geen zoen. Zelfs niet bij het weggaan. Hij gaf via app ook wel aan dat hij niet gelijk van het knuffels geven is. Dat dit als het ware bij hem moet groeien. Wel heeft hij voorheen al relaties gehad en ik zelf nog niet, dus in die zin heeft hij wel meer ervaring. Zelf ben ik ook niet gelijk van het intieme, dus dat het even op zich laat wachten vind ik niet perse erg. Maar anderzijds ben ik dit echt totaal niet gewend. Met voorgaande dates kwam er op z'n minst bij de eerste of tweede date wel een zoen of knuffel vanaf. Nu echt gewoon niks. Zelfs weinig geflirt vanuit zijn kant.
En dat terwijl wij op app wel goed kunnen ouwehoeren en hij daar ook zijn fantasieën kan uitspreken.
Ik dacht net, toen hij naar huis ging, dat dit niks meer zou worden verder. Dat hij ook geen interesse in mij (meer) had. Maar we appen nu wel weer gewoon vrolijk door.
Wat zouden jullie doen? Elkaar gewoon nog een aantal keren zien en dan kijken wat er gebeurd? Hij is sowieso goed gezelschap en ik vind het niet vervelend om met hem om te gaan. Anderzijds kan ik nu ook totaal niet peilen hoe hij erin staat.
Vandaag heb ik voor de derde keer met een jongen afgesproken. We hadden elkaar ontmoet via Tinder voor corona, toen een keer afgesproken, door corona elkaar uit het oog verloren en elkaar weer tegengekomen op Tinder een paar maanden geleden. We hebben elkaar sindsdien weer twee keer gezien. We hebben best wel veel met elkaar gemeen. Van opleiding tot bepaalde interesses. Ook kan ik echt wel goed met hem lachen.
En toch. Drie keer gezien, drie keer niks gebeurd. Geen knuffel, geen kus, geen zoen. Zelfs niet bij het weggaan. Hij gaf via app ook wel aan dat hij niet gelijk van het knuffels geven is. Dat dit als het ware bij hem moet groeien. Wel heeft hij voorheen al relaties gehad en ik zelf nog niet, dus in die zin heeft hij wel meer ervaring. Zelf ben ik ook niet gelijk van het intieme, dus dat het even op zich laat wachten vind ik niet perse erg. Maar anderzijds ben ik dit echt totaal niet gewend. Met voorgaande dates kwam er op z'n minst bij de eerste of tweede date wel een zoen of knuffel vanaf. Nu echt gewoon niks. Zelfs weinig geflirt vanuit zijn kant.
En dat terwijl wij op app wel goed kunnen ouwehoeren en hij daar ook zijn fantasieën kan uitspreken.
Ik dacht net, toen hij naar huis ging, dat dit niks meer zou worden verder. Dat hij ook geen interesse in mij (meer) had. Maar we appen nu wel weer gewoon vrolijk door.
Wat zouden jullie doen? Elkaar gewoon nog een aantal keren zien en dan kijken wat er gebeurd? Hij is sowieso goed gezelschap en ik vind het niet vervelend om met hem om te gaan. Anderzijds kan ik nu ook totaal niet peilen hoe hij erin staat.
dinsdag 28 december 2021 om 23:19
Ik ben heel bang dat ik over bepaalde grenzen ga. Hij oogt best wel gesloten, dus weet niet zo goed hoe ik dit dan het beste kan doen. Ik zou het ook heel naar vinden als ik hem een knuffel geef en hij dit helemaal niet kan waarderen...
woensdag 29 december 2021 om 06:10
Wat is de reden dat jij geen affectie laat zien? Dat je iemand niet gelijk zoent snap ik, maar zijn hand vast pakken of je hand op zijn been of knie leggen zijn ook subtiele manieren om interesse te tonen.
Waarom moet het allemaal van hem af komen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 29 december 2021 om 08:45
Als je wilt weten hoe hij erin staat dan kun je dat vragen. Je hebt niet zo veel te verliezen toch?XsterremuntX schreef: ↑28-12-2021 22:54Anderzijds kan ik nu ook totaal niet peilen hoe hij erin staat.
.
woensdag 29 december 2021 om 10:13
Dat hoeft zeker niet! Maar als iemand heel gesloten overkomt en ook aangeeft dat hij in 'het begin' niet van de knuffels e.d. is, vind ik het wel moeilijk om die stap te zetten.viva-amber schreef: ↑29-12-2021 06:10Wat is de reden dat jij geen affectie laat zien? Dat je iemand niet gelijk zoent snap ik, maar zijn hand vast pakken of je hand op zijn been of knie leggen zijn ook subtiele manieren om interesse te tonen.
Zijn vorige relatie is op een nogal lelijke manier uitgegaan, dus ik snap ergens wel dat hij voorzichtiger is geworden.
woensdag 29 december 2021 om 10:30
Jullie hebben het er toch al over gehad? Hij geeft aan dat hij in het begin niet zo van de knuffels is, dan vind ik het helemaal niet gek om het hem te vragen of hij er oké mee is of dat het voor hem nog te vroeg is.
woensdag 29 december 2021 om 11:22
Jij bent zijn vorige vriendin toch niet, je laat je een rekening in de schoenen schuiven die niet voor jou bedoelt is,XsterremuntX schreef: ↑29-12-2021 10:13Dat hoeft zeker niet! Maar als iemand heel gesloten overkomt en ook aangeeft dat hij in 'het begin' niet van de knuffels e.d. is, vind ik het wel moeilijk om die stap te zetten.
Zijn vorige relatie is op een nogal lelijke manier uitgegaan, dus ik snap ergens wel dat hij voorzichtiger is geworden.
Gesloten, geen aanraking+ slecht verleden wat hij op jou projecteert = geen leuke man.
Hij is niet de laatste op aarde, je kan ook daten met iemand die wel leuk is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.