Date gehad, weet niet wat te denken
woensdag 12 januari 2022 om 21:20
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
woensdag 12 januari 2022 om 21:47
Er zijn best veel mensen die last hebben van de bijwerkingen van de boosterprik. Dus ik zou hem gewoon geloven.
Dat hij regelmatig kort online is laat zien dat hij wel zijn berichten checkt.. ( de meeste mensen zijn nou eenmaal niduwsgiefig naar wat andere mensen aan hen sturen) maat niet de energie heeft om te antwoorden.
Niet iedereen type even snel of kan makkelijk een antwoord bedenken.
Dat hij regelmatig kort online is laat zien dat hij wel zijn berichten checkt.. ( de meeste mensen zijn nou eenmaal niduwsgiefig naar wat andere mensen aan hen sturen) maat niet de energie heeft om te antwoorden.
woensdag 12 januari 2022 om 21:49
Ja die kans is wel groot. Maar is niet handig om dan zo moeilijk te doen. Kun je het beter zeggen denk ik dan.*Sikkepit* schreef: ↑12-01-2022 21:43Natuurlijk klopt het niet. Ik denk dat dat jij allang weet hoe de vlag erbij hangt....
woensdag 12 januari 2022 om 21:51
Ja klopt ook. Daarom weet ik niet zo goed wat nu te geloven. Het kan echt zijn maar ook een smoes. Het kan gewoon allebei.sugarmiss schreef: ↑12-01-2022 21:47Er zijn best veel mensen die last hebben van de bijwerkingen van de boosterprik. Dus ik zou hem gewoon geloven.
Ben blij dat ik het even kwijt kan hier.
woensdag 12 januari 2022 om 21:53
Nogmaals, veel mensen vinden het moeilijk om iemand direct af te wijzen. Doen dat liever via een smoes of omweg.
Stel dat jij hem, na al die maanden contact, toch niet geschikt vindt voor een relatie. Zou jij het makkelijk vinden om hem onomwonden af te wijzen?
En hoe zit het eigenlijk met jou, vond jij hem wel leuk en lief genoeg na deze eerste date?
En knap je niet af bij dit gedrag van hem?
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
woensdag 12 januari 2022 om 21:57
woensdag 12 januari 2022 om 21:59
Dat weet ik. Het lijkt me gewoon zo lastig om dan zo'n smoes vol te houden.*Sikkepit* schreef: ↑12-01-2022 21:53Nogmaals, veel mensen vinden het moeilijk om iemand direct af te wijzen. Doen dat liever via een smoes of omweg.
Stel dat jij hem, na al die maanden contact, toch niet geschikt vindt voor een relatie. Zou jij het makkelijk vinden om hem onomwonden af te wijzen?
En hoe zit het eigenlijk met jou, vond jij hem wel leuk en lief genoeg na deze eerste date?
En knap je niet af bij dit gedrag van hem?
Ik denk dat ik het wel zou laten weten ipv een smoes verzinnen.
Ik kan er eigenlijk niet veel over zeggen omdat hij al vrij snel begon over dat hij zich niet lekker voelde. Heb niet echt lekker kunnen kletsen of zo.
Ja ik vind het niks. Kan best zijn dat ie echt ziek is. Dan lekker uitzieken. Maar dat hij wel online is en dan niks zegt vind ik niks. Hij zei dat hij ging slapen.
woensdag 12 januari 2022 om 22:01
woensdag 12 januari 2022 om 22:03
Je hebt toch wel een eerste indruk van die man?
Lichaamstaal?
Aantrekkingskracht?
Uitstraling?
Of heeft hij zich bij de eerste aanblik zich al uit de voeten gemaakt?
woensdag 12 januari 2022 om 22:09
Het is wél heel moeilijk om te zeggen: "sorry, maar ik vind je niet leuk, en ik zie het helemaal niet zitten om met je daten".
Nee, dat doe je niet. Je neemt dan voorzichtig afstand, gaat minder appen en hoopt dan dat de boodschap bij de ander overkomt.
Maar misschien is hij écht goed ziek.
Kan ook. Als ik heel ziek ben heb ik ook geen zin en geen puf om zelf te appen.
Zou hem gewoon een app sturen;
"Hey, gaat t al wat beter met je? Ik hoop het?
Heb je nog zin om met mij te appen / te daten als je weer beter bent?
Mocht er van jouw kant toch geen klik zijn, dan is dat ook prima, maar laat even iets weten vóór het weekend alsjeblieft, dan weet ik waar ik aan toe ben.
Liefs en beterschap! , xxx"
Heb je vrijdagavond nog niks gehoord, dan is 1 en 1 twee, en dan weet je zeker dat hij niet geïnteresseerd is in je.
Nog even afwachten dus..
Nee, dat doe je niet. Je neemt dan voorzichtig afstand, gaat minder appen en hoopt dan dat de boodschap bij de ander overkomt.
Mocht er van jouw kant toch geen klik zijn, dan is dat ook prima, maar laat even iets weten vóór het weekend alsjeblieft, dan weet ik waar ik aan toe ben.
Heb je vrijdagavond nog niks gehoord, dan is 1 en 1 twee, en dan weet je zeker dat hij niet geïnteresseerd is in je.
Nog even afwachten dus..
yep wijzigde dit bericht op 12-01-2022 22:14
9.29% gewijzigd
woensdag 12 januari 2022 om 22:10
woensdag 12 januari 2022 om 22:10
Hij begon vrijwel meteen over dat hij ergens last van had door die booster. Na een tijdje kreeg hij steeds meer last van dingen. Toen ging hij naar huis. Heb hem iets langer dan een half uur gezien.*Sikkepit* schreef: ↑12-01-2022 22:03Je hebt toch wel een eerste indruk van die man?
Lichaamstaal?
Aantrekkingskracht?
Uitstraling?
Of heeft hij zich bij de eerste aanblik zich al uit de voeten gemaakt?
woensdag 12 januari 2022 om 22:14
Hoezo 'voor het weekend'? Komt vrij opdringerig over. Je kunt ook gewoon vragen hoe het is en eventueel of hij nog een keer wil daten.Yep schreef: ↑12-01-2022 22:09
woensdag 12 januari 2022 om 22:15
Ik zou afknappen.
Maar jij hebt dus geen enkele indruk van hem gekregen in dat halve uur?
*sikkepit* wijzigde dit bericht op 12-01-2022 22:16
11.11% gewijzigd
woensdag 12 januari 2022 om 22:15
Dat is wel een goede wat je zegt. Misschien dat ik later deze week zoiets stuur.Yep schreef: ↑12-01-2022 22:09Het is wél heel moeilijk om te zeggen: "sorry, maar ik vind je niet leuk, en ik zie het helemaal niet zitten om met je daten".
woensdag 12 januari 2022 om 22:26
Klinkt raar maar niet echt. Dit was mijn eerste date in jaren. Ik was zelf wel zenuwachtig en tegen de tijd dat ik me op mijn gemak voelde had hij steeds meer klachten en ging naar huis. Half uurtje was het. Het was gewoon te kort. Ik kan er niet veel over zeggen.*Sikkepit* schreef: ↑12-01-2022 22:15Ik zou afknappen.
Maar jij hebt dus geen enkele indruk van hem gekregen in dat halve uur?
woensdag 12 januari 2022 om 22:32
Ben jij toevallig ook degene met die date die geen QR-code had en niet in de regen wilde wandelen en daarom wilde dat jij bij hem thuis zou komen?Jillian80 schreef: ↑12-01-2022 22:26Klinkt raar maar niet echt. Dit was mijn eerste date in jaren. Ik was zelf wel zenuwachtig en tegen de tijd dat ik me op mijn gemak voelde had hij steeds meer klachten en ging naar huis. Half uurtje was het. Het was gewoon te kort. Ik kan er niet veel over zeggen.
woensdag 12 januari 2022 om 22:34
Nee dat ben ik niet. Wat was daarmee dan?*Sikkepit* schreef: ↑12-01-2022 22:32Ben jij toevallig ook degene met die date die geen QR-code had en niet in de regen wilde wandelen en daarom wilde dat jij bij hem thuis zou komen?

woensdag 12 januari 2022 om 22:41
Mensen gebruiken de vreemdste en meest originele wegen om niet op een directe manier te hoeven afwijzen en in deze tijden kan het dus alleen maar origineler door QR-codes en boosters erbij te halen.
Lieve TO, er is een gouden regel die wij vrouwen niet willen weten, maar die we allemaal weten: als een man echt wil, dat merk en voel je dat, en als je moet analyseren, er advies over moet vragen, gaat twijfelen, je onzeker voelt, dan is het in 99,9% van de gevallen zo dat de ander niet wil.
Er zijn uitzonderingen. De kans dat jij dat bent is aanwezig, maar klein.
Lieve TO, er is een gouden regel die wij vrouwen niet willen weten, maar die we allemaal weten: als een man echt wil, dat merk en voel je dat, en als je moet analyseren, er advies over moet vragen, gaat twijfelen, je onzeker voelt, dan is het in 99,9% van de gevallen zo dat de ander niet wil.
Er zijn uitzonderingen. De kans dat jij dat bent is aanwezig, maar klein.
woensdag 12 januari 2022 om 22:42
Oja, dat weet ik ook nog. Lijkt er inderdaad op!*Sikkepit* schreef: ↑12-01-2022 22:36O het doet me er ineens aan denken.
En dat was ook zo'n onaantrekkelijke piepert.