Mobiel leidt eigen leven
vrijdag 14 januari 2022 om 13:13
Ik luister veel naar podcasts via Spotify, dit doe ik via oortjes (Sony Mdrxb50ap) die ik trouwens al een jaar heb
Sinds een paar dagen zit ik dus rustig te luisteren en plots springt hij op pauze, Soms met tussenpozen van een paar minuten en soms gewoon om de paar seconden. Vaak gaat hij vanzelf ook weer van pauze af en weer verder waar hij was gebleven
Op pauze gaan is trouwens niet het enige dat er gebeurt, ik heb namelijk mijn scherm in de gaten gehouden en mijn telefoon slaat gewoon op hol; in de zin van; mijn geluidsbalk gaat vanzelf van hard naar zacht en dat soms echt secondes lang.
Mijn smartlock staat aan
Geen krassen of deuken in mijn scherm.
Wel een pasje in m'n telefoonhoesje - kan dat iets activeren?
Van de week alles nagekeken en alle onnodige meldingen uitgezet - weet niet meer precies wat
Google assistent en Bixie zijn uitgeschakeld
Heb zelf ook gegoogeld, maar veel verder dan de bovengenoemde dingen kwam ik niet
Ik ga zo nog wel andere oortjes proberen. Daarnet zat ik namelijk even aan het snoer van mijn oortjes en op dat moment begon hij weer raar te doen. Maar het gaat soms ook gewoon uren goed.
Op dit moment heb ik mijn oortjes in mijn laptop en doen ze doen het perfect, ook als ik het snoer beweeg.
Ik heb een Samsung A715F
Sinds een paar dagen zit ik dus rustig te luisteren en plots springt hij op pauze, Soms met tussenpozen van een paar minuten en soms gewoon om de paar seconden. Vaak gaat hij vanzelf ook weer van pauze af en weer verder waar hij was gebleven
Op pauze gaan is trouwens niet het enige dat er gebeurt, ik heb namelijk mijn scherm in de gaten gehouden en mijn telefoon slaat gewoon op hol; in de zin van; mijn geluidsbalk gaat vanzelf van hard naar zacht en dat soms echt secondes lang.
Mijn smartlock staat aan
Geen krassen of deuken in mijn scherm.
Wel een pasje in m'n telefoonhoesje - kan dat iets activeren?
Van de week alles nagekeken en alle onnodige meldingen uitgezet - weet niet meer precies wat
Google assistent en Bixie zijn uitgeschakeld
Heb zelf ook gegoogeld, maar veel verder dan de bovengenoemde dingen kwam ik niet
Ik ga zo nog wel andere oortjes proberen. Daarnet zat ik namelijk even aan het snoer van mijn oortjes en op dat moment begon hij weer raar te doen. Maar het gaat soms ook gewoon uren goed.
Op dit moment heb ik mijn oortjes in mijn laptop en doen ze doen het perfect, ook als ik het snoer beweeg.
Ik heb een Samsung A715F
vrijdag 14 januari 2022 om 13:51

vrijdag 14 januari 2022 om 15:16
Ik moet echt hardop lachenWesterpaviljoen schreef: ↑14-01-2022 14:28Ben je gevaccineerd?
Indien ja. Dan weten we wel hoe laat het is.
Je wordt afgeluisterd

vrijdag 14 januari 2022 om 21:37
Westerpaviljoen schreef: ↑14-01-2022 14:28Ben je gevaccineerd?
Indien ja. Dan weten we wel hoe laat het is.
Je wordt afgeluisterd