Mobiel leidt eigen leven

14-01-2022 13:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik luister veel naar podcasts via Spotify, dit doe ik via oortjes (Sony Mdrxb50ap) die ik trouwens al een jaar heb
Sinds een paar dagen zit ik dus rustig te luisteren en plots springt hij op pauze, Soms met tussenpozen van een paar minuten en soms gewoon om de paar seconden. Vaak gaat hij vanzelf ook weer van pauze af en weer verder waar hij was gebleven
Op pauze gaan is trouwens niet het enige dat er gebeurt, ik heb namelijk mijn scherm in de gaten gehouden en mijn telefoon slaat gewoon op hol; in de zin van; mijn geluidsbalk gaat vanzelf van hard naar zacht en dat soms echt secondes lang.

Mijn smartlock staat aan
Geen krassen of deuken in mijn scherm.
Wel een pasje in m'n telefoonhoesje - kan dat iets activeren?
Van de week alles nagekeken en alle onnodige meldingen uitgezet - weet niet meer precies wat
Google assistent en Bixie zijn uitgeschakeld

Heb zelf ook gegoogeld, maar veel verder dan de bovengenoemde dingen kwam ik niet

Ik ga zo nog wel andere oortjes proberen. Daarnet zat ik namelijk even aan het snoer van mijn oortjes en op dat moment begon hij weer raar te doen. Maar het gaat soms ook gewoon uren goed.

Op dit moment heb ik mijn oortjes in mijn laptop en doen ze doen het perfect, ook als ik het snoer beweeg.

Ik heb een Samsung A715F
Mijn oortjes hebben sensoren of iets dergelijks die voelen of ze goed zijn ingeplugd. Als ik me buk en oortje rechts zit daardoor even losser, dan stopt het spelen automatisch.
Wat ik wil zeggen: misschien ligt het niet aan je mobiel maar aan de instellingen/sensoren van je oortjes.
Zet je je telefoon regelmatig uit en weer aan?

Dat alles weer op volgorde opstart enzo.
Ben je gevaccineerd?

Indien ja. Dan weten we wel hoe laat het is.

Je wordt afgeluisterd
Birdie schreef:
14-01-2022 13:52
Zet je je telefoon regelmatig uit en weer aan?

Dat alles weer op volgorde opstart enzo.
Om eerlijk te zijn niet. Sinds ik bovenstaande heb wel meteen gaan doen.
Westerpaviljoen schreef:
14-01-2022 14:28
Ben je gevaccineerd?

Je wordt afgeluisterd
Ik moet echt hardop lachen
Westerpaviljoen schreef:
14-01-2022 14:28
Ben je gevaccineerd?

Je wordt afgeluisterd

:rofl: Of haar mobiel is bezeten van een kwade geest :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven