Date gehad, weet niet wat te denken
woensdag 12 januari 2022 om 21:20
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.

vrijdag 14 januari 2022 om 11:12

Ja, op een eerdere app met daarin een vraag van TO, is nog steeds niet gereageerd.
Hoe duidelijk wil je het hebben dan. Geen reactie = geen interesse.
Dus de tekst die jij nu voorstelt is naar mijn mening inderdaad de beste tekst die je in dit geval kunt sturen.
Als ík in TO's schoenen stond zou ik die date nog tot vanavond de gelegenheid geven om mijn appje te beantwoorden en is er om 20:00 uur nog stééds geen reactie, dan zou ik die tekst van jou sturen. Dan heb je echt lang genoeg gewacht hoor..
Afsluiten die zaak en doorrrrrrrrrr

vrijdag 14 januari 2022 om 11:12
Volslagen zinloos.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

vrijdag 14 januari 2022 om 12:40
Hij is al gestopt met het contact hoor. En wilde al niet meer verder daten en hoopte dat jij het signaal zou oppakken.
Het gebeurt vaak zo. Als een date tegenvalt hoor je of niks meer, of pas na aandringen. Dan is er geen interesse en een man hoopt dat je het er bij laat zitten. Doe je dat niet, heb je kans dat hij je negeert of met de botte bijl er in hakt.
Verspilde moeite om weer te appen als hij eerder ook al niet meer reageerde.
Nooit meer maandenlang contact hebben voordat je afspreekt. Kans is heel groot dat het er in het echt niet is.
Het gebeurt vaak zo. Als een date tegenvalt hoor je of niks meer, of pas na aandringen. Dan is er geen interesse en een man hoopt dat je het er bij laat zitten. Doe je dat niet, heb je kans dat hij je negeert of met de botte bijl er in hakt.
Verspilde moeite om weer te appen als hij eerder ook al niet meer reageerde.
Nooit meer maandenlang contact hebben voordat je afspreekt. Kans is heel groot dat het er in het echt niet is.
vrijdag 14 januari 2022 om 14:07
Wat wil je bereiken met dat berichtje? Je weet het nu toch ook al? Pure zelfkwelling om iemand die je één keer hebt gezien
TO bespaar jezelf de ellende. Je bent nieuw in het datingwereldje en ik kan je vertellen: het kan allemaal makkelijker en leuker dan dit. Dus ik zou me daar lekker op gaan richten als je wil daten.
TO bespaar jezelf de ellende. Je bent nieuw in het datingwereldje en ik kan je vertellen: het kan allemaal makkelijker en leuker dan dit. Dus ik zou me daar lekker op gaan richten als je wil daten.
vrijdag 14 januari 2022 om 14:19
“Hoi Kees! Zou jij mij nog een bericht kunnen sturen zodat wij mogelijk nogmaals een keer samen uit kunnen gaan? Eerlijk gezegd had ik ook niet echt interesse in jou maar mijn ego kan maar wat lastig aan om op deze manier afgeserveerd te worden.
Mits wij een tweede keer samen uitgaan dan kan ik jou direct dumpen en voel ik mij vast snel beter!
Groetjes, TO”
(sarcasme dames)
Mits wij een tweede keer samen uitgaan dan kan ik jou direct dumpen en voel ik mij vast snel beter!
Groetjes, TO”
(sarcasme dames)
vrijdag 14 januari 2022 om 14:23
Stuur dan gewoon voor de volledigheid en om voor jezelf zeker te weten dat je alles hebt gedaan wat in je macht lag: 'Voel je je al wat beter? Wanneer zullen we e date herkanzen?' En als hij daar niet dit weekend een app terug op heeft gestuurd, dan weet je voldoende. Dat lijkt me toch heel simpel en redelijk?
Waarom zo omslachtig en zo rekken?
We kunnen er wel van alles omheen gaan analyseren en bedenken, en het nog veel langer gaan rekken, en dit zou ook nog veel langer te rekken kunnen zijn, maar dan bouw je alleen maar op valse hoop.
Waarom zo omslachtig en zo rekken?
We kunnen er wel van alles omheen gaan analyseren en bedenken, en het nog veel langer gaan rekken, en dit zou ook nog veel langer te rekken kunnen zijn, maar dan bouw je alleen maar op valse hoop.
vrijdag 14 januari 2022 om 14:31
Ik zou hem tot vanavond, zeg 20:00 uur, de tijd geven en indien geen bericht hem diezelfde avond afserveren, maar als je nog iets langer wil wachten (lees: jezelf wil kwellen, want je weet nu toch eigenlijk al dat hij je niet ziet zitten...), dan kun je idd Dina's berichtje sturen. Kort, krachtig, duidelijk.
En dan blijft dit topic nog een paar dagen duren
En dan blijft dit topic nog een paar dagen duren

yep wijzigde dit bericht op 14-01-2022 14:33
11.96% gewijzigd
vrijdag 14 januari 2022 om 14:36
Waaaarom doe je jezelf dit aan? Waarom wil je antwoorden van een man die zo met je omgaat? Ik snap dat niet... Wis zijn nummer, er zijn zoveel leukere exemplaren.
Of doe alsof je gek bent en stuur iets positiefs:
Hoop dat je weer beter bent! Het was leuk om je te leren kennen, groetjes..
En dooorrrrr...
Echt, wat een tijdverspilling..
Of doe alsof je gek bent en stuur iets positiefs:
Hoop dat je weer beter bent! Het was leuk om je te leren kennen, groetjes..
En dooorrrrr...
Echt, wat een tijdverspilling..
vrijdag 14 januari 2022 om 18:04
Maar hoe lang is hij nu al ziek dan? Je bent geen week, of 4 dagen, zodanig ziek dat je niet eens kan appen. Juist als je ziek op de bank ligt heb je niks anders te doen dan tv kijken of met je telefoon bezig zijn, dus kan ie je echt wel een appje sturen.Jillian80 schreef: ↑14-01-2022 09:35Bij mij niet in ieder geval. Als het niet is wat hij ervan had verwacht, dat kan gewoon gebeuren. Maar laat dat dan gewoon weten. Als je dat niet face tot face wil zeggen dan via app. Dat is ook goed.
Hij zegt dat hij ziek is. Het zou best kunnen. Dat maakt het lastig.
Ik vind het jammer dat het zo is gegaan. Omdat ik niks weet en maar moet gissen. Dat is niks.
vrijdag 14 januari 2022 om 18:11
Als hij echt al een week dusdanig ziek zou zijn van die booster dat hij niet eens een app kan sturen dan zou hij nu in het nieuws zijn en kamervragen over hem gesteld worden. Dan zou hij nu bekend zijn in heel Nederland, misschien zelfs wel interviews moeten geven in het buitenland. Dan zou de hele wereld over hem heen buitelen, en het hele C-debat nieuwe impulsen krijgen. Dus dat hij je ghost is een veel waarschijnlijker optie dan dat.

vrijdag 14 januari 2022 om 18:23
Sssst.Dina1980 schreef: ↑14-01-2022 18:11Als hij echt al een week dusdanig ziek zou zijn van die booster dat hij niet eens een app kan sturen dan zou hij nu in het nieuws zijn en kamervragen over hem gesteld worden. Dan zou hij nu bekend zijn in heel Nederland, misschien zelfs wel interviews moeten geven in het buitenland. Dan zou de hele wereld over hem heen buitelen, en het hele C-debat nieuwe impulsen krijgen. Dus dat hij je ghost is een veel waarschijnlijker optie dan dat.![]()