Date gehad, weet niet wat te denken
woensdag 12 januari 2022 om 21:20
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
vrijdag 14 januari 2022 om 18:37
vrijdag 14 januari 2022 om 18:43
Iemand vroeg of ik al een reactie had gehad.Sjaantje37 schreef: ↑14-01-2022 18:37En nu zit je met je telefoon in de hand continue te checken of hij jouw (passief agressieve) bericht heeft gelezen.
Echt TO wat doe jij jezelf aan?! Klinkt ook best een beetje wanhopig hoor.
Voor mij is dit berichtje wel goed zo.

vrijdag 14 januari 2022 om 19:04
Nee nee nee, voor hem was even een berichtje sturen geen moeite, dus voor haar ook niet.Lorem_Ipsum schreef: ↑14-01-2022 18:54Onbegrijpelijk. Het moet toch mogelijk zijn voor jezelf iets af te sluiten zonder nog iets te sturen? Echt zonde van de moeite.
Zet ik wat waarheidsgetrouwe foto’s op die app en op naar de volgende. En meteen aansturen op afspreken.
Maar serieus, laten we wel wezen: die ene regel gaat haar natuurlijk niet de kop kosten.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

vrijdag 14 januari 2022 om 19:58
Tuurlijk niet, maar voor jezelf wel fijn als je er wat nonchalanter in staat met dat daten en zaken een beetje los kunt laten.Hexopbezemsteel schreef: ↑14-01-2022 19:04Nee nee nee, voor hem was even een berichtje sturen geen moeite, dus voor haar ook niet.
Maar serieus, laten we wel wezen: die ene regel gaat haar natuurlijk niet de kop kosten.
vrijdag 14 januari 2022 om 20:22
Uiteraard, maar dat lukte haar al niet. Dus die mail verandert daar weinig aan.Lorem_Ipsum schreef: ↑14-01-2022 19:58Tuurlijk niet, maar voor jezelf wel fijn als je er wat nonchalanter in staat met dat daten en zaken een beetje los kunt laten.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
vrijdag 14 januari 2022 om 21:04
zo erg is het nou toch ook weer niet. je date een keer en het is niet echt wacht, dan bloedt het daarna dood. Ik vind het niet enorm akelig van die man
vrijdag 14 januari 2022 om 21:47
Enorm akelig zijn misschien grote woorden, maar ik vind het wel behoorlijk schofterig om TO niet gewoon behoorlijk af te wijzen. Het is niet dat ze maar een paar dagen contact hadden en daarna de date hadden he? Ze hebben maanden een goed online contact gehad en daarna was de date, dan heb je toch al gevoelsmatig iets anders dan een kennis. Ghosten is nooit goed, maar ik vind dat gevoelsmatig wel een andere situatie dan iemand die je ontmoet op Tinder, er de volgende dag meteen mee op date gaat en je constanteert dan dat het niets is. Ik vind niet dat hij het kan maken om eerst maanden met haar te appen en het dan niet even netjes af te sluiten.noorderlicht76 schreef: ↑14-01-2022 21:04zo erg is het nou toch ook weer niet. je date een keer en het is niet echt wacht, dan bloedt het daarna dood. Ik vind het niet enorm akelig van die man
vrijdag 14 januari 2022 om 21:56
Precies dit. Hij was echt aardig tegen me. Vertelde best persoonlijke dingen enz. Zo kwam het in ieder geval over. Ik had daarom niet verwacht dat hij dat zo zou doen. Online voelde het contact echt goed. Tuurlijk kan het zo zijn dat het dan toch niet klikt in het echt. Maar om het dan zo te doen vind ik wel echt rot.Dina1980 schreef: ↑14-01-2022 21:47Enorm akelig zijn misschien grote woorden, maar ik vind het wel behoorlijk schofterig om TO niet gewoon behoorlijk af te wijzen. Het is niet dat ze maar een paar dagen contact hadden en daarna de date hadden he? Ze hebben maanden een goed online contact gehad en daarna was de date, dan heb je toch al gevoelsmatig iets anders dan een kennis. Ghosten is nooit goed, maar ik vind dat gevoelsmatig wel een andere situatie dan iemand die je ontmoet op Tinder, er de volgende dag meteen mee op date gaat en je constanteert dan dat het niets is. Ik vind niet dat hij het kan maken om eerst maanden met haar te appen en het dan niet even netjes af te sluiten.
jillian80 wijzigde dit bericht op 14-01-2022 22:14
5.16% gewijzigd
vrijdag 14 januari 2022 om 23:12
vrijdag 14 januari 2022 om 23:34
Ik gebruik geen filters op mijn foto's. Dat is het sowieso niet. Ik denk dat het om mijn figuur zou kunnen gaan. Hij heeft wel foto's gezien. Ik heb ook gezegd dat ik niet slank ben. Daar ben ik gewoon eerlijk in. Hij zei ook nog dat hij altijd vollere vriendinnen heeft gehad. En dat uiterlijk niet het belangrijkste is.
vrijdag 14 januari 2022 om 23:38
Ik begrijp het ook echt niet. Hij was online echt heel erg aardig voor me en voelde daar ook wel echt een klik. Nooit verwacht dat hij het zo zou doen.