Date gehad, weet niet wat te denken
woensdag 12 januari 2022 om 21:20
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
zondag 16 januari 2022 om 17:54

zondag 16 januari 2022 om 19:15
Dit vraag ik mij eigenlijk ook al een heleboel pagina's af. Ook van mij geen verwijt oid maar ik vind je nogal plastisch reageren TO, bij vrijwel alle vergelijkbare topic's spatten de emoties van het scherm af en daar merk ik nu heel weinig van.
zondag 16 januari 2022 om 19:22
Waar zegt hij dat dan?
Maargoed ik denk dat je de hoop.graag wil houden en hij met zijn bericht net weer een beetje hoop.heet weten te geven waardoor jij nog even aan hem blijft hangen. Wat wij ook zeggen of vinden.
zondag 16 januari 2022 om 19:32
Voor zover ik weet heb ik dat niet. Ik ben wel een gesloten persoon. maar heb zeker wel emoties.Onverwachts schreef: ↑16-01-2022 19:15Dit vraag ik mij eigenlijk ook al een heleboel pagina's af. Ook van mij geen verwijt oid maar ik vind je nogal plastisch reageren TO, bij vrijwel alle vergelijkbare topic's spatten de emoties van het scherm af en daar merk ik nu heel weinig van.
Wel toevallig want ik heb het me weleens afgevraagd of hij autistisch zou kunnen zijn.
zondag 16 januari 2022 om 19:36
Hij zei dat in zijn laatste antwoord.
Ik heb er niet veel vertrouwen meer in. Ik vind het rot hoe hij gehandeld heeft. Ik had het niet verwacht dat hij zoiets zou doen. Hij zegt dat hij echt ziek is. Ergens denk ik inderdaad wat als hij inderdaad echt ziek was en het geen smoes was. Maar dan nog. Hij laat toch een week ongeveer niks horen. Dat vind ik gewoon niet fijn.
zondag 16 januari 2022 om 19:37
Zoals ik al verwachtte heeft hij je net genoeg kruimels toegeworpen om je aan het lijntje te houden zodat je het contact niet verbreekt. Omdat jullie allebei teveel behoefte aan aandacht hebben, vermoed ik dat jullie dit contact gewoon door laten sudderen om daarmee de illusie maar in stand te houden. Maar geloof me: dit gaat je niets brengen en meer dan kruimels ga je niet krijgen.
Aan jou de keuze hoe lang je dit nog wilt rekken TO.
Aan jou de keuze hoe lang je dit nog wilt rekken TO.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
zondag 16 januari 2022 om 19:51
please nu moet je echt ophouden, dit riekt naar wanhopig gedrag en dingen willen zien die er duidelijk niet zijnJillian80 schreef: ↑16-01-2022 19:36Hij zei dat in zijn laatste antwoord.
Ik heb er niet veel vertrouwen meer in. Ik vind het rot hoe hij gehandeld heeft. Ik had het niet verwacht dat hij zoiets zou doen. Hij zegt dat hij echt ziek is. Ergens denk ik inderdaad wat als hij inderdaad echt ziek was en het geen smoes was. Maar dan nog. Hij laat toch een week ongeveer niks horen. Dat vind ik gewoon niet fijn.
zondag 16 januari 2022 om 19:52
Fijn dat je niets mankeert, ik vind het wel grappig dat je redelijk nuchter en zakelijk overkomt maar hem niet op die manier los kunt laten.
Ik ken iemand met autisme waarbij ik mij voor kan stellen dat hij na zich niet lekker te voelen na een booster "demonstratief" ziek is en dan niet te gaan appen oid.
Het maakt natuurlijk niets uit als dit een eventuele verklaring is, als jij niet met zijn handelen, beter gezegd het gebrek eraan, kan leven houdt het sowieso op.
zondag 16 januari 2022 om 19:54
zondag 16 januari 2022 om 20:02
TO ik zou echt als ik jou was aan jouw zelfvertrouwen gaan werken en aan een goed zelfbeeld. Dat is beter dan dat je nu plaats gaat nemen op die gast zijn wachtbankje.
Hij is echt maar dan ook echt niet meer geïnteresseerd in jou. Beter kan je de tijd dat je op hem gaat wachten in jezelf investeren zodat er op een dag een leuk exemplaar voorbij komt die jij neemt zoals jij bent.
Hij is echt maar dan ook echt niet meer geïnteresseerd in jou. Beter kan je de tijd dat je op hem gaat wachten in jezelf investeren zodat er op een dag een leuk exemplaar voorbij komt die jij neemt zoals jij bent.
sjaantje37 wijzigde dit bericht op 16-01-2022 20:04
67.83% gewijzigd
zondag 16 januari 2022 om 20:03
En jij reageerde natuurlijk direct. Hij heeft je waar hij je hebben wil. Aan jou of je met deze gekkigheid mee doet of hem een bericht stuurt dat je het contact wil verbreken omdat je dit geen stijl vond.Jillian80 schreef: ↑16-01-2022 19:36Hij zei dat in zijn laatste antwoord.
Iemand die een week lang niks laat horen....dat is gewoon raar. Als hij je leuk had gevonden had hij je op zijn minst geappt en gezegd dat hij echt ziek is en even niet of minder beschikbaar is. Maar ook als.je echt ziek bent en je vind iemand leuk dan maak je gewoon tijd km af en toe een berichtje te sturen.
zondag 16 januari 2022 om 20:05
Vraag ik mij ook af hoe TO op zijn slappe bericht heeft gereageerd.Nanouk schreef: ↑16-01-2022 20:03En jij reageerde natuurlijk direct. Hij heeft je waar hij je hebben wil. Aan jou of je met deze gekkigheid mee doet of hem een bericht stuurt dat je het contact wil verbreken omdat je dit geen stijl vond.
Iemand die een week lang niks laat horen....dat is gewoon raar. Als hij je leuk had gevonden had hij je op zijn minst geappt en gezegd dat hij echt ziek is en even niet of minder beschikbaar is. Maar ook als.je echt ziek bent en je vind iemand leuk dan maak je gewoon tijd km af en toe een berichtje te sturen.
zondag 16 januari 2022 om 20:09
Ze geft zelf aan dat hierna korte berichtjes gestuurd waren en dat hij in zijn laatste berichtje zei dat hij het hier niet bij wilde laten.Sjaantje37 schreef: ↑16-01-2022 20:05Vraag ik mij ook af hoe TO op zijn slappe bericht heeft gereageerd.
To hiermee laat je hem zien dat hij je van alles kan maken en je over je heen laat lopen.
Hij laat een week niks horen, hij stuurt een bericht en je stuurt direct berichten terug.
zondag 16 januari 2022 om 20:09
Ik heb niet meer gereageerd.Sjaantje37 schreef: ↑16-01-2022 20:05Vraag ik mij ook af hoe TO op zijn slappe bericht heeft gereageerd.
zondag 16 januari 2022 om 20:12
Het komt omdat we zo lang dagelijks contact hadden en hij heel aardig voor me was. Daarom vind ik het ook rot dat het zo gegaan is. En inderdaad moeilijk los kan laten. Maar dat gaat uiteindelijk wel goedkomen.Onverwachts schreef: ↑16-01-2022 19:52Fijn dat je niets mankeert, ik vind het wel grappig dat je redelijk nuchter en zakelijk overkomt maar hem niet op die manier los kunt laten.
Ik ken iemand met autisme waarbij ik mij voor kan stellen dat hij na zich niet lekker te voelen na een booster "demonstratief" ziek is en dan niet te gaan appen oid.
Het maakt natuurlijk niets uit als dit een eventuele verklaring is, als jij niet met zijn handelen, beter gezegd het gebrek eraan, kan leven houdt het sowieso op.
zondag 16 januari 2022 om 20:13
Goed zo! Ik heb helaas ook dit soort ervaringen gehad, als ik er op terug kijk denk ik hoe heb ik mij zo om de tuin kunnen laten leiden en in mijn geval was het door een laag zelfbeeld, het idee dat ik niemand mij wilde dus klampte ik mij wanhopig aan zoiets als die date van jou vast.
Ben nu bijna bejaard en wil jou meegeven dat er echt iemand op deze aardbol is die jou wil zoals je bent qua innerlijk en uiterlijk!!!!!!!!
Hou van jezelf!!!!!!
zondag 16 januari 2022 om 20:15
Dankjewel, je hebt ook gelijk hoor. Ik ga het ook wel loslaten hoor. Voor mij voelt het gewoon niet goed meer.
zondag 16 januari 2022 om 20:23
Dankjewel, lief van je.Sjaantje37 schreef: ↑16-01-2022 20:13Goed zo! Ik heb helaas ook dit soort ervaringen gehad, als ik er op terug kijk denk ik hoe heb ik mij zo om de tuin kunnen laten leiden en in mijn geval was het door een laag zelfbeeld, het idee dat ik niemand mij wilde dus klampte ik mij wanhopig aan zoiets als die date van jou vast.
Ben nu bijna bejaard en wil jou meegeven dat er echt iemand op deze aardbol is die jou wil zoals je bent qua innerlijk en uiterlijk!!!!!!!!
Hou van jezelf!!!!!!
Dat speelt bij mij ook wel hoor. Ik vond vooral dat we fijn contact hadden en dat valt nu weg.
Ik had niet verwacht dat hij dit zo zou doen. Dat vind ik het lastigste eraan en daarom moeilijk om los te laten.
Maar ik heb ook wel een grens. Dit vind ik wel te ver gaan. Daarom zal het voor mij ook niets meer zijn omdat ik er door deze actie geen vertrouwen meer in heb.
De reden waarom ik het lastig vind om los te laten is omdat hij al die tijd heel aardig voor me was. En deze actie echt een rotstreek is. Dat had ik totaal niet verwacht.
zondag 16 januari 2022 om 20:58
Maar toen hij niks van zich liet horen was het niet voldoende het los te laten. Nu hij het probeert te lijmen lukt het je wel?Jillian80 schreef: ↑16-01-2022 20:23Dankjewel, lief van je.
Dat speelt bij mij ook wel hoor. Ik vond vooral dat we fijn contact hadden en dat valt nu weg.
Ik had niet verwacht dat hij dit zo zou doen. Dat vind ik het lastigste eraan en daarom moeilijk om los te laten.
Maar ik heb ook wel een grens. Dit vind ik wel te ver gaan. Daarom zal het voor mij ook niets meer zijn omdat ik er door deze actie geen vertrouwen meer in heb.
De reden waarom ik het lastig vind om los te laten is omdat hij al die tijd heel aardig voor me was. En deze actie echt een rotstreek is. Dat had ik totaal niet verwacht.