Date gehad, weet niet wat te denken
woensdag 12 januari 2022 om 21:20
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
woensdag 19 januari 2022 om 13:32
Tussen voor iemand gaan en totaal niet geïnteresseerd zijn zitten vele andere opties.
Deze man gaat niet voor jou. Laat het nou los.
•
woensdag 19 januari 2022 om 13:40
Mijn ervaring, voor wat het waard is. Als je een klik hebt met iemand dan is daar echt geen enkel misverstand over. Zo gaat het met sollicitaties en zo gaat het ook met mannen. Als iemand jou wil dan weet je dat en dan is er niet eindeloos gedoe, gedraai, getwijfel, weet ik het.
En in een man die appt dat hij in de knoop zit daar zou ik al helemaal geen zin in hebben in dit stadium. Je bent echt meer waard dan dit hoor.
Blokken en verder.
En in een man die appt dat hij in de knoop zit daar zou ik al helemaal geen zin in hebben in dit stadium. Je bent echt meer waard dan dit hoor.
Blokken en verder.
Throw it back with no chaser, with no trouble
Poppin' that Moët, baby, let's make some bubbles
Poppin' that Moët, baby, let's make some bubbles
woensdag 19 januari 2022 om 13:44
woensdag 19 januari 2022 om 13:48
woensdag 19 januari 2022 om 13:56
Nog maar een keer.*Sikkepit* schreef: ↑16-01-2022 19:37Zoals ik al verwachtte heeft hij je net genoeg kruimels toegeworpen om je aan het lijntje te houden zodat je het contact niet verbreekt. Omdat jullie allebei teveel behoefte aan aandacht hebben, vermoed ik dat jullie dit contact gewoon door laten sudderen om daarmee de illusie maar in stand te houden. Maar geloof me: dit gaat je niets brengen en meer dan kruimels ga je niet krijgen.
Aan jou de keuze hoe lang je dit nog wilt rekken TO.
Hij mist de aandacht. Laat jij je daarvoor lenen?
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
woensdag 19 januari 2022 om 13:58
Het is helemaal niet raar. Het is cliché en voorspelbaar.
Een man met aandachtstekort. Dat kun je maar beter door hebben.
woensdag 19 januari 2022 om 13:58
Hij is wel geïnteresseerd want hij stuurt je een berichtje. De vraag is alleen of deze interesse voor jou voldoende is en wat jij met het antwoord doet. Leg het niet steeds bij hem maar leg het bij jezelf, je bent toch geen willoos of wanhopig slachtoffer?
Vind je het niet leuk zo kap het zelf af.
Wil (en kun) jij investeren vanwege het eerdere leuke online contact doe het dan.
Het is echt een vrije keuze die jijzelf mag maken.
Wil (en kun) jij investeren vanwege het eerdere leuke online contact doe het dan.
woensdag 19 januari 2022 om 14:08
Ik zou helemaal niet hebben gereageerd. Elk bericht is weer aanleiding tot een volgend bericht en zo zit je al snel weer aan het lijntje.

woensdag 19 januari 2022 om 14:17
Dit. Heb dit met een date meegemaakt waar ik leuk contact mee had en ik zelf een relatie (Nog) niet wilde, nu hebben we een leuke vriendschap en hij een leuke andere vriendin.Onverwachts schreef: ↑19-01-2022 13:58Hij is wel geïnteresseerd want hij stuurt je een berichtje. De vraag is alleen of deze interesse voor jou voldoende is en wat jij met het antwoord doet. Leg het niet steeds bij hem maar leg het bij jezelf, je bent toch geen willoos of wanhopig slachtoffer?
Als je daar geen zin in hebt kap je het af.
woensdag 19 januari 2022 om 14:39
woensdag 19 januari 2022 om 14:53
De vraag is meer of deze interesse wel TO betreft of gewoon een behoefte aan aandacht van deze man moet vervullen.Onverwachts schreef: ↑19-01-2022 13:58Hij is wel geïnteresseerd want hij stuurt je een berichtje. De vraag is alleen of deze interesse voor jou voldoende is en wat jij met het antwoord doet.
woensdag 19 januari 2022 om 15:10
TO, De dag dat je een goede man treft, hoef je daar geen topic over te maken op Viva. Dan heb je niet zoveel onbeantwoorde vragen en zijn daden en woorden gelijk. Dan heb je geen vaag, onbestemd gevoel dat er iets niet juist zit. Dan zegt je onderbuik niet: dit klopt niet. Dan vraag je je niet af: wat wil hij nou van mij? Hoe ziet hij mij?
dat is dus niet deze man
dat is dus niet deze man
woensdag 19 januari 2022 om 15:25
Juist!Poloppie schreef: ↑19-01-2022 15:10TO, De dag dat je een goede man treft, hoef je daar geen topic over te maken op Viva. Dan heb je niet zoveel onbeantwoorde vragen en zijn daden en woorden gelijk. Dan heb je geen vaag, onbestemd gevoel dat er iets niet juist zit. Dan zegt je onderbuik niet: dit klopt niet. Dan vraag je je niet af: wat wil hij nou van mij? Hoe ziet hij mij?
dat is dus niet deze man
woensdag 19 januari 2022 om 15:39
Dat ben ik inderdaad ook.
Daarom vind ik sommige dingen gewoon niet logisch en vraag ik het hier.
Opties open houden enz. Dat heeft toch geen zin? Ik zou nooit meer met deze man iets afspreken. Dan heeft het toch geen zin dat hij nog contact houdt met af en toe een berichtje.
Waarom zo moeilijk doen om smoesjes te verzinnen? Is toch allemaal veel te omslachtig. Zonde van je energie en tijd denk ik dan. Dat soort dingen vind ik niet logisch.
woensdag 19 januari 2022 om 15:51
Jillian80 schreef: ↑19-01-2022 15:39Dat ben ik inderdaad ook.
Opties open houden enz. Dat heeft toch geen zin? Ik zou nooit meer met deze man iets afspreken. Dan heeft het toch geen zin dat hij nog contact houdt met af en toe een berichtje.
Waarom zo moeilijk doen om smoesjes te verzinnen? Is toch allemaal veel te omslachtig. Zonde van je energie en tijd denk ik dan. Dat soort dingen vind ik niet logisch.
doe dan wat je moet doen....
blokkeren die man... er zijn veel leukere mannen.
woensdag 19 januari 2022 om 15:55
jazeker, dit is bv de standaardsmoes van een van mijn mannelijke vrienden. dan is hij heel enthousiast, ontmoeting valt tegen en dan standaard deze zin erin. een variant op: het ligt aan jou, het ligt aan mij
woensdag 19 januari 2022 om 15:55
woensdag 19 januari 2022 om 15:56
maar wat maakt het uit dat het niet logisch is. who cares? hij voelt zich wsl best beetje schuldig en zegt daarom nog wat. zo onlogisch is dat niet.Jillian80 schreef: ↑19-01-2022 15:39Dat ben ik inderdaad ook.
woensdag 19 januari 2022 om 16:02
Je vraagt je veel te veel af en maakt het daarmee onnodig moeilijk/gecompliceerd voor jezelf.Jillian80 schreef: ↑19-01-2022 15:39Dat ben ik inderdaad ook.
En het houdt je af van wat je gewoon moet DOEN: ophouden met deze man en doorgaan met je leven!
Het is zo simpel: Punt erachter. Klaar. En door....
woensdag 19 januari 2022 om 16:03
Ik heb direct gevraagd/gezegd hoe ik denk dat het zit haha. Dan zegt ie nog dat het niet zo is. Dat hij echt ziek is, met zichzelf in de knoop nu. Jeetje.noorderlicht76 schreef: ↑19-01-2022 15:56maar wat maakt het uit dat het niet logisch is. who cares? hij voelt zich wsl best beetje schuldig en zegt daarom nog wat. zo onlogisch is dat niet.
Als 95% zo in elkaar zit dan laat maar. Daar heb ik echt geen zin in haha
woensdag 19 januari 2022 om 16:15
Dat is niet zo. Er zijn best wel leuke, betrouwbare en oprechte mannen.
Maar je moet voor jezelf wel een aantal voorwaarden scheppen zodat je eerder het kaf van het koren kunt scheiden.
Bijvoorbeeld niet eindeloos appen en mailen voordat je hem ontmoet.
Tijdens zo'n ontmoeting (en erna) goed letten op een aantal karakteristieken om te bepalen of deze man wel bij je past.
Niet zijn woorden maar vooral de daden laten spreken.
En bovenal: weten wat JIJ wilt, wat JIJ nodig hebt en wat JIJ belangrijk vindt.
Dan nòg kun je waailappen treffen, maar je staat er wel een stuk steviger en weerbaarder in en zult dit soort aandachtsbehoeftige 'slappe happen' eerder aan je voorbij laten gaan.
woensdag 19 januari 2022 om 16:49
Wat een raar topic is dit geworden. TO is met een man berichtjes aan het uitwisselen, heeft een afspraak, en weet zelf al niet eens of ze er iets in ziet of niet. Date wordt ziek, gaat eerder weg en laat niets van zich horen, tot hij laat weten ziek te zijn geweest.
Voor velen hier een teken dat hij haar aan ghosten was, lijntjes open wil hebben houden, opties wil hebben. Schei toch uit. De goede man moet blijkbaar met zijn zieke hoofd al direct weten dat TO de ware is, en dat hij er vol voor wil gaan. TO hoeft dat blijkbaar niet, die heeft al gezegd dat ze het nog niet wist, maar dat is blijkbaar niet relevant.
Ondertussen wordt de man goed in de gaten gehouden wanneer hij op WA zit, wanneer op de datingsite, en daar worden conclusies aan verbonden: hij gebruikt smoesjes, ziet het niet zitten maar is te laf om dat te zeggen.
En dan zeggen dat veel mannen dit doen...
Het mag blijkbaar niet in de prille fase een beetje afwachtend zijn, onderzoekend of het wat kan worden. Als het niet patsboem raak is, en de man staat te trappelen, dan is het NEXT.
Voor velen hier een teken dat hij haar aan ghosten was, lijntjes open wil hebben houden, opties wil hebben. Schei toch uit. De goede man moet blijkbaar met zijn zieke hoofd al direct weten dat TO de ware is, en dat hij er vol voor wil gaan. TO hoeft dat blijkbaar niet, die heeft al gezegd dat ze het nog niet wist, maar dat is blijkbaar niet relevant.
Ondertussen wordt de man goed in de gaten gehouden wanneer hij op WA zit, wanneer op de datingsite, en daar worden conclusies aan verbonden: hij gebruikt smoesjes, ziet het niet zitten maar is te laf om dat te zeggen.
En dan zeggen dat veel mannen dit doen...
Het mag blijkbaar niet in de prille fase een beetje afwachtend zijn, onderzoekend of het wat kan worden. Als het niet patsboem raak is, en de man staat te trappelen, dan is het NEXT.
woensdag 19 januari 2022 om 16:53
ja, want nu kan hij zeggen dat hij eerst aan zichzelf moet werken en dat hij in de toekomst contact opneemt als hij alles weer op een rijtje heeft.