Ik val op donkere mannen

21-01-2022 12:27 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cruve
larazest wijzigde dit bericht op 24-01-2022 17:38
99.59% gewijzigd
Nou en?

Ik zie het probleem niet
Waarom wil je daar van af? Ik val juist op de typische oer-hollander 😂 (lichte ogen, licht haar etc), moet ik daar dan ook van af?
Je voelt je aangetrokken tot iemand of niet🤷🏻‍♀️
Waarom is dat een taboe? Als jij zo'n type man aantrekkelijk vindt is dat toch niet erg? Je lijkt het vooral van jezelf niet te mogen voelen, terwijl je toch zelf zegt dat je vorige relatie de beste relatie ooit was. Ik zou gewoon op mijn gevoel afgaan, je hebt er weinig aan om je eigen gevoel af te wijzen.
Aantrekkingskracht is zeker in beginsel sterk gebaseerd op uiterlijk en uitstraling, dus daar is niks mis mee. Er is wel wat mis met jouw idee dat dat "fout" zou zijn.
mensen die denken, dat dit een taboe is. Vinden blijkbaar dat ze iets fout doen.
heel vreemd, en heel fout
Iedereen heeft toch een type? Doe niet zo ingewikkeld. Ik zie het 'taboe' ook helemaal niet.
en voor je helemaal valt voor een dominante macho (wit of zwart) kijk even naar bijvoorbeeld de uitzending van BOOS van gisteren. Dat zijn geen leuke mannen, echt niet.
De eigenschappen waar je op valt vind ik wel raar, dominant en macho. Maar dat lees ik vaker op dit forum, dat vrouwen van dominante mannen houden.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
21-01-2022 12:50
De eigenschappen waar je op valt vind ik wel raar, dominant en macho. Maar dat lees ik vaker op dit forum, dat vrouwen van dominante mannen houden.
gezonde vrouwen niet hoor :)
zit vaak een relatie met een kutvader achter
Als je systematisch problemen begint te ondervinden met de dingen die je nu nog aantrekkelijk vindt, dan raak je vanzelf genezen.
Als je ze maar herkent.

Ik viel in die zin op foute mannen, dat ik het normaal vond dat ik alle moeite deed in een relatie en dat hij zich dat lekker liet aanleunen. Nu weet ik dat ik zelf ook een te koesteren hoofdprijs ben. Mocht de ander dat niet zo voelen, dan zijn wij geen match.
Nou, lekker doen toch? Ik val op een compleet ander type en daar schaam ik me ook niet voor. Je vindt nou eenmaal leuk wat je leuk vindt.
lilalinda schreef:
21-01-2022 12:49
en voor je helemaal valt voor een dominante macho (wit of zwart) kijk even naar bijvoorbeeld de uitzending van BOOS van gisteren. Dat zijn geen leuke mannen, echt niet.
Dit vind ik ook weer heel overdreven, er zijn ook leuke mannen die zelfverzekerd zijn en snel op vrouwen afstappen. Net zoals er ook vervelende verlegen en ingetogen mannen zijn.
vampierprinsesje schreef:
21-01-2022 12:57
Nou, lekker doen toch? Ik val op een compleet ander type en daar schaam ik me ook niet voor. Je vindt nou eenmaal leuk wat je leuk vindt.

Dit vind ik ook weer heel overdreven, er zijn ook leuke mannen die zelfverzekerd zijn en snel op vrouwen afstappen. Net zoals er ook vervelende verlegen en ingetogen mannen zijn.
zelfverzekerd is wat anders dan Dominant en Macho.
Dominant houdt in, dat hij zijn zin gaat doordrijven. Dat zijn mening belangrijk is dan die van haar. Dat er weinig ruimte is voor tegengas.
en Macho betekent, dat hij zich beter voelt dan zij, enkel omdat hij man is
Je vindt het gruwelijk zelfs? Waarom wijs je jezelf zo af?
lilalinda schreef:
21-01-2022 12:59
zelfverzekerd is wat anders dan Dominant en Macho.
Dominant houdt in, dat hij zijn zin gaat doordrijven. Dat zijn mening belangrijk is dan die van haar. Dat er weinig ruimte is voor tegengas.
en Macho betekent, dat hij zich beter voelt dan zij, enkel omdat hij man is
Sorry, macho en dominant zijn eigenlijk niet de goede woorden als ik het zo terug lees. Ik val zeker niet op foute mannen, ik heb alleen maar relaties gehad met mannen die hun medemens met respect behandelden. Wel val ik op mannen die duidelijk voor hun mening uit komen en zich daarbij niet laten beïnvloeden door anderen. En tja, als het dan af en toe knettert in huis vind ik niet zo erg. Ik ben zelf ook geen ingetogen en verlegen type, dus het is niet zo dat ik over mij heen laat walsen.
Ik val daar nu weer helemaal niet op, is dat dan weer fout van mij? Rare gedachtes houd jij er op na. Vond ik Sydney Portier een mooie donkere man, ja, die Idris ook niets mis mee, maar over het algemeen vind ik en buitenlands type totaal niet aantrekkelijk...
die ik wilde bestaat al...
Larazest schreef:
21-01-2022 13:08
Sorry, macho en dominant zijn eigenlijk niet de goede woorden als ik het zo terug lees. Ik val zeker niet op foute mannen, ik heb alleen maar relaties gehad met mannen die hun medemens met respect behandelden. Wel val ik op mannen die duidelijk voor hun mening uit komen en zich daarbij niet laten beïnvloeden door anderen. En tja, als het dan af en toe knettert in huis vind ik niet zo erg. Ik ben zelf ook geen ingetogen en verlegen type, dus het is niet zo dat ik over mij heen laat walsen.

Mijn partner heeft dit, maar is stil, ingetogen, heeft een ASS en is rustig en haat ruzie. Hij is alles behalve 'macho' en 'dominant'.
Avage schreef:
21-01-2022 13:04
Je vindt het gruwelijk zelfs? Waarom wijs je jezelf zo af?
Ik denk omdat het kan overkomen alsof ik een bepaalde ethniciteit fetishize, zoiets?
Je hebt uiterlijk en je hebt een set karaktereigenschappen.
Ik vind sommige donkere mannen ook aantrekkelijk. Maar ook sommige Aziatische mannen en sommige Nederlandse mannen. Sommige ook weer niet.
En daarnaast kijk ik naar karakter. Niet elke donkere man is bijvoorbeeld zelfverzekerd. En een Nederlandse man kan net zo goed dominantie uitstralen.
Bij mij is het een mix van aantrekkingskracht op basis van uiterlijk en op basis van eigenschappen. Als het je enkel om het 'donkere' gaat, lijkt het meer op een fetisj en minder dat je kijkt naar de persoon in zijn algemeen.
Ik heb ook een "type" maar als ik kijk naar de relaties die ik had, zijn dat hele diverse mannen waar ik om hele diverse redenen op gevallen ben.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Als dat zo zou zijn, ja, nou en?
Heel veel mensen hebben een bepaalde voorkeur qua uiterlijk, ik ook; en dat mag toch?
Je doet er toch niemand kwaad mee?
Moet je dan een relatie nemen met iemand tot wie je je helemaal niet aangetrokken voelt? Nee toch?
Larazest schreef:
21-01-2022 13:14
Ik denk omdat het kan overkomen alsof ik een bepaalde ethniciteit fetishize, zoiets?
Wat een onzin
Gefeliciteerd en good for you ! Wil je nu een sticker ?
Integrale schreef:
21-01-2022 13:28
Gefeliciteerd en good for you ! Wil je nu een sticker ?
Nee liever een glitter pen
Larazest schreef:
21-01-2022 13:14
Leer het eerst maar eens goed schrijven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En dus? Wat maakt dat nou uit. Ik dacht dat ik geen type had. Ik val in eerste instantie op intelligentie en daarna ga ik iemand knap vinden. Maar ik kwam erachter dat ze allemaal een paar kilo's te veel hadden. Ik heb helemaal niets met hardlopers of wielrenners bijvoorbeeld. En nog nooit gevallen op een donker iemand eigenlijk. Geen idee waarom, het is gewoon maar zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven