Aangifte mishandeling?

22-01-2022 18:00 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon met een vriend van mij. In het begin hadden wij een fling, soort van fwb maar daana niks meer. Hij had mij overtuigt om met hem te wonen, ik ben maar met spoed ingetrokken. De afgelopen 3 maanden doet hij verbaal erg aggressief, zoals als ik een beker laat vallen dat hij gelijk begint met mij uit te schelden of dat ik smerig ben omdat ik een handdoek op mijn bed laat liggen. Etc. Zulke domme dingen. Ik kan nergens heen en vandaag heeft hij mij tijdens een ruzie geslagen. Ik was het zo zat dat ik aangifte heb gedaan op hem. Politie heeft hem meegenomen maar ik zit nog steeds hier, ik kan nergens terecht en hen tijd nodig om een plek te vinden. Overdrijf ik nou dat ik aangifte heb gedaan? Niet alleen voor het slaan maar ook voor het uitschelden.
Goed gedaan, echt top. Heel dapper. Waar woonde je hier voor?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je hebt geen vrienden of familie waar je heen kunt? Wat ga je nou doen als hij straks weer terug komt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Tijd om zelfstandig te worden en op eigen benen te gaan staan. Ga desnoods even in een b&b of zoiets en zorg dat je zo snel mogelijk je eigen plek vind, ook al is het een kamertje.
Nee je overdrijft niet. Hij is niet voor niets aangehouden. Ik denk dat het wel zaak is dat je snel andere woonruimte zoekt. Desnoods een kamer of anti-kraak.
Dit wordt niet meer gezellig.
:hug:

Waar woonde je voor je bij hem introk?
Natuurlijk moet je aangifte doen
En verhuizen
Wat heb je sinds je topic in oktober gedaan om eigen woonruimte te vinden?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Ik zou contact opnemen met maatschappelijk werk of kijken of de poh je naar een instantie kan doorverwijzen. Ze kunnen ondersteunen bij het zoeken naar opvang en een traject naar een eigen woning.
Dat heb je goed gedaan! Je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen. Daar mag je terecht heel trots op zijn!
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
viva-amber schreef:
22-01-2022 18:02
Goed gedaan, echt top. Heel dapper. Waar woonde je hier voor?
Op mijzelf
Quaintrelle schreef:
22-01-2022 18:18
Dat heb je goed gedaan! Je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen. Daar mag je terecht heel trots op zijn!
Echt? Ik denk dat hij er niks van leert
Hyani32 schreef:
22-01-2022 18:19
Dat is niet jouw probleem. Hij zal met zichzelf verder moeten leven , jij gelukkig niet.
Kun je echt niet ergens terecht?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
22-01-2022 18:20
Dat is niet jouw probleem. Hij zal met zichzelf verder moeten leven , jij gelukkig niet.
Kun je echt niet ergens terecht?
Nee, helaas niet
Hyani32 schreef:
Op mijzelf
Waarom ben je daar niet gebleven en zo snel mogelijk bij een vriend ingetrokken niet eens jou vriend
Hyani32 schreef:
22-01-2022 18:22
Nee, helaas niet
Is het een mogelijkheid dat hij ergens anders heen gaat tot jullie een oplossing gevonden hebben?

Heb je dit ook met politie besproken? Wellicht hebben zij nog tips. Dikke kans dat hij binnen 48 uur weer buiten staat.
Desmond Tutu
Als je zelf geen plek hebt waar je terecht kan moet je voor nu opzoek naar hulp. Maatschappelijk werk kan je helpen op het forum staan in het bovenste topic de de contact gegevens van hulp instanties

En je woont niet bij een vriend. Je woont bij een vijand. En dat is geen veilige plek voor jou.
Hyani32 schreef:
22-01-2022 18:22
Nee, helaas niet
Je hebt dit probleem in oktober ook al aangekaart. Wat heb je daarna gedaan?
Heb je gespaard? Sta je ingeschreven, ergens? Makelaars benaderd?
Je hebt een goed salaris toch? Begin airbnb….
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
dana299 schreef:
22-01-2022 18:12
Ik zou contact opnemen met maatschappelijk werk of kijken of de poh je naar een instantie kan doorverwijzen. Ze kunnen ondersteunen bij het zoeken naar opvang en een traject naar een eigen woning.

Reken je niet rijk: er zijn heel weinig opvangplekken en trajecten naar een eigen woning.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hyani32 schreef:
Op mijzelf
Wat heb je met dat huis gedaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Quaintrelle schreef:
22-01-2022 18:26
Is het een mogelijkheid dat hij ergens anders heen gaat tot jullie een oplossing gevonden hebben?

Heb je dit ook met politie besproken? Wellicht hebben zij nog tips. Dikke kans dat hij binnen 48 uur weer buiten staat.
Als het zijn huis is zal dat niet zomaar gaan.
Kan politie je niet verwijzen naar blijf van mijn lijf huis?
Neem contact op met Veilig Thuis.
Zij kunnen je verder helpen.
Goed dat je aangifte hebt gedaan.
En bij herhaling weer aangifte doen.
Yep schreef:
22-01-2022 19:02
Neem contact op met Veilig Thuis.
Zij kunnen je verder helpen.
Goed dat je aangifte hebt gedaan.
En bij herhaling weer aangifte doen.
Dat constante verbaal aanvallen vond ik eng en stressvol, constant zeggen dat ik niks goed doe, dat ik zijn huis kapot maak dat ik een tyfuswfy ben
Hyani32 schreef:
22-01-2022 18:19
Het is niet belangrijk of hij hier van leert. Belangrijker is dat jij weet dat je zo snel mogelijk uit een situatie als deze weg moet.
Waarom kun je nergens heen? Heb je geen familie of vrienden?
Je kunt contact opnemen met veilig thuis. Je kunt ook aan de politie vragen of je naar een blijf van mijn lijf huis zou kunnen of naar een daklozenopvang.
ratelslang schreef:
22-01-2022 19:10
Het is niet belangrijk of hij hier van leert. Belangrijker is dat jij weet dat je zo snel mogelijk uit een situatie als deze weg moet.
Waarom kun je nergens heen? Heb je geen familie of vrienden?
Je kunt contact opnemen met veilig thuis. Je kunt ook aan de politie vragen of je naar een blijf van mijn lijf huis zou kunnen of naar een daklozenopvang.
Ja ik heb een plekje gevonden een vriend van mij huurt kamers toevallig staat 1 open ga morgen kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven