Ik val op donkere mannen

21-01-2022 12:27 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cruve
larazest wijzigde dit bericht op 24-01-2022 17:38
99.59% gewijzigd
fashionvictim schreef:
22-01-2022 20:49
Ik heb dat echt zoooooooo vaak mee gemaakt. Ook gewoon dat het letterlijk tegen me gezegd werd, dat de man in kwestie me superleuk vond maar echt niet thuis zou kunnen komen met mij.
En wat ik ook heel veel heb meegemaakt is toch wel dat mannen denken dat ik een hyperseksueel wezen ben en me dus ook deep down alleen as seksmaatje zien. De mythe van de "geile negerin" zeg maar. En ook dat is meermaals letterlijk tegen me gezegd. Het ergste was wel de keer dat de man waar ik zelf echt verliefd op was tijdens de seks die woorden letterlijk tegen me zei, vergezeld van nog meer heel platte, denigrerende praat. En het was echt geen aso of ordinaire gast ofzo, maar een blonde kakker die golf speelde.
Ja, het is helaas lang niet altijd zo onschuldig als; waar je op valt, daar val je nou eenmaal op, wat ik hier steeds lees. Bij mensen die op donker vallen moet je als zwart persoon heel goed opletten wat de echte motivatie erachter is.

En als ze zich zelf eigenlijk al schamen voor hun voorkeur moet je je heel snel uit de voeten maken, want dan word je op den duur geheid ingewisseld door een leuk en keurig wit exemplaar.
fashionvictim schreef:
22-01-2022 20:49
Ik heb dat echt zoooooooo vaak mee gemaakt. Ook gewoon dat het letterlijk tegen me gezegd werd, dat de man in kwestie me superleuk vond maar echt niet thuis zou kunnen komen met mij.
En wat ik ook heel veel heb meegemaakt is toch wel dat mannen denken dat ik een hyperseksueel wezen ben en me dus ook deep down alleen as seksmaatje zien. De mythe van de "geile negerin" zeg maar. En ook dat is meermaals letterlijk tegen me gezegd. Het ergste was wel de keer dat de man waar ik zelf echt verliefd op was tijdens de seks die woorden letterlijk tegen me zei, vergezeld van nog meer heel platte, denigrerende praat. En het was echt geen aso of ordinaire gast ofzo, maar een blonde kakker die golf speelde.
wow. Wat een hufter!
Die had ik per direkt mijn bed en mijn leven uit geschopt.
Voor hem was het blijkbaar wel een soort fetish.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Lachattenoir schreef:
22-01-2022 20:19
Leuk geprobeerd, maar zo simpel en onschuldig zijn die voorkeuren helemaal niet altijd, hoewel veel mensen dat lijken te geloven. Als voorkeuren gekoppeld zijn aan vooroordelen zijn die helemaal niet zo onschuldig. Wat te denken van mannen die op Aziatische vrouwen vallen omdat ze zo lekker onderdanig en zorgzaam zouden zijn, of vrouwen die op donkere mannen vallen omdat ze zo dominant/passievol/x zijn. Je zou ze maar tegen komen tijdens het daten. Bah.
En toch zijn ze dat wel. Moeilijk is dat niet, het zijn nu éénmaal voorkeuren. Smaken en kleuren...
bumblebijtje schreef:
23-01-2022 09:38
En toch zijn ze dat wel. Moeilijk is dat niet, het zijn nu éénmaal voorkeuren. Smaken en kleuren...
Heb je de andere posts in dit topic gelezen? Bijvoorbeeld van fashionvictim? Of zelfs maar het vervolg van wat je in het vet zette van de post die je quote?
Ik ben niet wit, maar ik val er wel op. En gespierd door sporten heeft zeker mijn voorkeur. En dominant en macho, in bed. Daarbuiten gewoon normaal doen.
Nederlandse mannen vinden mij vaak interessant en mysterieus, om mijn uiterlijk dus. Met zulke mannen kan ik voor wat een relatie betreft niet door 1 deur.
Natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeur. Die van mij is zelfs heel 'groot'; ik val absoluut niet op iemand met een tintje. Dus daar heb ik ook nooit mee gedate.
Maar ik val niet alleen op iemands uiterlijk, de inhoud moet ook kloppen. Totaalplaatje dus.

Als je uiterlijk (kleur, afkomst) de maat gaat nemen: bijvoorbeeld donkere mannen zijn stoer en aziatische vrouwen onderdanig, dan duidt dat op een gebrek aan algemene ontwikkeling. Leer verder te kijken en onderzoeken dan het beeld wat je hebt door je ouders/omgeving - conditionering.
Oh, en een psycholoog kan net zo goed een gebrek aan die ontwikkeling hebben. Dus doe het vooral zelf, onderzoek zelf waarom je bepaalde overtuigingen hebt en of ze wel zo waar zijn als je denkt.
cleo schreef:
23-01-2022 07:14
Ja, het is helaas lang niet altijd zo onschuldig als; waar je op valt, daar val je nou eenmaal op, wat ik hier steeds lees. Bij mensen die op donker vallen moet je als zwart persoon heel goed opletten wat de echte motivatie erachter is.

En als ze zich zelf eigenlijk al schamen voor hun voorkeur moet je je heel snel uit de voeten maken, want dan word je op den duur geheid ingewisseld door een leuk en keurig wit exemplaar.
Huh wat? Moet je een motivatie hebben waarom je ergens op valt?
Delta91 schreef:
23-01-2022 10:21
Beter lezen.
En waarschijnlijk kan het voor jou geen kwaad te onderzoeken wat jouw eigen motivatie precies is. Gewoon voor jezelf. Interessant.
Ambrozijn schreef:
23-01-2022 09:55
Heb je de andere posts in dit topic gelezen? Bijvoorbeeld van fashionvictim? Of zelfs maar het vervolg van wat je in het vet zette van de post die je quote?
Ja, maar dat verandert het antwoord niet.
Voorkeuren zijn voorkeuren, niet meer of niet minder. Voorkeuren zijn bovendien ook nog eens zuiver subjectief, niet meer of niet minder. Dat proberen objectiveren door een oorzaak voor die voorkeur te proberen fixeren, is zinloos.
bumblebijtje schreef:
23-01-2022 09:38
Nope, helaas pindakaas. Je hebt ook duidelijk de rest van mijn post niet gelezen. Gebeurt helaas wel vaker als mensen zich door een zinnetje persoonlijk aangesproken voelen.
bumblebijtje schreef:
23-01-2022 11:07
Ja, maar dat verandert het antwoord niet.
Voorkeuren zijn voorkeuren, niet meer of niet minder. Voorkeuren zijn bovendien ook nog eens zuiver subjectief, niet meer of niet minder. Dat proberen objectiveren door een oorzaak voor die voorkeur te proberen fixeren, is zinloos.
Nou, nee hoor.
Lachattenoir schreef:
23-01-2022 12:04
Nope, helaas pindakaas. Je hebt ook duidelijk de rest van mijn post niet gelezen. Gebeurt helaas wel vaker als mensen zich door een zinnetje persoonlijk aangesproken voelen.

:-]
Delta91 schreef:
Ja, als de één denkt een serieuze relatie aan te gaan, maar intussen blijkt dat je eigenlijk te maken hebt met iemand die wellicht op je valt, maar dat toch niet als een serieuze optie ziet en uiteindelijk toch niet toe wil geven aan die voorkeur, vanwege omgeving of wat dan ook, dan kan je daar een flinke deuk van krijgen. Ook als deze voorkeur gepaard gaat met allerlei vooroordelen is dat iets waar je waakzaam voor moet zijn.
cleo schreef:
23-01-2022 13:01
Ja, als de één denkt een serieuze relatie aan te gaan, maar intussen blijkt dat je eigenlijk te maken hebt met iemand die wellicht op je valt, maar dat toch niet als een serieuze optie ziet en uiteindelijk toch niet toe wil geven aan die voorkeur, vanwege omgeving of wat dan ook, dan kan je daar een flinke deuk van krijgen. Ook als deze voorkeur gepaard gaat met allerlei vooroordelen is dat iets waar je waakzaam voor moet zijn.
Oh zo. Ja zo is dat bij mij dan niet, het is niet dat ik haar speciaal op kleur heb uitgezocht maar ze is gewoon leuk en wat mijn omgeving ervan vind kan mij weinig schelen. Zij had dan wel een hele lijst waarom ze alleen witte mannen wilde daten.
Delta91 schreef:

Het kan natuurlijk nooit kwaad om je eigen drijfveren van je voorkeuren te bevragen, die kunnen namelijk best wel sneu zijn.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Wat een raar verhaal weer, als ik dit soort dingen lezen ben ik blij dat mijn tint en ik niet hoeven te daten.

Ik ga het toch roepen en zal best wat over mij heen krijgen maar ik vond de OP in de eerste instantie wat racistisch overkomen.

Ik ben zelf donker en zou nooit kiezen voor iemand die op donker valt.
Ik heb een witte man, maar ik val niet perse op witte mannen, ik val op een bepaald type en die komen in meerdere tinten voor.
Het hele pakket, geen korte coupe ,bepaalde zorgzaam,een actief sociaal leven,zelfde kledingstijl,opleidingsniveau ,sportkeuze, interesses, boekengenres,z achtheid,humor,minimaal 1,80,niet erg gespierd maar wel sexy,etc.

Het komt op mij over alsof je wil zeggen dat je van "echte negers"houdt, zoals ze in de jaren '50 werden geportretteerd.

Het zijn net mensen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven