Aangifte mishandeling?

22-01-2022 18:00 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon met een vriend van mij. In het begin hadden wij een fling, soort van fwb maar daana niks meer. Hij had mij overtuigt om met hem te wonen, ik ben maar met spoed ingetrokken. De afgelopen 3 maanden doet hij verbaal erg aggressief, zoals als ik een beker laat vallen dat hij gelijk begint met mij uit te schelden of dat ik smerig ben omdat ik een handdoek op mijn bed laat liggen. Etc. Zulke domme dingen. Ik kan nergens heen en vandaag heeft hij mij tijdens een ruzie geslagen. Ik was het zo zat dat ik aangifte heb gedaan op hem. Politie heeft hem meegenomen maar ik zit nog steeds hier, ik kan nergens terecht en hen tijd nodig om een plek te vinden. Overdrijf ik nou dat ik aangifte heb gedaan? Niet alleen voor het slaan maar ook voor het uitschelden.
Hyani32 schreef:
22-01-2022 19:16
Ja ik heb een plekje gevonden een vriend van mij huurt kamers toevallig staat 1 open ga morgen kijken
Wat een geluk.

In deze situatie zou ik het meteen aannemen, ook zonder kijken. Je kunt vanuit daar verder zoeken als het niet helemaal bevalt, maar je zit dan wel veilig.
viva-amber schreef:
22-01-2022 18:02
Goed gedaan, echt top. Heel dapper. Waar woonde je hier voor?
Waarom dapper? Denk dat de meeste het zoude doen
En vanacht; wat als hij om 22 u voor je neus staat?
Rilena schreef:
22-01-2022 19:43
Precies dit. Nu je spullen pakken en gaan.
Ik zou je spullen pakken en in een hotel ofzo gaan zitten, gewoon echt nu. Uiteraard kan niet iedereen dat zomaar even betalen maar ik ga er even vanuit dat jij dat als accountant wel moet redden. Dus kies nu voor je veiligheid en rust en ga naar een fijn hotel.
Rilena schreef:
22-01-2022 19:43
Denk niet dat hij iets gaat doen
Hyani32 schreef:
22-01-2022 20:12
Dan blijf je. Wat verwacht je van dit topic?
Dan zal het blijkbaar allemaal toch wel meevallen en heb je inderdaad misschien wel overdreven (als antwoord op jouw vraag in de OP)..
Ik ken je situatie natuurlijk helemaal niet, maar vraag eens aan de politie of een tijdelijk huisverbod een optie is. Daar kijken ze als het goed is sowieso naar bij huiselijk geweld, en dat is het ook als er sprake is van geweld naar huisgenoten. Maar als je daar bijvoorbeeld niet officieel woont, dan zit zo’n verbod er sowieso niet in.
En daar was je weer. Ga je deze x ook wat doen met de adviezen of zijn wij tijdverdrijf?
Hyani32 schreef:
22-01-2022 20:12
Nou ik denk dat de meeste mensen toch wel kwaad zijn als er aangifte tegen ze is gedaan.
Hyani32 schreef:
22-01-2022 19:37
Waarom dapper? Denk dat de meeste het zoude doen
In je openingspost vraag je nog of je overdrijft dat je aangifte gedaan hebt.

Je denkt niet dat hij aan de deur komt maar het is zijn huis, waar moet hij heen?
Ik denk niet dat hij het er bij laat zitten nadat je aangifte gedaan hebt.
meisje85 schreef:
22-01-2022 20:31
Ik ken je situatie natuurlijk helemaal niet, maar vraag eens aan de politie of een tijdelijk huisverbod een optie is. Daar kijken ze als het goed is sowieso naar bij huiselijk geweld, en dat is het ook als er sprake is van geweld naar huisgenoten. Maar als je daar bijvoorbeeld niet officieel woont, dan zit zo’n verbod er sowieso niet in.

Zij is bij hem ingetrokken, zou er dan een huisverbod kunnen gelden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nanouk schreef:
22-01-2022 22:15
In je openingspost vraag je nog of je overdrijft dat je aangifte gedaan hebt.

Je denkt niet dat hij aan de deur komt maar het is zijn huis, waar moet hij heen?
Ik denk niet dat hij het er bij laat zitten nadat je aangifte gedaan hebt.
Hoe bedoel je
Hyani32 schreef:
22-01-2022 22:55
Hoe bedoel je
Nou dat hij je nog een keer wat aan doet omdat hij boos is vanwege de aangifte.
Hyani32 schreef:
Hoe bedoel je
Nou dat hij je nog een keer wat aan doet omdat hij boos is vanwege de aangifte.
Hyani32 schreef:
Hoe bedoel je
Jij woont in zijn huis, hij behandeld je al maanden zo. Jij doet aangifte hij wordt meegenomen door de politie en jij zit nog in zijn huis. Jij denkt echt dat hij na de aangifte ineens veranderd en rustig af gaat zitten wachten totdat je een keer zijn huis verlaat zidat hij weer terug kan komen???
Nanouk schreef:
22-01-2022 23:42
Jij woont in zijn huis, hij behandeld je al maanden zo. Jij doet aangifte hij wordt meegenomen door de politie en jij zit nog in zijn huis. Jij denkt echt dat hij na de aangifte ineens veranderd en rustig af gaat zitten wachten totdat je een keer zijn huis verlaat zidat hij weer terug kan komen???
Hijbheeft zijn excuses aangeboden
Hyani32 schreef:
23-01-2022 04:26
O dan is het goed. Lekker blijven zitten dan
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Hyani32 schreef:

En jullie leefden nog lang en gelukkig.

Succes er mee.
Lorrelies schreef:
23-01-2022 04:54
O dan is het goed. Lekker blijven zitten dan
En volgende maand je volgende topic/aflevering plaatsen van deze slechte soapserie.
Hyani32 hoe voel je je vandaag? Ben je een beetje tot rust en tot jezelf gekomen?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Hyani32 schreef:

Laat me raden: nu ga je ook niet meer kijken bij de kamer die die vriend voor je had, en ga je ook niet verhuizen.
Ze zijn er wel vrouwen die na 1 klap al aangifte doen maar de meeste vrouwen doen dat niet.

Dan biedt de man zijn excuses aan en de vrouw wil maar al te graag geloven dar hij zijn leven zal beteren.

Na de zoveelste klap en even zo veel excuses dringt het besef door dat hij niet gaat veranderen en doet ze aangifte en gaat hopelijk bij hem weg.

Wel aangifte doen maar dan nog steeds denken dat het niet weer zal gebeuren omdat hij zijn excuses heeft aangeboden............

Ik trek mijn conclusies. .
Hyani32 schreef:
Oh joh....nou dan is er niks meer aan de hand natuurlijk. Aangifte intrekken en lekker blijven zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven