Aangifte mishandeling?

22-01-2022 18:00 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon met een vriend van mij. In het begin hadden wij een fling, soort van fwb maar daana niks meer. Hij had mij overtuigt om met hem te wonen, ik ben maar met spoed ingetrokken. De afgelopen 3 maanden doet hij verbaal erg aggressief, zoals als ik een beker laat vallen dat hij gelijk begint met mij uit te schelden of dat ik smerig ben omdat ik een handdoek op mijn bed laat liggen. Etc. Zulke domme dingen. Ik kan nergens heen en vandaag heeft hij mij tijdens een ruzie geslagen. Ik was het zo zat dat ik aangifte heb gedaan op hem. Politie heeft hem meegenomen maar ik zit nog steeds hier, ik kan nergens terecht en hen tijd nodig om een plek te vinden. Overdrijf ik nou dat ik aangifte heb gedaan? Niet alleen voor het slaan maar ook voor het uitschelden.
Nee hij heeft geen spijt, hij gaf aan dat hij het heeft gedaan om ik zijn keuken en kamer als troep achterlaat dat hij alles op moet ruimen. Maar dat is niet zo. Maar hij blikft mindgames spelen. Hij zei dat ik eigenlijk vast moest zitten.
Hyani32 schreef:
24-01-2022 11:25
Nee hij heeft geen spijt, hij gaf aan dat hij het heeft gedaan om ik zijn keuken en kamer als troep achterlaat dat hij alles op moet ruimen. Maar dat is niet zo. Maar hij blikft mindgames spelen. Hij zei dat ik eigenlijk vast moest zitten.
WEGWEZEN! en nooit meer omkijken!
lilalinda schreef:
24-01-2022 11:27
WEGWEZEN! en nooit meer omkijken!
t volle huis. En je had het prima naar je zin een beetje teveel. Je verwacht dat ik alles voor jou doe en jou troep opruim. Nu heb je weer je troep in de keuken laten liggen. Je bent ondankbaar en smerig. Drinken laten vallen kan gebeuren maar het laten liggen doen alleen domme mensen of mensen die het niet kan schelen omdat het toch niet van hun is. Krijg je schade van aan de vloer. Maar kan jou niks schelen ook al mijn handdoeken hoeslakens smerig gemaakt vies ding dat je bent. Ben blij als je weg bent ik wil je nooit meer zien of spreken. En nog een advies ga hulp zoeken want er is echt iets mis met jou daarom wilde ik geen sex met jou en geen relatie. Met glas naar mij gooien ? Eventueel zwaar verwonden. En was niet de eerste keer dat je met glas heb gegooid toen je in je kamer zat en ook zomaar opeens flipte toen je aan de telefoon zat. Je mag blij zijn dat ik geen aangifte daarvan doe gestoord mens dat je bent. En nergens heb je sorry voor gezegd. Je had ook gewoon dat fucking glas water kunnen opruimen en sorry zeggen maar jij kan geen sorry zeggen alleen als je gek gaan schreeuwen altijd. Dit is wat hij heeft gezegd.
Hyani32 schreef:
24-01-2022 11:31
t volle huis. En je had het prima naar je zin een beetje teveel. Je verwacht dat ik alles voor jou doe en jou troep opruim. Nu heb je weer je troep in de keuken laten liggen. Je bent ondankbaar en smerig. Drinken laten vallen kan gebeuren maar het laten liggen doen alleen domme mensen of mensen die het niet kan schelen omdat het toch niet van hun is. Krijg je schade van aan de vloer. Maar kan jou niks schelen ook al mijn handdoeken hoeslakens smerig gemaakt vies ding dat je bent. Ben blij als je weg bent ik wil je nooit meer zien of spreken. En nog een advies ga hulp zoeken want er is echt iets mis met jou daarom wilde ik geen sex met jou en geen relatie. Met glas naar mij gooien ? Eventueel zwaar verwonden. En was niet de eerste keer dat je met glas heb gegooid toen je in je kamer zat en ook zomaar opeens flipte toen je aan de telefoon zat. Je mag blij zijn dat ik geen aangifte daarvan doe gestoord mens dat je bent. En nergens heb je sorry voor gezegd. Je had ook gewoon dat fucking glas water kunnen opruimen en sorry zeggen maar jij kan geen sorry zeggen alleen als je gek gaan schreeuwen altijd. Dit is wat hij heeft gezegd.
heel eerlijk: kan me niet schelen wat hij gezegd heeft

ga daar weg!
elke minuut langer, is er 1 te veel
lilalinda schreef:
24-01-2022 11:34
heel eerlijk: kan me niet schelen wat hij gezegd heeft

ga daar weg!
elke minuut langer, is er 1 te veel
Hij laat mij voelen alsof ik fout zit
Hyani32 schreef:

Ja dus? Wat is dit anders dan wat je eerder over hem schreef? Wat wil je hier nou mee zeggen?

Mijn advies is trouwens ook om hulp te zoeken, dat is je ook al lang aangeraden maar daar ga je niet op in, dus wat wil je nou?
Hyani32 schreef:
24-01-2022 11:36
Hij laat mij voelen alsof ik fout zit
ja, nou en??
gewoon weggaan, en laat hem het zuur krijgen
Hyani32 schreef:
Zijn woorden en actie verdienen niet de schoonheidsprijs, maar dit klinkt ook niet alsof jij zo'n fantastische huisgenoot bent. Lijkt mij verstandig dat je zo snel mogelijk verhuisd, maar ook eens kritisch naar je eigen gedrag gaat kijken.
Heb jij een glas naar hem gegooid?
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
vilya schreef:
24-01-2022 11:47
Zijn woorden en actie verdienen niet de schoonheidsprijs, maar dit klinkt ook niet alsof jij zo'n fantastische huisgenoot bent. Lijkt mij verstandig dat je zo snel mogelijk verhuisd, maar ook eens kritisch naar je eigen gedrag gaat kijken.
Ik was gewoon schoon. Hij liegt.
ALs je een spijkerbroek hebt waarvan de naden prikken, de zakken snijden en de tailleband je de adem beneemt, dan gooi je die toch ook weg? Boeien dat die broek van een duur merk was, jou past hij niet.

Dat is ook bij deze man. Ik weet niet of jij al die dingen zoals glas gooien gedaan hebt. Ik weet niet of je nooit opruimt of nooit genoeg. En het boeit niet. Hij zal nooit je droomprins worden. Hij zal altijd redenen hebben om je te kleineren, straffen en belachelijk te maken.
Er is maar een advies. Ga Daar Weg.

Oh. En hulp heb je zeker nodig. Om dit achter je te laten en te leren wat een goede relatie is. Dat leer je niet door steeds met dit soort eikels te gaan samen wonen.
vilya schreef:
24-01-2022 11:47
Hij verdraait, ik was altijd aan het schoonmaken, hij verwachhte dat ik slles alleen doe, ik vergat hier en daar wat. Het was niet ik. Ik was schoon bezig en deed niet fout, af en toe oke biet altijd schoon maar hij ook niet geen reden om mij uit te schelden. Als smeerlap.
Hyani32 schreef:
24-01-2022 11:56
Hij verdraait, ik was altijd aan het schoonmaken, hij verwachhte dat ik slles alleen doe, ik vergat hier en daar wat. Het was niet ik. Ik was schoon bezig en deed niet fout, af en toe oke biet altijd schoon maar hij ook niet geen reden om mij uit te schelden. Als smeerlap.
nogmaals:
Nou en??

dat is verleden tijd:
Laat hem het zuur krijgen
in de schijt zakken
de boom in

hij heeft niks meer over jou te zeggen, want jullie wegen scheiden zich
lilalinda schreef:
24-01-2022 12:00
nogmaals:
Nou en??

dat is verleden tijd:
Laat hem het zuur krijgen
in de schijt zakken
de boom in

hij heeft niks meer over jou te zeggen, want jullie wegen scheiden zich
Ik maakte gewoon schoon alleen ik kan niet alles in mijn eentje bijhouden en hij hielp nooot mee
Hyani32 schreef:
24-01-2022 12:04
Ik maakte gewoon schoon alleen ik kan niet alles in mijn eentje bijhouden en hij hielp nooot mee
nou en??
Hyani32 schreef:

Lekker boeiend.
Zijn gedrag naar jou toe is verre van acceptabel, hij behandelt en mishandelt jou inderdaad als een vod; maar dat hoef je hier niet tig keer te herhalen, TO, dat weet iedereen nu wel..

Waarom ga je niet in op de adviezen die jou worden gegeven?
Dat je dus WEG moet gaan bij hem?

Of wil je bij hem blijven?
Nee toch???
Nog wezen kijken bij de kamer die die vriend voor je had?

Of vind je het nog wel gezellig en comfortabel waar je nu woont.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hyani32 schreef:
Je ziet zelf hopelijk ook in dat dit niet normaal is, zijn gedrag.
Je moet daar weg. Dit word alleen maar erger.
Hoe oud ben je ?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Als zijn verhaal over het gooien van een glas waar is ben jij net zo toxic bezig..

Of de verhalen nu waar zijn of totaal niet maakt voor nu eigenlijk niet veel uit. Feit is dat jij een aangifte tegen hem hebt gedaan. Je hebt dus helemaal niets meer te zoeken in een huis dat niet van jou is. Ben je wezen kijken bij de kamer die de vriend aangeboden heeft? Pak je spullen, blokkeer je oude huisgenoot en laat hem achter je.
Hyani32 schreef:
De relatie die je met je zus had, die heb je nu met hem. In plaats van weg te wezen ga je in op zijn woorden. Je focust je op de details, terwijl je niet veilig bent. Je huis staat in de fik en jij bent bezig met scherven opruimen. Wil je gelijk van hem hebben/krijgen of wil je rustig iets voor jezelf hebben?
TO is gewoon gek op drama.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-01-2022 13:37
Reden: Onnodig
98.21% gewijzigd
Maar TO wat maakt het uit?
Hoe was de kamer waar je gisteren naar gekeken hebt?
Bimi schreef:
24-01-2022 12:24
De relatie die je met je zus had, die heb je nu met hem. In plaats van weg te wezen ga je in op zijn woorden. Je focust je op de details, terwijl je niet veilig bent. Je huis staat in de fik en jij bent bezig met scherven opruimen. Wil je gelijk van hem hebben/krijgen of wil je rustig iets voor jezelf hebben?
Ik heb gekozen voor rust. Ik heb ook gezegd tegeb hem ik wil geen ruzie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven