Aangifte mishandeling?

22-01-2022 18:00 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon met een vriend van mij. In het begin hadden wij een fling, soort van fwb maar daana niks meer. Hij had mij overtuigt om met hem te wonen, ik ben maar met spoed ingetrokken. De afgelopen 3 maanden doet hij verbaal erg aggressief, zoals als ik een beker laat vallen dat hij gelijk begint met mij uit te schelden of dat ik smerig ben omdat ik een handdoek op mijn bed laat liggen. Etc. Zulke domme dingen. Ik kan nergens heen en vandaag heeft hij mij tijdens een ruzie geslagen. Ik was het zo zat dat ik aangifte heb gedaan op hem. Politie heeft hem meegenomen maar ik zit nog steeds hier, ik kan nergens terecht en hen tijd nodig om een plek te vinden. Overdrijf ik nou dat ik aangifte heb gedaan? Niet alleen voor het slaan maar ook voor het uitschelden.
Ook al luistert TO niet naar de gegeven adviezen en persoonlijke verhalen, en ook al zou zij een troll zijn, er zullen heus meelezers zijn die hier er wél gebaat bij zijn, en er veel van opsteken, dus alle adviezen zijn (gelukkig) niet voor niets.
Yep schreef:
26-01-2022 16:43
Ook al luistert TO niet naar de gegeven adviezen en persoonlijke verhalen, en ook al zou zij een troll zijn, er zullen heus meelezers zijn die hier er wél gebaat bij zijn, en er veel van opsteken, dus alle adviezen zijn (gelukkig) niet voor niets.
oh shit, daar had ik niet eens over nagedacht. Nou goed... lesje voor mij in naïviteit. :jump:

Maar idd, als iemand gebaat is is het al goed.
madamecannibale schreef:
22-01-2022 18:05
Tijd om zelfstandig te worden en op eigen benen te gaan staan. Ga desnoods even in een b&b of zoiets en zorg dat je zo snel mogelijk je eigen plek vind, ook al is het een kamertje.
Hij wilt vanavond praten
Hyani32 schreef:
27-01-2022 08:14
Hij wilt vanavond praten
En?

Je bent veel te afhankelijk van wat hij wil.

Zorg voortaan bij jezelf en laat je niet overtuigen om met vage mannen die niet eens je vriend zijn te gaan samenwonen.
Ga op zoek naar onafhankelijkheid in plaats van dat je nu op de bank zit te wachten tot hij vanavond praat.
Hyani32 schreef:
Hij wilt vanavond praten

Nou, alles komt goed dan hoor!

:sarcastic:
himalaya wijzigde dit bericht op 27-01-2022 10:29
0.00% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
To, doe je dat gesprek alleen of met iemand samen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
27-01-2022 10:25
To, doe je dat gesprek alleen of met iemand samen?
ik zou op de stoep van het politiebureau gaan zitten, dat maakt het gemakkelijker om na zijn mishandeling weer aangifte te doen
Dat er nog steeds mensen zijn die geloven wat TO hier typt..
lilalinda schreef:
27-01-2022 10:40
ik zou op de stoep van het politiebureau gaan zitten, dat maakt het gemakkelijker om na zijn mishandeling weer aangifte te doen
:rofl: :rofl:
Ik geloof er ook steeds minder van...
Die reacties van haar..... Nergens echt antwoord op geven..
Of ze is zelf mentaal niet zo goed in haar hoofd..
Of ze is een troll en ze lacht zichzelf kapot om hoe ze ons de tuin omleidt...
Hyani32 schreef:
Hij wilt vanavond praten
Accountant……
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Lorrelies schreef:
27-01-2022 14:49
Accountant……
Uhuh. En alsnog te dom om te...
Lorrelies schreef:
27-01-2022 14:49
Accountant……
Die werken met cijfertjes (6)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik zou zsm weggaan. Voordat hij terugkomt alle spullen weghalen en zorgen dat je niet meer terug hoeft te keren.

Je hebt gelijk dat je aangifte hebt gedaan.
Nee, hij wil eerst praten, heeft TO aangegeven... :facepalm:
Ja hij had spikt brgon met huilen en gaf aan dat hij mij terug wilt... sleuteld ingeleverd en ben weggegaan.
Mooi zo. Is dat ook opgelost.
Slotje dan maar?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Hyani32 schreef:
31-01-2022 03:59
Ja hij had spikt brgon met huilen en gaf aan dat hij mij terug wilt... sleuteld ingeleverd en ben weggegaan.
Hoezo?
Zijn jullie vergeten dat jullie geen relatie hadden?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven