Aangifte mishandeling?
zaterdag 22 januari 2022 om 18:00
Ik woon met een vriend van mij. In het begin hadden wij een fling, soort van fwb maar daana niks meer. Hij had mij overtuigt om met hem te wonen, ik ben maar met spoed ingetrokken. De afgelopen 3 maanden doet hij verbaal erg aggressief, zoals als ik een beker laat vallen dat hij gelijk begint met mij uit te schelden of dat ik smerig ben omdat ik een handdoek op mijn bed laat liggen. Etc. Zulke domme dingen. Ik kan nergens heen en vandaag heeft hij mij tijdens een ruzie geslagen. Ik was het zo zat dat ik aangifte heb gedaan op hem. Politie heeft hem meegenomen maar ik zit nog steeds hier, ik kan nergens terecht en hen tijd nodig om een plek te vinden. Overdrijf ik nou dat ik aangifte heb gedaan? Niet alleen voor het slaan maar ook voor het uitschelden.
woensdag 26 januari 2022 om 16:43
woensdag 26 januari 2022 om 17:39
oh shit, daar had ik niet eens over nagedacht. Nou goed... lesje voor mij in naïviteit.

Maar idd, als iemand gebaat is is het al goed.
donderdag 27 januari 2022 om 08:14
Hij wilt vanavond pratenmadamecannibale schreef: ↑22-01-2022 18:05Tijd om zelfstandig te worden en op eigen benen te gaan staan. Ga desnoods even in een b&b of zoiets en zorg dat je zo snel mogelijk je eigen plek vind, ook al is het een kamertje.
donderdag 27 januari 2022 om 09:23
En?
Je bent veel te afhankelijk van wat hij wil.
Zorg voortaan bij jezelf en laat je niet overtuigen om met vage mannen die niet eens je vriend zijn te gaan samenwonen.
Ga op zoek naar onafhankelijkheid in plaats van dat je nu op de bank zit te wachten tot hij vanavond praat.
donderdag 27 januari 2022 om 10:40
ik zou op de stoep van het politiebureau gaan zitten, dat maakt het gemakkelijker om na zijn mishandeling weer aangifte te doen
maandag 31 januari 2022 om 08:59