Verliefd op een collega en zij op mij, maar.... [lege OP]
zondag 30 januari 2022 om 06:43
zondag 30 januari 2022 om 07:58
well that escalated quickly….
Mooie songtekst.
@to, het gaat je helpen te realiseren dat dit helemaal niet zo fijn klinkt als jij hét geromantiseerd hebt.
Je droomvrouw is vreemdgegaan met jou.
Kruipt elke nacht weer naast haar man.
Stel jij bent haar man….
Zij gaat vreemd en jij weet het, tenslotte deed ze het ooit met jou.
Geen goede basis voor een lang gelukkig leven.
Niks romantisch aan
Mooie songtekst.
@to, het gaat je helpen te realiseren dat dit helemaal niet zo fijn klinkt als jij hét geromantiseerd hebt.
Je droomvrouw is vreemdgegaan met jou.
Kruipt elke nacht weer naast haar man.
Stel jij bent haar man….
Zij gaat vreemd en jij weet het, tenslotte deed ze het ooit met jou.
Geen goede basis voor een lang gelukkig leven.
Niks romantisch aan
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
zondag 30 januari 2022 om 08:48
zondag 30 januari 2022 om 09:58
Dit dus, dom gedragAttraverso schreef: ↑30-01-2022 07:03Echt? Denk niet dat het voor to zo aanvoelt.
Doet mij eerder denken aan een bende pestkoppen op de middelbare school.
To, laat die vrouw los, ze is helemaal niet leuk want ze is niet te vertrouwen in een relatie en ipv stoppen gaat ze gewoon door met dr gedrag waarbij ze dus ook jouw gevoelens negeert.
zondag 30 januari 2022 om 11:57
Ik heb in mijn eerste reactie ook inhoudelijk gereageerd op TO.Attraverso schreef: ↑30-01-2022 07:03Echt? Denk niet dat het voor to zo aanvoelt.
Doet mij eerder denken aan een bende pestkoppen op de middelbare school.
Maar het is sws (naar mijn mening) niet echt een topic waar je veel inhoudelijke reacties op kunt krijgen.
Hij wilde gewoon zijn verhaal kwijt, schreef hij dacht ik.
En echt, ik vond zijn OP gewoon poëtisch. En ik was niet de enige. Hij zou er wat mee moeten doen. Helpt misschien ook bij de verwerking.
.
zondag 30 januari 2022 om 12:02
Ah en dan is het dus prima om je zo te gedragen in een topic.Barnsteen schreef: ↑30-01-2022 11:57Ik heb in mijn eerste reactie ook inhoudelijk gereageerd op TO.
Maar het is sws (naar mijn mening) niet echt een topic waar je veel inhoudelijke reacties op kunt krijgen.
Hij wilde gewoon zijn verhaal kwijt, schreef hij dacht ik.
En echt, ik vond zijn OP gewoon poëtisch. En ik was niet de enige. Hij zou er wat mee moeten doen. Helpt misschien ook bij de verwerking.
Helder

zondag 30 januari 2022 om 12:09
Ja als we geen grapjes meer kunnen maken wordt het wel erg saai, toch?
En inhoudelijk had ik dus een reactie gegeven, dus voor mijn gevoel had ik de TO wel serieus genomen.
Maar goed, ieder zijn humor. Kennelijk vond de TO het ook niet leuk, jammer, maar bij deze bied ik daarom mijn excuses aan.
.
zondag 30 januari 2022 om 12:23
Een grapje is wat anders dan een heel topic overnemen met die onzin.Barnsteen schreef: ↑30-01-2022 12:09Ja als we geen grapjes meer kunnen maken wordt het wel erg saai, toch?
En inhoudelijk had ik dus een reactie gegeven, dus voor mijn gevoel had ik de TO wel serieus genomen.
Maar goed, ieder zijn humor. Kennelijk vond de TO het ook niet leuk, jammer, maar bij deze bied ik daarom mijn excuses aan.
Maar goed, daar ben jij niet alleen schuldig aan, netjes dat je zo reageert