Melding "Outlook indeling kiezen"
maandag 31 januari 2022 om 11:09

maandag 31 januari 2022 om 11:37
Ik kreeg deze melding ook. De linkeroptie was dat er nu ook reclame in je inbox kan staan, tussen je e-mails dus. Het was volgens mij een verkapte manier om daarvoor toestemming te vragen. De rechteroptie leek op hoe het bij mij altijd al was, dus die heb ik gekozen. Ik zit niet te wachten op nepe-mails in mijn mailbox. En mijn adblocker doet het prima.

maandag 31 januari 2022 om 11:38
Ik denk dus dat dit komt door de keuze die gemaakt hebt, en dat deze e-mail geen echte e-mail is, maar een advertentie.
maandag 31 januari 2022 om 11:45
Nee, met die optie laten ze de reclame tussen de mail zien. Erg twijfelachtig omdat je zo veel sneller per ongeluk op een reclamebanner klikt. De linker was de aanbevolen manier, dus reclame tussen mails en zogenaamd sneller laden.
Ik ben voor de niet aanbevolen versie gegaan, dus gewoon een banner rechts en links onderin. Ik heb een adblocker, dus ik zie ze sowieso niet, maar zo kan ik niet per ongeluk op een reclame klikken.
Heel sneaky.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 31 januari 2022 om 12:20
maandag 31 januari 2022 om 12:54
Ze hebben dat heel sneaky gedaan! Ik had per ongeluk de verkeerde optie gekozen en mijn bovenste mail was ook opeens reclame. Zo pas je het weer aan:
-->Instellingen
-->Alle Outlook instellingen weergeven
-->Algemeen
-->Advertentievoorkeuren
-->Helemaal naar benden scrollen en kiezen voor Banneradvertenties
-->Instellingen
-->Algemeen
-->Advertentievoorkeuren
c3po wijzigde dit bericht op 31-01-2022 12:56
Reden: opmaak
Reden: opmaak
4.87% gewijzigd
maandag 31 januari 2022 om 14:06
top! thanx!C3PO schreef: ↑31-01-2022 12:54Ze hebben dat heel sneaky gedaan! Ik had per ongeluk de verkeerde optie gekozen en mijn bovenste mail was ook opeens reclame. Zo pas je het weer aan:
-->Instellingen
-->Algemeen
-->Advertentievoorkeuren
maandag 31 januari 2022 om 14:30
Dat moet dan zeker op je pc? Ik heb het op mn iPad gedaan in safari, maar daar kan ik niets terugvindenC3PO schreef: ↑31-01-2022 12:54Ze hebben dat heel sneaky gedaan! Ik had per ongeluk de verkeerde optie gekozen en mijn bovenste mail was ook opeens reclame. Zo pas je het weer aan:
-->Instellingen
-->Algemeen
-->Advertentievoorkeuren