Tv budget alles in 1 hapert
maandag 31 januari 2022 om 20:04
Opgelost!
Wij zijn geswitched van KPN naar Budget alles in 1 en nu blijft het beeld van de tv constant hangen (haperen). Het gekke is: internet doet het goed, netflix doet het goed, tv kijken via de laptop doet het goed. Alles werkt goed, behalve het tv signaal via de tv.
We hebben al een nieuwe tv ontvanger gehad, een nieuwe modem, we hebben de tv ontvanger gereset, de tv gereset en ook wat kabels vervangen. Het is dus een raadsel waarom het ene wel werkt en het andere niet.
Eerlijk gezegd verwacht ik geen oplossing, maar mocht er toevallig iemand zijn die hetzelfde heeft meegemaakt, dan hoor ik het graag.
Wij zijn geswitched van KPN naar Budget alles in 1 en nu blijft het beeld van de tv constant hangen (haperen). Het gekke is: internet doet het goed, netflix doet het goed, tv kijken via de laptop doet het goed. Alles werkt goed, behalve het tv signaal via de tv.
We hebben al een nieuwe tv ontvanger gehad, een nieuwe modem, we hebben de tv ontvanger gereset, de tv gereset en ook wat kabels vervangen. Het is dus een raadsel waarom het ene wel werkt en het andere niet.
Eerlijk gezegd verwacht ik geen oplossing, maar mocht er toevallig iemand zijn die hetzelfde heeft meegemaakt, dan hoor ik het graag.
libe wijzigde dit bericht op 10-02-2022 13:17
0.90% gewijzigd
Groetjes!

maandag 31 januari 2022 om 22:08

maandag 31 januari 2022 om 22:09
Ja, kan wel. Als de decoder bijvoorbeeld 4K is en de tv dat signaal niet aankan dan krijg je dat gestotter.
Maar goed, het kunnen ook nog tig andere dingen zijn. Kun je bij deze provider geen monteur krijgen?
maandag 31 januari 2022 om 22:14
Ja, ik ga proberen of er nog een keer een monteur kan langskomen. Morgen even bellen. Monteur verwacht ik trouwens ook niet zo heel veel van. Eerste keer was het ook al niet goed. Hij zei even een nieuw tv kastje opsturen en toen was hij weg.
Tv is trouwens gewoon bekabeld aangesloten. Weet niet wat devolo's zijn.
Tv is trouwens gewoon bekabeld aangesloten. Weet niet wat devolo's zijn.
Groetjes!

dinsdag 1 februari 2022 om 08:33
Het is KPN, niet analoog dus.
donderdag 10 februari 2022 om 13:19