dinsdag 8 februari 2022 om 17:06
dinsdag 8 februari 2022 om 17:27
dinsdag 8 februari 2022 om 17:30

dinsdag 8 februari 2022 om 17:35
Belangrijk: LinkedIn heeft verschillende e-maildomeinen, die worden bepaald door onze e-maildienstverlener (ESP). U kunt er zeker van zijn dat e-mails die afkomstig zijn van linkedin@e.linkedin.com en linkedin@el.linkedin.com geen phishing-e-mails zijn.
https://www.linkedin.com/help/linkedin/ ... s-?lang=nl
https://www.linkedin.com/help/linkedin/ ... s-?lang=nl

dinsdag 8 februari 2022 om 17:42
Wel een profiel met jouw naam, maar het profiel kan niet worden bevestigd als men geen toegang tot jouw e-mail heeft. Of ze moeten een andere e-mail gebruiken, maar dan krijg jij geen melding.

dinsdag 8 februari 2022 om 17:55
Magoe TO, ik word de laatste tijd ook bestookt met rare SMS'jes. Dan weer is mijn kakket (sic) onderweg, dan weer krijg ik een nieuwe RABO-pas (ik heb geen RABO-rekening), dan weer is er een video opgedoken waar ik wellicht op sta, dan weer kan ik mijn abonnement verlengen bij een provider waar ik helemaal geen abonnement heb.
En elke keer moet ik weer op een linkje klikken maar dat doe ik dus niet. En verder ga ik rustig verder met ademhalen, wat moet een mens anders.
En elke keer moet ik weer op een linkje klikken maar dat doe ik dus niet. En verder ga ik rustig verder met ademhalen, wat moet een mens anders.
dinsdag 8 februari 2022 om 18:01
Om te pesten mag veel. Hij weet gewoon niet beterLady*Voldemort schreef: ↑08-02-2022 17:50Dat zeg ik ook altijd, om Linke Din te pesten.
En ja, je mag me best schoppen hoor.
dinsdag 8 februari 2022 om 18:26
Want jij bent de enige JosjeJosje? Misschien heb je wel een naamgenoot
Ik wel, maar niet in NL. En dat met een zeldzame achternaam
dinsdag 8 februari 2022 om 18:28
Heb je al ingelogd om te kijken of er berichten zijn in je inbox bij Linkedin? Ik krijg ook vaak een mailtje gewoon ter kennisgeving dat ik een bericht heb daar, wat ook echt zo is dan.
Edit: hmm over de ‘g’ van (g)een heen gelezen. Dan gewoon mails verwijderen.
Edit: hmm over de ‘g’ van (g)een heen gelezen. Dan gewoon mails verwijderen.
shaunthesheep wijzigde dit bericht op 08-02-2022 18:34
18.14% gewijzigd