Als voor 2e kindje gaan niet vanzelf gaat

10-11-2021 20:35 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben bibi. Ik ben benieuwd of er meiden zijn die al een kindje hebben en al enige tijd lopen met de wens voor een broertje of zusje maar dit niet wil lukken.

Ik heb een dochter van 3.5 jaar en zijn al 2 jaar bezig voor een broertje of zusje .
Helaas hebben wij 1.5 jaar geleden een bbz meegemaakt en met tussen pozes vroege miskramen.
We willen nu de stap naar gynaecoloog gaan zetten.
Zijn er meer mamas met ervaringen om die graag mee
zwanger/als-voor-een-tweede-kindje-niet ... #p33756033
bibi30 wijzigde dit bericht op 24-02-2022 12:46
6.53% gewijzigd
Oh nooo Bibi wat een mega pech! Echt balen.

Whoopsadaisies ook voor jou weer balen.

Begrijpelijk hoor, het overzicht kwijt. Ik schrijf/lees ook in 3 soortgelijke topics dus ik ben sowieso kwijt wat ik waar heb geschreven en gelezen af en toe... Vind het vooral ook leuk en interessant om van anderen updates te lezen :)
Bibi niet normaal wat een pech je hebt en hoe je geduld op de proef gesteld wordt!!! Dit mag morgen toch echt beloond worden met een prachtige echo…

Whoopsadaisies Dikke knuffel meid… Dat ongesteld worden wordt er niet makkelijker op elke maand, integendeel… lekker even de wijn en carpaccio erbij hoor meid!
Whoops knuffel voor jou. Wat balen!! Neem er idd een borrel op en we gaan weer keihard meedeinen voor de volgende ronde.

Elke ronde is er 1 teveel.probeer lief te zijn voor jezelf
Wat balen whoops. Idd lief voor jezelf zijn. En mijn duimen draaien voor de komende maand.

Jeetje bibi dat kon je ook nog wel gebruiken. Gelukkig wel vandaag dan. Hopelijk goede berichten.

En elyani, hoe is jouw test vandaag?
Alles kan als jij het laat gebeuren
We zitten op het goede pad… Ik begin stilaan hoop te krijgen dat deze misschien wel een kanshebber is…

https://ibb.co/sKJ7xVt
Dat ziet er veel belovende uit elayani!
Op naar de vroege echo!

Hier nu mijn gesprek bij vk over nipt etc..
Had toch liever t gesprek in gegaan na een goede echo eerlijk gezegd..maar het is wat t is..
Op naar vanmiddag 15u
Yesss elyani. Dat ziet er goed uit! Spannend hoor.

Succes Bibi. Je bent wel lekker vroeg met gesprek over nipt. Ik dus pas volgende week. Vind ik echt laat. Maar goed. T is niet anders.
Vanaf 11 weken kan je prikken. Dan duurt t 2 a 3 weken voor uitslag zei ze dus wel fijn dat het vroeg is.
Hoever ben jij ju sammie want lijkt me ook wat laat?
ik ben nu 11+2 dus pas volgende week met 12 weken prikken. afspraak voor counseling kon pas dan. Maar goed, het is niet anders.

hopelijk gaat je afspraak vandaag wel door met die storm.
Mijn lange wachten is net beloond met een hele mooie echo!
1 die mij meer zekerheid geeft.
Het hartje klopte heel mooi en is enorm gegroeid.
Ik ben weer op me vertrouwde 9weken gezet.
Wat een opluchting zeg wow.. eindelijk na deze achtbaan mag ik er in gaan geloven.
Op naar de 12 weken
yesss bibi wat fijn! Wat een opluchting. Hopelijk nu steeds meer genieten. en je mag komende week alweer kijken.
Bibi wauw eindelijk, een beetje geruststelling!!! Oh meid ik hoop echt dat je vanavond eindelijk gerust kan slapen, het is je zo gegund!

Hier is de waarde van mijn bloed binnen, ik heb 82 hcg op 12 dpo. Ik denk dat dat wel oké is? We hopen alleszins maar verder. Maandag mag ik weer, dan hoopte de dokter toch een 200+ te zien… stresserend zeg pff.
Yeah Bibi, super goed nieuws!

Elyani ook nog spannend. Ik zou de normaal waarde in je bloed niet weten, wat had de arts als referentie?

Wanneer vertellen jullie het aan jullie oudste kindje? Ik denk dat wij wachten tot de 20 weken echo (dan weet ze ook meteen of ze een broertje of zusje krijgt), tenzij ik een niet te missen buik voor die tijd krijg...
Wat lief jullie reacties. Ik voel me zo veel fijner na deze echo . Het was ook nog eens zo'n leuk vlotte lieve echoscopist. Ze zei die darmen van jouw hebben echt oorlog ik kan niet mooie plakboek foto's maken haha. Ze wilde me zelf 's wel nog keer laten komen anders..
Nou mag ik maandag weer dus laat t voor nu even zo.

@bess ik denk dat wij dit na de 13 weken echo doen.. als we t redden. Ik merk echt dat de darmen me in de weg zitten en mijn broeken nirt meer lekker zitten.
En door het verleden hebben we het wel met dierbaren al gedeeld die heel dichtbij staan dus wil niet dat ze 1 vd laatste is die t weet straks
Wij vertellen het dit weekend. Directe familie weet t nu juist nog niet. Die gaan we t ook dit weekend vertellen. Op werk wacht ik nog even tot de nipt.

Spannend Elyani. Waarde zegt niet perse veel, behalve dat ie nu in 2 dagen moet verdubbelen.
Bibi wat ontzettend fijn, ik ben zo blij voor je! Hopelijk vanaf nu geen stress meer en steeds meer genieten :)

Elyani spannend zeg, maar wel fijn dat je door bloedmeten die duidelijkheid kunt krijgen. Ik duim voor een mooie waarde voor jullie morgen!

Wij hebben het al aan onze dochter verteld, na de eerste echo. Maar zij is al bijna vier en heeft haarscherpe oortjes, dus volgens mij had ze allang iets door :D Ze leeft ook echt ontzettend mee en wil elke dag mijn buik aaien en knuffelen :heart:
Sammie en ximun hoe reageerde familie en kind? Ophet grote nieuws.

Elayani hoe gaat het nu? Veel succes morgen. Ik ga hard duimen voor mooie hormoon oploop
Dochter reageerde heel schattig. had haar enthousiaster verwacht, maar denk dat er op dit moment iets te veel in haar leventje gebeurt. Rest familie was ook blij.

Elyani, laat je snel wat weten?
@sammie ja dat idee heb ik ook xo bij onze dochter.. net de basisschool net jarig geweest ..
Wij wachten to h nog eventjes

Zo benieuwd elyani :redrose:
Ik heb net de uitslag binnen! HcG gestegen van 82 naar 296 op 72 uur tijd!! Het moest minimum rond de 250 liggen om goed te zijn, dus we zitten perfect op schema! :cheer: :shout: :love:
Elyani schreef:
21-02-2022 15:18
Ik heb net de uitslag binnen! HcG gestegen van 82 naar 296 op 72 uur tijd!! Het moest minimum rond de 250 liggen om goed te zijn, dus we zitten perfect op schema! :cheer: :shout: :love:
:cheer2:
Yessssss! Super fijn!!!
Heb je nu ook al afspraak voor eerste echo?
Oh ben zo blij voor je elayani :cheer: :cheer:
Hier termijnecho gehad bij vk. er was amper tot niet veel te zien weer. Mijn darmen gooien zoveel roet in t eten tijdens de echo's. Je ziet er gewoon weer een waas over. Gelukkig wel weer kloppend hartje kon zij zien ik zag t amper tot niet (blij dat vrijdag in zkh zo goed was) en nu over 2 weken (omdat termijn echo ook wel wat vroeg was) terug maar dan in zkh. Dit is beter apparatuur en zeker met mijn gekke darmen even de beste oplossing om zo te doen.
Bedankt allemaal, ik ben ZO blij! :flirting:

Bibi wat bizar!! Gelukkig heb je een goede echo laatst gehad want hier zou je wederom niet rustig van geworden zijn… Gelukkig kan je dan nadien weer in het ziekenhuis, hopelijk krijg je daar weer een mooie echo met de betere apparatuur!

Hoe gaat het met de rest? Heb nu weer een beetje ruimte in mijn hoofd om ook anderen bij te lezen haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven