Als voor 2e kindje gaan niet vanzelf gaat
woensdag 10 november 2021 om 20:35
Hoi ik ben bibi. Ik ben benieuwd of er meiden zijn die al een kindje hebben en al enige tijd lopen met de wens voor een broertje of zusje maar dit niet wil lukken.
Ik heb een dochter van 3.5 jaar en zijn al 2 jaar bezig voor een broertje of zusje .
Helaas hebben wij 1.5 jaar geleden een bbz meegemaakt en met tussen pozes vroege miskramen.
We willen nu de stap naar gynaecoloog gaan zetten.
Zijn er meer mamas met ervaringen om die graag mee
zwanger/als-voor-een-tweede-kindje-niet ... #p33756033
Ik heb een dochter van 3.5 jaar en zijn al 2 jaar bezig voor een broertje of zusje .
Helaas hebben wij 1.5 jaar geleden een bbz meegemaakt en met tussen pozes vroege miskramen.
We willen nu de stap naar gynaecoloog gaan zetten.
Zijn er meer mamas met ervaringen om die graag mee
zwanger/als-voor-een-tweede-kindje-niet ... #p33756033
bibi30 wijzigde dit bericht op 24-02-2022 12:46
6.53% gewijzigd
donderdag 17 februari 2022 om 18:01
Oh nooo Bibi wat een mega pech! Echt balen.
Whoopsadaisies ook voor jou weer balen.
Begrijpelijk hoor, het overzicht kwijt. Ik schrijf/lees ook in 3 soortgelijke topics dus ik ben sowieso kwijt wat ik waar heb geschreven en gelezen af en toe... Vind het vooral ook leuk en interessant om van anderen updates te lezen
Whoopsadaisies ook voor jou weer balen.
Begrijpelijk hoor, het overzicht kwijt. Ik schrijf/lees ook in 3 soortgelijke topics dus ik ben sowieso kwijt wat ik waar heb geschreven en gelezen af en toe... Vind het vooral ook leuk en interessant om van anderen updates te lezen

donderdag 17 februari 2022 om 20:22
Bibi niet normaal wat een pech je hebt en hoe je geduld op de proef gesteld wordt!!! Dit mag morgen toch echt beloond worden met een prachtige echo…
Whoopsadaisies Dikke knuffel meid… Dat ongesteld worden wordt er niet makkelijker op elke maand, integendeel… lekker even de wijn en carpaccio erbij hoor meid!
Whoopsadaisies Dikke knuffel meid… Dat ongesteld worden wordt er niet makkelijker op elke maand, integendeel… lekker even de wijn en carpaccio erbij hoor meid!
vrijdag 18 februari 2022 om 07:56
vrijdag 18 februari 2022 om 09:22
We zitten op het goede pad… Ik begin stilaan hoop te krijgen dat deze misschien wel een kanshebber is…
https://ibb.co/sKJ7xVt
https://ibb.co/sKJ7xVt
vrijdag 18 februari 2022 om 16:39
vrijdag 18 februari 2022 om 19:35
Bibi wauw eindelijk, een beetje geruststelling!!! Oh meid ik hoop echt dat je vanavond eindelijk gerust kan slapen, het is je zo gegund!
Hier is de waarde van mijn bloed binnen, ik heb 82 hcg op 12 dpo. Ik denk dat dat wel oké is? We hopen alleszins maar verder. Maandag mag ik weer, dan hoopte de dokter toch een 200+ te zien… stresserend zeg pff.
Hier is de waarde van mijn bloed binnen, ik heb 82 hcg op 12 dpo. Ik denk dat dat wel oké is? We hopen alleszins maar verder. Maandag mag ik weer, dan hoopte de dokter toch een 200+ te zien… stresserend zeg pff.
vrijdag 18 februari 2022 om 19:39
Yeah Bibi, super goed nieuws!
Elyani ook nog spannend. Ik zou de normaal waarde in je bloed niet weten, wat had de arts als referentie?
Wanneer vertellen jullie het aan jullie oudste kindje? Ik denk dat wij wachten tot de 20 weken echo (dan weet ze ook meteen of ze een broertje of zusje krijgt), tenzij ik een niet te missen buik voor die tijd krijg...
Elyani ook nog spannend. Ik zou de normaal waarde in je bloed niet weten, wat had de arts als referentie?
Wanneer vertellen jullie het aan jullie oudste kindje? Ik denk dat wij wachten tot de 20 weken echo (dan weet ze ook meteen of ze een broertje of zusje krijgt), tenzij ik een niet te missen buik voor die tijd krijg...
vrijdag 18 februari 2022 om 20:28
Wat lief jullie reacties. Ik voel me zo veel fijner na deze echo . Het was ook nog eens zo'n leuk vlotte lieve echoscopist. Ze zei die darmen van jouw hebben echt oorlog ik kan niet mooie plakboek foto's maken haha. Ze wilde me zelf 's wel nog keer laten komen anders..
Nou mag ik maandag weer dus laat t voor nu even zo.
@bess ik denk dat wij dit na de 13 weken echo doen.. als we t redden. Ik merk echt dat de darmen me in de weg zitten en mijn broeken nirt meer lekker zitten.
En door het verleden hebben we het wel met dierbaren al gedeeld die heel dichtbij staan dus wil niet dat ze 1 vd laatste is die t weet straks
Nou mag ik maandag weer dus laat t voor nu even zo.
@bess ik denk dat wij dit na de 13 weken echo doen.. als we t redden. Ik merk echt dat de darmen me in de weg zitten en mijn broeken nirt meer lekker zitten.
En door het verleden hebben we het wel met dierbaren al gedeeld die heel dichtbij staan dus wil niet dat ze 1 vd laatste is die t weet straks
vrijdag 18 februari 2022 om 20:55
zondag 20 februari 2022 om 10:45
Bibi wat ontzettend fijn, ik ben zo blij voor je! Hopelijk vanaf nu geen stress meer en steeds meer genieten 
Elyani spannend zeg, maar wel fijn dat je door bloedmeten die duidelijkheid kunt krijgen. Ik duim voor een mooie waarde voor jullie morgen!
Wij hebben het al aan onze dochter verteld, na de eerste echo. Maar zij is al bijna vier en heeft haarscherpe oortjes, dus volgens mij had ze allang iets door
Ze leeft ook echt ontzettend mee en wil elke dag mijn buik aaien en knuffelen

Elyani spannend zeg, maar wel fijn dat je door bloedmeten die duidelijkheid kunt krijgen. Ik duim voor een mooie waarde voor jullie morgen!
Wij hebben het al aan onze dochter verteld, na de eerste echo. Maar zij is al bijna vier en heeft haarscherpe oortjes, dus volgens mij had ze allang iets door

maandag 21 februari 2022 om 20:36
Hier termijnecho gehad bij vk. er was amper tot niet veel te zien weer. Mijn darmen gooien zoveel roet in t eten tijdens de echo's. Je ziet er gewoon weer een waas over. Gelukkig wel weer kloppend hartje kon zij zien ik zag t amper tot niet (blij dat vrijdag in zkh zo goed was) en nu over 2 weken (omdat termijn echo ook wel wat vroeg was) terug maar dan in zkh. Dit is beter apparatuur en zeker met mijn gekke darmen even de beste oplossing om zo te doen.
maandag 21 februari 2022 om 21:11
Bedankt allemaal, ik ben ZO blij!
Bibi wat bizar!! Gelukkig heb je een goede echo laatst gehad want hier zou je wederom niet rustig van geworden zijn… Gelukkig kan je dan nadien weer in het ziekenhuis, hopelijk krijg je daar weer een mooie echo met de betere apparatuur!
Hoe gaat het met de rest? Heb nu weer een beetje ruimte in mijn hoofd om ook anderen bij te lezen haha.

Bibi wat bizar!! Gelukkig heb je een goede echo laatst gehad want hier zou je wederom niet rustig van geworden zijn… Gelukkig kan je dan nadien weer in het ziekenhuis, hopelijk krijg je daar weer een mooie echo met de betere apparatuur!
Hoe gaat het met de rest? Heb nu weer een beetje ruimte in mijn hoofd om ook anderen bij te lezen haha.