tips voor goedkoop internet
dinsdag 22 februari 2022 om 14:17
dinsdag 22 februari 2022 om 14:18

dinsdag 22 februari 2022 om 16:26
Ik denk niet dat je met een mobiel hotspot uitkomt qua thuiswerken.
je kunt eens spreken met je buren, of je wifi kunt delen.
Anders goed vergelijken. Het ligt erg aan waar je woont en wat de aansluitmogelijkheden zijn. Ik heb geen goede telefoonlijn (heeeeeeeeeel traag) en geen kabel, dus ben blij dat ik glasvezel heb. Maar ik kan maar kiezen uit een aanbieder. In een stad is dat vaak weer anders en heb je wat meer keuze. Stop in ieder geval je tv en vaste lijn, mocht je die nog hebben.
Anders goed vergelijken. Het ligt erg aan waar je woont en wat de aansluitmogelijkheden zijn. Ik heb geen goede telefoonlijn (heeeeeeeeeel traag) en geen kabel, dus ben blij dat ik glasvezel heb. Maar ik kan maar kiezen uit een aanbieder. In een stad is dat vaak weer anders en heb je wat meer keuze. Stop in ieder geval je tv en vaste lijn, mocht je die nog hebben.
dinsdag 22 februari 2022 om 18:00
Ik heb anderhalf jaar via een mobiele hotspot gewerkt. En ik werk met grote Adobe files. Ging prima hoor. Wifi is fijn want dat verbindt automatisch, maar die hotspot, daar kon ik helemaal prima mee thuiswerken.schaduwdier schreef: ↑22-02-2022 16:26Ik denk niet dat je met een mobiel hotspot uitkomt qua thuiswerken.
woensdag 23 februari 2022 om 12:41
Als je via een remote desktop werkt ben je zo door je data heen, als je gewoon lokaal werkt zal het wel lukken.
woensdag 23 februari 2022 om 12:47
70 in totaal? telabbo wordt betaald door de baas.nimue_iparis schreef: ↑22-02-2022 15:11Door m’n Sim only om te zetten naar Tele2 en internet van Tmobile te nemen heb ik combikorting. Ik betaal €35 voor beide.

woensdag 23 februari 2022 om 13:21
Precies, kijk op een vergelijkingssite.Taskmaster schreef: ↑23-02-2022 12:21Eerst moet je maar eens kijken welke aanbieders überhaupt op jouw adres leveren. En dan de goedkoopste kiezen.
Ik betaal €35 in totaal. De normale prijs bij T mobile voor alleen internet is €30
woensdag 23 februari 2022 om 14:40
Er stond een vraagteken achter hè, dat betekent dat het een vraag is

Want het verschilt natuurlijk in prijs als je dat er ook nog bij wil.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje