Nintendo switch kopen

25-02-2022 13:28 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het de moeite waard?
In eerste instantie vond ik het altijd te duur, maar het blijft een terugkerend verhaal.
Van de week kwam ik erachter dat ik mijn zorgbonus nog helemaal niet zo besteed heb en is er corona in huis!

Ik heb sowieso weinig energie, ben nog negatief, maar de kinderen zijn positief. Spelen normaal al slecht en zijn nu helemaal hangerig, moe en kort lontje. Spelen ho maar....
Ik vind het heftig. Alleenstaand en sta sowieso op het punt de ziektewet in te gaan en dan dit er ook nog eens bovenop.

Is het de moeite waard, waar moet ik op letten? En welke spellen zijn leuk voor meiden van 8 en 10?
Zeker doen!

Hier is bv animal crossing heel populair.
Ik heb de nintendo switch vorig jaar gekocht (ook van mijn zorgbonus :-D )
Persoonlijk vind ik het zeker de moeite waard.
Er zijn veel diverse spellen voor te vinden, zodat er voor iedereen wel wat bij zit.
Zo speel ik graag animal crossing, pokemon en zelda.
Mijn man doet graag flipperen en mario cart.
En onze zoon mario cart en minecraft.
Prijzen van, vooral de nieuwere spellen, zijn wel prijzig.
Maar ik ben er zelf heel erg blij mee.
Jaa! Ik heb ook lang getwijfeld maar ik ben er ontzettend blij mee. Ik speel zelf ook vrij veel. Animal crossing vind ik dan weer ontzettend saai, maar voor jouw kinderen wellicht heel leuk. Tip: spellen hoeven niet duur te zijn. Ik heb bij de action een mini sd gekocht en online kun je op https://www.dekudeals.com/ een alert instellen voor de games die je wil kopen. Dan hoef je niet het volle pond te betalen (vaak is dat via de nintendo online shop)

Mario kart en mario party zijn ook leuk om met meerdere mensen te doen
Ik heb er eentje gekocht tijdens de lockdown met Ring Fit. Op zich prima workout, maar toch maar weinig gebruikt. En nu ga ik liever weer gewoon naar de sportschool. Ik ga hem op marktplaats zetten. Als je interesse hebt? Er zit nog garantie op. Maar misschien koop je er liever eentje op MP met veel andere spellen erbij.
.
https://www.intertoys.nl/shop/nl/intert ... dmaatschap

Deze zie ik dan bijvoorbeeld, dit is een goede start?
Dan kan je dus de rest van de spellen online bijkopen als ik het goed begrijp?
Ik zou absoluut de normale switch kopen met doc die je op de tv kan instellen.
Die kun je óók als handheld kopen. De switch in jouw linkje kan niet op de tv.

Spellen die aan te raden zijn:

Animal Crossing New Horizons
Zelda Breath of the Wild
Mario Party All Stars (leuk voor met het gezin)
Kirby
Dat is de Lite TO. Die kan je alleen als handheld gebruiken en niet aansluiten op de tv. Is dat wat je wil? De gewone is wat duurder…
Verder vind ik de Switch zelf ook heel leuk haha. Zou m zeker aanraden!
https://www.intertoys.nl/shop/nl/intert ... ch-grijs-1

Nee, inderdaad, geen lite. Deze is het dan?
Lite niet nemen TO daar kun je niet samen op spelen. Aangezien jij twee meiden heb zou ik voor de normale gaan. Je kunt bij game mania vaak een leuke aanbieding kopen die dan inclusief bescherm materiaal en een speeltje is.
Appeltaartmetrozijn schreef:
25-02-2022 13:44

Die is prima, alleen het is niet het nieuwste model, de Oled-versie. De Oled-versie is op het ogenblik nauwelijks of niet te koop door het wereldwijde tekort aan chips. Het beeld op de handheld is veel beter, met mooiere kleuren, dan het oude model. Als je alleen op de tv speelt, is er geen verschil met het model van je link.
25-02-2022 13:39
https://www.intertoys.nl/shop/nl/intert ... dmaatschap

Deze zie ik dan bijvoorbeeld, dit is een goede start?
Dan kan je dus de rest van de spellen online bijkopen als ik het goed begrijp?
Ik zou de gewone kopen en niet de Lite. Met de Lite kan je niet via je tv spelen.
25-02-2022 13:44

Ja, tientje goedkoper bij BOL trouwens en op voorraad

https://www.bol.com/nl/nl/p/nintendo-sw ... RGEALw_wcB
Wat een tips! Super, ik er gewoon een kopen :)
Aangezien ik uit de oertijd kom (zo voelt het tenminste) denk ik dat ik gewoon maar even naar een winkel van Game Mania rij.
Goed advies en direct meenemen, dan kunnen we vanavond spelen :biggrin:
Ik zou er echt een op MP kopen, met een paar spellen erbij. Want juist die spellen zijn loeiduur. De aanschaf van de Switch is nog maar het begin.
.
Leuk TO, hier is het spel Mario Odyssey en Animal Crossing heel populair bij mijn 9 jarige dochter.
impala schreef:
25-02-2022 13:57
Ik zou er echt een op MP kopen, met een paar spellen erbij. Want juist die spellen zijn loeiduur. De aanschaf van de Switch is nog maar het begin.
Ben ik er net uit, begin jij over marktplaats :rolling:
Ik denk dat ik liever wat goeds betaal voor iets meer
Ben zo'n digibeet, kan het niet goed op waarde schatten en geen puf om dat goed uit te zoeken.
25-02-2022 14:02
Ben zo'n digibeet, kan het niet goed op waarde schatten en geen puf om dat goed uit te zoeken.
Ik ook.
Maar dat gaat in dit geval niet op want die apparaten zijn gewoon hetzelfde. Dus je betaalt meer voor minder, want je krijgt er ook geen gratis spellen bij. Er staan er ook genoeg te koop waar nog garantie op zit. Ik ben niet de enige die hem niet meer gebruikt nu de lockdown voorbij is :-)
Ik heb hem wel nieuw gekocht omdat er toen een enorme schaarste was en ze tweedehands even duur waren als nieuw en ik geen interesse had in extra spellen, ik wilde alleen Ring Fit.
.
25-02-2022 14:02
Spelletjes kun je prima op Marktplaats kopen, maar een switch waar geen garantie meer op zit, zou ik persoonlijk niet doen. Je hebt geen idee hoe vaak dat ding al op de grond is gekletterd als je hem tweedehands koopt en of de controllers nog helemaal goed zijn.
Die spellen kunnen écht prima via MP. Nintendo maakt goed spul en die SD kaartjes waar de spellen op staan zijn zo ongeveer onverwoestbaar. Kunnen niet meer krassen zoals de vroegere CD'tjes.
Switch zelf zou ik wel nieuw kopen. Vooral omdat de eerste variant uit 2017 erg bekend is met stick drift in de controllers. En je weet niet of je die van 2017 of die van na 2019 koopt op MP.
Animal Crossing!! :-):-) De sneeuw is net weer gesmolten en maandag is het carnaval ;-)
Met twee kinderen lijkt het mij ook handig om spellen te hebben om echt samen te doen zoals Mario kart of een ander racespel, Mario party etc.
Switch is echt super!
Om samen te doen is Just Dance superleuk.
Maar ook Mario Party of Karts.
Zelf speel ik heel graag Animal Crossing.
Als onze switch kapot gaat wil ik echt snel een nieuwe.
Hij is er! Met Mario kart.
Kinderen helemaal blij, toch nog iets aan corona overgehouden :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven