2 mannen daten
dinsdag 1 maart 2022 om 20:26
Ik ben nieuw hier op het forum.
Soms lastig om met vriendinnen hierover te praten.
Een andere invalshoek helpt altijd.
Ik ben al bijna een haar aan het daten met een jongen.
Hij wilde geen vastigheid, was soms dagen niet beschikbaar.
Op 1 of andere manier trekt dat.
Hielt mij best op afstand.
Sinds eind januari dit jaar iemand leren kennen, en er is meteen een klik.
Fysiek is de aantrekkingskracht niet zo als bij die andere jongen.
Nu vanuit het niets krijg ik opeens een liefdes verklaring, wil mij als zijn vriendin, houd van mij..
Maar heb bijna een jaar mieten wachten.
En we verschillen zo enorm in denkwijze en in doen.
Financiële stuk niet op orde, beetje narcistisch trekken ook.
Maar als ik hem zie, gaat mijn hart echt een tikkeltje sneller.
Die jongen die ik nog maar net ken, is betrouwbaar, heeft alles op de rit..
En is normaal
Vind hem echt super lief..
Ik weet het echt niet meer
Soms lastig om met vriendinnen hierover te praten.
Een andere invalshoek helpt altijd.
Ik ben al bijna een haar aan het daten met een jongen.
Hij wilde geen vastigheid, was soms dagen niet beschikbaar.
Op 1 of andere manier trekt dat.
Hielt mij best op afstand.
Sinds eind januari dit jaar iemand leren kennen, en er is meteen een klik.
Fysiek is de aantrekkingskracht niet zo als bij die andere jongen.
Nu vanuit het niets krijg ik opeens een liefdes verklaring, wil mij als zijn vriendin, houd van mij..
Maar heb bijna een jaar mieten wachten.
En we verschillen zo enorm in denkwijze en in doen.
Financiële stuk niet op orde, beetje narcistisch trekken ook.
Maar als ik hem zie, gaat mijn hart echt een tikkeltje sneller.
Die jongen die ik nog maar net ken, is betrouwbaar, heeft alles op de rit..
En is normaal
Vind hem echt super lief..
Ik weet het echt niet meer
woensdag 2 maart 2022 om 05:26
Nou, doe de narcist met geldproblemen maar niet, hoe aantrekkelijk hij ook is. Tenzij je gek bent op een hoop ellende natuurlijk, dan moet je je vooral in het ongeluk storten met hem.
En de lieverd die dan weer niet zo knap is maar qua geld en psyche wél spoort ook niet, want hem wil je eigenlijk niet. Tenzij je hem graag wil kwetsen natuurlijk, want iets met iemand beginnen waar je eigenlijk niet zo warm voor loopt maar een veilig alternatief is en je niet een jaar aan het lijntje houdt itt tot die andere gozer, is niet zo aardig.
Er zijn nog meer mannen dan deze.
En de lieverd die dan weer niet zo knap is maar qua geld en psyche wél spoort ook niet, want hem wil je eigenlijk niet. Tenzij je hem graag wil kwetsen natuurlijk, want iets met iemand beginnen waar je eigenlijk niet zo warm voor loopt maar een veilig alternatief is en je niet een jaar aan het lijntje houdt itt tot die andere gozer, is niet zo aardig.
Er zijn nog meer mannen dan deze.
lafleurnoire wijzigde dit bericht op 02-03-2022 05:49
0.09% gewijzigd
woensdag 2 maart 2022 om 05:43
Dit is niet vanuit het niets, maar perfect verklaarbaar. Hij dreigt zijn makkelijke sex kwijt te raken omdat jij iemand hebt gevonden die jou als persoon leuk vindt. Het is hem helaas echt niet om jou als persoon te doen maar alleen om de sex, anders had hij die liefdesverklaring al veel eerder gegeven. En als je toch voor hem gaat, hij zal je niet anders gaan behandelen als hij al deed, want "het ging toch altijd zo?" en "hij heeft toch gezegd dat hij van je houdt, dus wat zeur je nou?"
Mijn advies, laat deze twee heren allebei los en zoek iemand die de goede eigenschappen van beiden heeft. Dus iemand met die waanzinnige aantrekkingskracht die je ook nog eens kunt vertrouwen. Echt, dat kan en dat verdien je.
moondream wijzigde dit bericht op 04-03-2022 20:02
0.11% gewijzigd
woensdag 2 maart 2022 om 08:05
woensdag 2 maart 2022 om 08:57
Ik denk er anders over. Man nummer 1 zit in de weg. Hij saboteert jouw relatie met nummer 2, door jou nu ineens de liefde te verklaren. Door jou bezig te houden met aantrekken en afstoten.
Verbreek het contact met man nummer 1. Laat nummer 2 even bezinken en geef het een kans.
Verbreek het contact met man nummer 1. Laat nummer 2 even bezinken en geef het een kans.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
woensdag 2 maart 2022 om 09:01
Absoluut geen relatie met die jongen met narcistische trekken aangaan.
Zijn liefdesverklaring is nep. Hij geeft niks om jou als persoon, het gaat hem alleen om jouw aandacht, om de seks, en hoe hij jou met zijn bedcapaciteiten in zijn macht heeft.
Die andere jongen, die wel alles op de rit heeft, zou ik een kans geven.
Misschien minder spannend, maar wel betrouwbaar.
Gewoon mee blijven afspreken en kijken hoe het loopt.
En ook al komt er geen vonk, een goede vriendschap is toch ook fijn?
Zijn liefdesverklaring is nep. Hij geeft niks om jou als persoon, het gaat hem alleen om jouw aandacht, om de seks, en hoe hij jou met zijn bedcapaciteiten in zijn macht heeft.
Die andere jongen, die wel alles op de rit heeft, zou ik een kans geven.
Misschien minder spannend, maar wel betrouwbaar.
Gewoon mee blijven afspreken en kijken hoe het loopt.
En ook al komt er geen vonk, een goede vriendschap is toch ook fijn?
woensdag 2 maart 2022 om 09:03
Fijn voor de man die je net kent om te weten dat je je niet aangetrokken voelt tot hem, maar wel tot zijn gunstige finciële situatie. Of heb je hem dat niet verteld?
jij weet tenminste dat je je door die ander laat gebruiken wanneer het hem uitkomt en bent zelf zo dom dat te blijven doen.
Mijn tip: stop met allenei en ga zelf zorgen voor een stabiele situatie en wie weet loop je zo nog eens aan tegen iemand die alles heeft en aansluit bij jouw leven.
jij weet tenminste dat je je door die ander laat gebruiken wanneer het hem uitkomt en bent zelf zo dom dat te blijven doen.
Mijn tip: stop met allenei en ga zelf zorgen voor een stabiele situatie en wie weet loop je zo nog eens aan tegen iemand die alles heeft en aansluit bij jouw leven.
Nope
woensdag 2 maart 2022 om 09:13
Vanuit TO gezien is die tweede, minder aantrekkelijke maar financieel en psychisch stabiele meneer nog even aan het lijntje houden om te kijken of ze alsnog gaat soppen van hem wel een optie natuurlijk, maar ik vind dat dan weer niet zo eerlijk en beschaafd tegenover hem. Maar als je alleen vanuit jezelf denkt wel een prima optie om niet alleen te zijn.
Je kunt ook wachten tot je iemand ontmoet die wel heeft wat je zoekt.
Je kunt ook wachten tot je iemand ontmoet die wel heeft wat je zoekt.
woensdag 2 maart 2022 om 09:23
Ik zou date n°1 afkappen, die komt nu volgens mij alleen met zijn liefdesverklaring omdat hij voelt dat hij je kwijt kan raken.
Ga voor date n°2 even bij jezelf na waarom er die klik was, want als je een klik voelt is er toch wellicht wel een basis om gevoelens te ontwikkelen en een mooie en fijne relatie op te bouwen maar dan moet je wel n°1 volledit uit je hoofd en hart kunnen bannen. Eind januari is nog maar kort, hoeveel dates heb je gehad? Geef het even de tijd, spreek wat vaker af om elkaar te leren kennen maar wees wel eerlijk tegen n°2 dat jij nog niet helemaal zeker bent over je gevoelens en als je bij jezelf idd er achter komt dat het alleen maar voor de veilige zekerheid is en geen gevoelens ontwikkeld ermee stoppen natuurlijk want anders ontneem je n°2 de kans om iemand te vinden die echt voor hem gaat.
Ga voor date n°2 even bij jezelf na waarom er die klik was, want als je een klik voelt is er toch wellicht wel een basis om gevoelens te ontwikkelen en een mooie en fijne relatie op te bouwen maar dan moet je wel n°1 volledit uit je hoofd en hart kunnen bannen. Eind januari is nog maar kort, hoeveel dates heb je gehad? Geef het even de tijd, spreek wat vaker af om elkaar te leren kennen maar wees wel eerlijk tegen n°2 dat jij nog niet helemaal zeker bent over je gevoelens en als je bij jezelf idd er achter komt dat het alleen maar voor de veilige zekerheid is en geen gevoelens ontwikkeld ermee stoppen natuurlijk want anders ontneem je n°2 de kans om iemand te vinden die echt voor hem gaat.
woensdag 2 maart 2022 om 10:02
Jongen 1 sowieso niet. Hij heeft zijn zaakjes niet op orde en houdt je al een jaar aan het lijntje. Nu hij zijn ik heb zin dus wip even langs vriendin kwijt dreigt te raken omdat je iemand anders hebt ontmoet wil hij je ineens wel als vriendin, niet intrappen!
Nr 2 zou ik nog verder mee daten om te kijken of er meer in zit als je dat zou willen maar mij lijkt het dat het niks is als je na deze periode nog niet het JA gevoel hebt.
Nr 2 zou ik nog verder mee daten om te kijken of er meer in zit als je dat zou willen maar mij lijkt het dat het niks is als je na deze periode nog niet het JA gevoel hebt.
woensdag 2 maart 2022 om 10:17
Mijn advies is om je aandacht te richten op jezelf.
In welke mate ben je zelf (emotioneel) beschikbaar voor een gezonde hechting? Het is geen toeval dat je hart sneller klopt bij een jongen die zelf steeds een afstand creëert. Dat is onbewust veilig want hierdoor kun je wel smachten en alle liefde projecten zonder de realiteit.
Die beschikbare lieve jongen komt voor jou te dichtbij. Dan voel je pas dat je het zelf niet te bieden hebt.
Hoe meer je van jezelf houd en gezonde grenzen kunt voelen en bewaken hoe beter je de passende mensen aantrekt.
In welke mate ben je zelf (emotioneel) beschikbaar voor een gezonde hechting? Het is geen toeval dat je hart sneller klopt bij een jongen die zelf steeds een afstand creëert. Dat is onbewust veilig want hierdoor kun je wel smachten en alle liefde projecten zonder de realiteit.
Die beschikbare lieve jongen komt voor jou te dichtbij. Dan voel je pas dat je het zelf niet te bieden hebt.
Hoe meer je van jezelf houd en gezonde grenzen kunt voelen en bewaken hoe beter je de passende mensen aantrekt.
woensdag 2 maart 2022 om 10:39
ik snap überhaupt niet dat je 2 jongens date. je bent akkoord gegaan met de 1e om een FWB aan te gaan zoals ik het begrijp, en ondertussen date je een jongen waar je serieus mee wilt zijn? dan had je die 1e jongen allang moeten dumpen als je opzoek was naar iets serieus. als ik hier achter zou komen als man had ik er zelf wel een punt achter gezet en je veel succes gewenst met de 1e
Dream it, wish it, do it ♥
woensdag 2 maart 2022 om 10:51