Continu online op whatsapp blijven staan

03-03-2022 12:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je whatsapp wegdruk dan ga je automatisch offline maar als je hem niet wegdruk dan kan je toch nooit langere tijd ( 10 a 15 minuten ) online blijven staan? Je scherm gaat toch vanzelf uit waardoor je status niet meer op online staat ?
Misschien Web Whatsapp die op een verloren tabblad open staat?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Wie wil je controleren en waarom? ;-)
LaFolie schreef:
03-03-2022 12:49
Misschien Web Whatsapp die op een verloren tabblad open staat?
Dit. Je moet dan wel in het tabblad zitten. Anders verdwijnt het icoontje van online.
Maar als je web WhatsApp op een tweede scherm open hebt staan sta je in principe de hele tijd online.
Winterland schreef:
03-03-2022 12:49
Wie wil je controleren en waarom? ;-)
Dat is de echte vraag inderdaad, waarom wil je dit weten TO?
Oke Thanks.
Ik heb dit nog nooit gehad dus dacht dat je automatisch gelijk offline zou gaan :-)
Wat heb je nog nooit gehad?
LuciFee2022 schreef:
03-03-2022 13:03
Wat heb je nog nooit gehad?
Dat zijn na 15’ nog online staat. Dus moet de andere persoon toch blijvend online zijn? En dus haar berichten negeren?
Tenzij idd het kan zijn via web :-)
Ik gebruik Whatsapp web en ook als hij niet vooraan staat hoor ik regelmatig terug dat mijn status online is.
Winterland schreef:
03-03-2022 13:14
Dat zijn na 15’ nog online staat. Dus moet de andere persoon toch blijvend online zijn? En dus haar berichten negeren?
Tenzij idd het kan zijn via web :-)
Hahaha, ik denk vraag TO even zonder meteen ergste te denken, maar zoiets zal dan wel zijn ja.

Ik vraag me af hoe zij weet dat ze dan de gehele tijd online was? Of dat de ander de hele tijd online was. In beide gevallen is er iemand die een ander continu bekijkt ... waarom precies? :-D :-D :-D

En ik zit op mijn laptop ook op whatsapp idd en tabblad staat soms uren open. Zou kunnen idd.
Het is geen Web Whatsapp wat diegene heeft.
Er moeten dingen afgehandeld worden maar diegene is nogal makkelijk met dingen terwijl het belangrijk is.
Normaal zou ik dit nooit via whatsapp doen maar drukke baan , grote afstand en moeilijk bereikbaar. Tussendoor krijg ik mails waar ik de ander voor nodig heb. Het viel me op dat diegene vaak online staat, maar zelf zegt niet online te zijn en het druk te hebben . Ik kijk nooit naar iemand zijn status maar dit valt gewoon erg op.
Maar goed, dan los ik het anders op. ;)
Het kan natuurlijk ook zijn dat de ander via WhatsApp zit te bellen. Ook dan is de status online maar dat wil niet zeggen dat alle berichten direct gelezen worden.
vivapimpelmees schreef:
03-03-2022 13:33
Het kan natuurlijk ook zijn dat de ander via WhatsApp zit te bellen. Ook dan is de status online maar dat wil niet zeggen dat alle berichten direct gelezen worden.
De persoon zegt dat mob in de auto ligt/ in broekzak zit of op bureau ligt.
Ow, die is je gewoon aan het negeren dus. Zou daar ook geen discussie over aan gaan, ga je toch niet winnen.
En langsgaan ( met iemand mee misschien) als je weet dat hij/zij thuis?
LuciFee2022 schreef:
03-03-2022 13:44
Ow, die is je gewoon aan het negeren dus. Zou daar ook geen discussie over aan gaan, ga je toch niet winnen.
En langsgaan ( met iemand mee misschien) als je weet dat hij/zij thuis?
Wel ja joh!

Ik vind dit echt ongelooflijk gezeur als je ouder bent dan 15. Mijn hemel waarom zou iemand verplicht zijn om direct te reageren als hij/zij online is?! En ook best wel sneu dat je blijkbaar in de gaten zit te houden of iemand online is.
Als je de webversie op je laptop open hebt staan ben je altijd online. Boeien!
girasole3 schreef:
03-03-2022 14:42
Wel ja joh!

Ik vind dit echt ongelooflijk gezeur als je ouder bent dan 15. Mijn hemel waarom zou iemand verplicht zijn om direct te reageren als hij/zij online is?! En ook best wel sneu dat je blijkbaar in de gaten zit te houden of iemand online is.
Ja, als je nog zaken moet afhandelen en iemand reageert gewoon niet meer, dan zou ik even langsgaan ja.

Juist als je ouder bent dan 15 en uit elkaar gaat moet je soms iets regelen met elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven