Continu online op whatsapp blijven staan
donderdag 3 maart 2022 om 12:52

donderdag 3 maart 2022 om 12:55
Dat is de echte vraag inderdaad, waarom wil je dit weten TO?
donderdag 3 maart 2022 om 13:14
Dat zijn na 15’ nog online staat. Dus moet de andere persoon toch blijvend online zijn? En dus haar berichten negeren?
Tenzij idd het kan zijn via web

donderdag 3 maart 2022 om 13:20
Hahaha, ik denk vraag TO even zonder meteen ergste te denken, maar zoiets zal dan wel zijn ja.Winterland schreef: ↑03-03-2022 13:14Dat zijn na 15’ nog online staat. Dus moet de andere persoon toch blijvend online zijn? En dus haar berichten negeren?
Tenzij idd het kan zijn via web![]()
Ik vraag me af hoe zij weet dat ze dan de gehele tijd online was? Of dat de ander de hele tijd online was. In beide gevallen is er iemand die een ander continu bekijkt ... waarom precies?

En ik zit op mijn laptop ook op whatsapp idd en tabblad staat soms uren open. Zou kunnen idd.
donderdag 3 maart 2022 om 13:32
Het is geen Web Whatsapp wat diegene heeft.
Er moeten dingen afgehandeld worden maar diegene is nogal makkelijk met dingen terwijl het belangrijk is.
Normaal zou ik dit nooit via whatsapp doen maar drukke baan , grote afstand en moeilijk bereikbaar. Tussendoor krijg ik mails waar ik de ander voor nodig heb. Het viel me op dat diegene vaak online staat, maar zelf zegt niet online te zijn en het druk te hebben . Ik kijk nooit naar iemand zijn status maar dit valt gewoon erg op.
Maar goed, dan los ik het anders op.
Er moeten dingen afgehandeld worden maar diegene is nogal makkelijk met dingen terwijl het belangrijk is.
Normaal zou ik dit nooit via whatsapp doen maar drukke baan , grote afstand en moeilijk bereikbaar. Tussendoor krijg ik mails waar ik de ander voor nodig heb. Het viel me op dat diegene vaak online staat, maar zelf zegt niet online te zijn en het druk te hebben . Ik kijk nooit naar iemand zijn status maar dit valt gewoon erg op.
Maar goed, dan los ik het anders op.

donderdag 3 maart 2022 om 13:40
De persoon zegt dat mob in de auto ligt/ in broekzak zit of op bureau ligt.vivapimpelmees schreef: ↑03-03-2022 13:33Het kan natuurlijk ook zijn dat de ander via WhatsApp zit te bellen. Ook dan is de status online maar dat wil niet zeggen dat alle berichten direct gelezen worden.

donderdag 3 maart 2022 om 14:42
Wel ja joh!LuciFee2022 schreef: ↑03-03-2022 13:44Ow, die is je gewoon aan het negeren dus. Zou daar ook geen discussie over aan gaan, ga je toch niet winnen.
En langsgaan ( met iemand mee misschien) als je weet dat hij/zij thuis?
Ik vind dit echt ongelooflijk gezeur als je ouder bent dan 15. Mijn hemel waarom zou iemand verplicht zijn om direct te reageren als hij/zij online is?! En ook best wel sneu dat je blijkbaar in de gaten zit te houden of iemand online is.

maandag 7 maart 2022 om 19:29
Ja, als je nog zaken moet afhandelen en iemand reageert gewoon niet meer, dan zou ik even langsgaan ja.
Juist als je ouder bent dan 15 en uit elkaar gaat moet je soms iets regelen met elkaar.