Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
quote:meds schreef op 12 juni 2009 @ 17:51:

In deze hierogliefs from 2000 for the kindeke Jezus, can je al de worst van Adam zien in verschillende formats. ook zie je micky en een yogomat. Ik see alleen nergens the twitter van Chris

[afbeelding]Wauw Meds, jij bent such een talenmiracle, technicolour dutchlish noem ik this. Zo dobblerandied zie je ze niet often!
Ik ben niet zo goed in Dutch-Engels maar ik zal het proberen.

Micky says wel dat zij is zo principal bij het taken away van andermans husband/boyfriend maar zij is before ook al zo te work gegaan. Zo is zij destijds ook aan haar formal husband gekomen. De paranoia cokesniffing Rob had toen nog een ander girlfriendje. Micky houdt niet alleen van playen maar blijkbaar ook van treesome relationships. Zij is toch een little boel hypocrite.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Well I saida prayer for allemaal. I hope dat het helpt.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:shahla schreef op 13 juni 2009 @ 08:36:

Ik ben niet zo goed in Dutch-Engels maar ik zal het proberen.

Micky says wel dat zij is zo principal bij het taken away van andermans husband/boyfriend maar zij is before ook al zo te work gegaan. Zo is zij destijds ook aan haar formal husband gekomen. De paranoia cokesniffing Rob had toen nog een ander girlfriendje. Micky houdt niet alleen van playen maar blijkbaar ook van treesome relationships. Zij is toch een little boel hypocrite.

I werkte at Micky's management jaren ago en ook toen she was al een real opportunist from the purest water. Wel was zij always heel aardig en polite, that must I her aftergive, maar she was altijd dáár where the rich and beroemden waren en zo I met her bijvoorbeeld often als er ergens een première of party was. I was there dan vanwege my work. She, als...eh....her eigen (she speelde nog not in GTST).

One keer, we waren together op de premiere from Holliday on ice en then bleek ook nog that she heeft geen greintje sense of humor. I ken not so much people without een greintje gevoel of humor maar she is one of them. She was together met een hele funny gay meneer, I lag in a complete deuk the whole time, she just trok haar eyebrows omhoog now and dan.

She is a vrouw die veel other woman instinctief not liken. Strange eigenlijk he? Het would verbaas me not if Christina, who definately ís 'the child of the bill' bij de weg (brilliant gefound!), nooit friends with her wordt.
quote:eleonora schreef op 13 juni 2009 @ 08:56:

[...]

One keer, we waren together op de premiere from Holliday on ice en then bleek ook nog that she heeft geen greintje sense of humor. I ken not so much people without een greintje gevoel of humor maar she is one of them. She was together met een hele funny gay meneer, I lag in a complete deuk the whole time, she just trok haar eyebrows omhoog now and dan.

Well then she can better not hier rondlooken. Wat nog very difficult to voorkomen is, want she will probably google herself on a dayly basis!
Twitter:

Christina schreef onder andere: "Ik hou ontzettend veel van mijn moeder, en kijk elke dag met bewondering toe hoe sterk zij is - en met mij staat ze nog sterker. Met Micky wil ik nooit wat te maken hebben, want wat zij heeft geflikt is onvergeefelijk. Maar mijn vader blijft mijn vader, en ik zal altijd van hem houden.Time heals everything, toch?"

Adam Twittert als reactie naar Christina: "Yes, time does. And I will always love you baby and am here for you, to eternity."

Christina heeft niet via Twitter gereageerd op zijn bericht.
Geen bijzonderheden
quote:iduna schreef op 13 juni 2009 @ 09:54:

[...]

Well then she can better not hier rondlooken. Wat nog very difficult to voorkomen is, want she will probably google herself on a dayly basis!I was hier already. Ik vind het soms erg amusing wat jullie over mij writen. I am sure dat in de toekomst little Chrissy en ik friends zullen zijn.
quote:Mickyindegloria schreef op 13 juni 2009 @ 09:59:

[...]

I was hier already. Ik vind het soms erg amusing wat jullie over mij writen. I am sure dat in de toekomst little Chrissy en ik friends zullen zijn.Droom but fine through honey!
Goedemorning everybody,hebben jullie all good sleep last night?

Me not zo veel,i was wakker en thinking over this situation...

I had slechte dromen about worst and yoga in White kleren.....
Zie jullie de spelfout van Christina niet ????
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2009 @ 10:52:

Zie jullie de spelfout van Christina niet ????Wat bedoel je Yas?
Brekend nieuws: Mickysomebodyelsesloverinpikkie had no onderbroek on when she marriede Rob

Zie jullie de spelfout van Christina niet ????One and all fouten , but bedoel you " noch " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:eleonora schreef op 13 juni 2009 @ 08:56:

[...]

I werkte at Micky's management jaren ago en ook toen she was al een real opportunist from the purest water. Wel was zij always heel aardig en polite, that must I her aftergive, maar she was altijd dáár where the rich and beroemden waren en zo I met her bijvoorbeeld often als er ergens een première of party was. I was there dan vanwege my work. She, als...eh....her eigen (she speelde nog not in GTST).

She is a vrouw die veel other woman instinctief not liken. Strange eigenlijk he? Het would verbaas me not if Christina, who definately ís 'the child of the bill' bij de weg (brilliant gefound!), nooit friends with her wordt.

Briljant!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 juni 2009 @ 11:02:

[...]

One and all fouten , but bedoel you " noch " ?

onvergeefelijk.

Onder andere. Zij wemelt overal van de spelfouten.
Geen bijzonderheden
Wat zou toch dat 'het' zijn, wat je naar een 'higher plan' tilt.

Iemand een idee?
Geen bijzonderheden
Nog more breaking nieuws: Driesje Roelvink is weer single so lady's do youre best..

quote:yasmijn schreef op 13 juni 2009 @ 11:23:

Wat zou toch dat 'het' zijn, wat je naar een 'higher plan' tilt.

Iemand een idee?15 cm met een diamantje?
Have I iets gemist?
Ik dacht ook meteen aan het woord onvergeefelijk wat ze had fout geschreven. Maar ik think that Christina is een little overstuur dus dat is vergeeflijk.
quote:superstar_2 schreef op 13 juni 2009 @ 11:24:

[...]

15 cm met een diamantje?

Het zijn een stelletje losers, die 2.

Ze verdienen elkaar.
Geen bijzonderheden
Dries is één van de engste mannen van Nederland.
Geen bijzonderheden

Zie jullie de spelfout van Christina niet ????Daar can Christina helemaal nots aan doen. She heeft 50 propennie Adams genes remember?
My god, Ik kon op Patricia niet langer komen? Wat een piece of crab die Adam is.

5. Micky heeft het white boordje vergeten aan te wearen.
quote:yasmijn schreef op 13 juni 2009 @ 11:28:

[...]

Het zijn een stelletje losers, die 2.

Ze verdienen elkaar.It's zo simpel,15 cm met een diamantje en she kan good pijpen i think..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven