Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
Waarop kon hij niet langer komen? Op Patries haar naam? That happens als je te veel kruiden blaast.
quote:loomii schreef op 13 juni 2009 @ 11:27:

Have I iets gemist?

Meds has the Grazia gekocht en was irritated over het double interview van Adam en his Micky.

She is gewoon jaloers off course. Meds, Ik mean, because zij self makes nu no change more op de tampeloeris of Adam.

In a nuttshell hoor, dit.....
quote:Doriane schreef op 13 juni 2009 @ 11:32:

[...]

Daar can Christina helemaal nots aan doen. She heeft 50 propennie Adams genes remember?Poor kid.
Geen bijzonderheden
quote:eleonora schreef op 13 juni 2009 @ 08:56:

[...]

She is a vrouw die veel other woman instinctief not liken. Strange eigenlijk he? Het would verbaas me not if Christina, who definately ís 'the child of the bill' bij de weg (brilliant gefound!), nooit friends with her wordt.Nou, Ik read de KABOEM boek en toen ik had sympathy for haar voor what her allemaal overkomen was. Only dat ene dingetje dat zij had taken away Coke Rob from girl vriendin maar soms dit kan only ones voorkomen. Maar nu het is weer the same sheet een pak. Dus nu I think she is een lousy vrouw. Met her als vriendin je hebt geen enemies nodig.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:eleonora schreef op 13 juni 2009 @ 08:56:

[...]

I werkte at Micky's management jaren ago en ook toen she was al een real opportunist from the purest water. Wel was zij always heel aardig en polite, that must I her aftergive, maar she was altijd dáár where the rich and beroemden waren en zo I met her bijvoorbeeld often als er ergens een première of party was. I was there dan vanwege my work. She, als...eh....her eigen (she speelde nog not in GTST).

One keer, we waren together op de premiere from Holliday on ice en then bleek ook nog that she heeft geen greintje sense of humor. I ken not so much people without een greintje gevoel of humor maar she is one of them. She was together met een hele funny gay meneer, I lag in a complete deuk the whole time, she just trok haar eyebrows omhoog now and dan.

She is a vrouw die veel other woman instinctief not liken. Strange eigenlijk he? Het would verbaas me not if Christina, who definately ís 'the child of the bill' bij de weg (brilliant gefound!), nooit friends with her wordt.

So ik/we zat/sat er met mijn/our intuition niet eens next. Thanks voor de clearing Leo!

Ik heb vannacht gedreamd van Dries and Patries. Wil that the new showbizz-duo be? Much sbs-eriger won't it be!
quote:eleonora schreef op 13 juni 2009 @ 11:37:

[...]

Meds has the Grazia gekocht en was irritated over het double interview van Adam en his Micky.

She is gewoon jaloers off course. Meds, Ik mean, because zij self makes nu no change more op de tampeloeris of Adam.

In a nuttshell hoor, dit.....

Well dan it must be good nieuws voor Meds that Dries is single now so she can haar klauwen uitslaan naar the tampeloeris of hem.

It's all a higher plan Adam heeft mickey now but the higher plan made dries weer single..
Further back in this topic iemand said dat Dries already heeft gezegd that he has 3 women to kies uit who zijn 15 jaar younger than hij.
quote:Ann Liv schreef op 13 juni 2009 @ 11:55:

Further back in this topic iemand said dat Dries already heeft gezegd that he has 3 women to kies uit who zijn 15 jaar younger than hij.Meds kan always try natuurlijk zolang Dries nog geen choice gemaakt heeft..
Maybe is Meds wel die only one who Dries naar een higher plan kan tillen..
Hi allemaal,i hope jullie hebben een nice afternoon hier on de VIVA talking over Adam+Mickey H.

Ik must gaan fun hebben heb een bachelorette feest van close friend(no not M's party)

I hoop to kunnen read more exciting nieuws tomorrow!
quote:superstar_2 schreef op 13 juni 2009 @ 11:57:

[...]

Meds kan always try natuurlijk zolang Dries nog geen choice gemaakt heeft..

Tryen can always. And Meds is onresistable natuurlijk.

Enjoy Dolfje, enjoy.
In the train today, ik zag een girl van een year or 5 en zij spoke like adamickey. It was freaky!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Dat is scary HPL.......what shall bring us the future als kinders talk like dat....
quote:HoiPippiLangkous schreef op 13 juni 2009 @ 12:12:

In the train today, ik zag een girl van een year or 5 en zij spoke like adamickey. It was freaky!What?! Zij she also dat ze eerst dood was en after seeing Micky dat she colo(u)rs zag? Freaky indeed.
He Dolfje, are you not yet away?
No ik ben waiting voor my rit.....
Micky (gewoon Mirjam):

„Omdat ik op Ibiza zat, kon ik mijn moeder niet à la minute kennis laten maken met Adam. Dat zat me dwars. Maar Adam ging naar haar toe en heeft zichzelf aan haar voorgesteld. Op mijn moeder had hij indruk gemaakt. Ze is soms wat vergeetachtig, maar zei als eerste toen ik bij haar langskwam: ’Wat is hij lang!’ En dat klopt. Bij Adam kan ik zelfs mijn hoge hakken dragen.”

Hoge hakken, echte liefde!

It had to be.
Geen bijzonderheden
quote:eleonora schreef op 13 juni 2009 @ 11:37:

Meds moet niet urinate, Meds has Lex én a sitmower.
What the neuk gaat this over??????????

Jiezus!
Yesterday, in rtl boulevard, ik zag een item about boem boem Boris getting married, and the voice-over talked just like ademicky maar dan ins Deutsch of course.

We're zetten een hole neues trend.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:dolfje schreef op 13 juni 2009 @ 12:17:

No ik ben waiting voor my rit.....To breng you to a higher plan?
Oh I was al hoping dat this nog on ging.

Hoe long is Adam dan actually? He lijkt namelijk very klein.
Het lijkt wel een foute tellsel commercial..T is werkelijk AMEZING!!
Mijn man heeft gister ook nog even meegelezen, we gingen naar bed zegt i lekker sleepen darling (zucht) begint hij ook al met die bullshit.
quote:Stephanietje schreef op 13 juni 2009 @ 13:00:

Oh I was al hoping dat this nog on ging.

Hoe long is Adam dan actually? He lijkt namelijk very klein.Ik think dat micky's mommy the sausage van Adam meante.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven