doorgaan met deze date?

13-03-2022 19:10 177 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

ik ben sinds kort weer vrijgezel en begeef me weer in de datewereld.

Nu heb ik 1 date gehad met een man, was een leuke date. Na die date was hij enthousiast, wilde snel een nieuwe date plannen en die was ook zo gepland. Elke dag wel even kort contact. We zouden ergens iets gaan drinken, maar opeens vroeg hij of ik het leuk zou vinden als hij voor me zou koken. Ik zei dat dat me leuk leek, maar dan op een later moment wellicht, omdat ik het voor een 2e date wel wat snel vind om bij iemand thuis af te spreken. Alle begrip daarvoor en we hebben donderdag een afspraak gemaakt om komende dinsdag ergens te borrelen (tijd en plek staan). Ik stuurde hem vrijdagochtend nog een appje, gewoon een normaal en leuk appje maar niet perse een vraag ofzo. Maar tot nu toe heb ik daar nog geen reactie op mogen ontvangen. Dus waar we elkaar normaal gesproken elke dag wel even appten, nu sinds vrijdagochtend geen contact, geen reactie op m'n laatste app. Ik twijfel of ik dan wel dinsdag naar onze afspraak moet of wil gaan. Het voelt niet goed om dubbel te appen of er nu weer achteraan te appen met de vraag of de afspraak doorgaat. Wat zouden jullie doen?
vivinnetje schreef:
14-03-2022 19:13
Misschien worden wij nu gewoon geghost... :rofl:
Zou verboden moeten worden! :facepalm:
Haarcavia schreef:
13-03-2022 19:24
maar ik vind dus dat ik er eigenlijk niet eens achteraan zou moeten bellen. Tegen dat dilemma loop ik aan. Als iemand ECHT met je op date wilt dan reageert hij toch gewoon wel op je app?
Wat maak je het niet reageren op een appje groot joh. Ik zou hooguit denken 'oh, hij zal het wel vergeten zijn' en zonder na te denken morgenochtend nog even na-appen of er inderdaad nog een afspraak staat. Maar dat zoiets als dit bij jou al grootse dingen als 'fatsoensnormen' en 'principes' aanraakt vind ik best heftig hoor. Relax, vraag het gewoon even na. Niet iedereen gaat om met WhatsApp als jij en als hij eerder leuk was... Is hij dat morgen misschien wel weer. En reageert hij nergens meer op, tsja, dan weet je inderdaad waar je aan toe bent en op naar de volgende.
Echt, al die vrouwen die beweren dat je gewoon moet bellen, appen of zelfs naar een locatie moet gaan nadat je geghost bent.... Desperate much?
Am Yisrael Chai!
Bij 2e date thuis uitnodigen is hopen op sex. Dat hij nu niet meer reageert is onbeleefd en ws gewoon een botte hork.
fashionvictim schreef:
14-03-2022 22:05
Echt, al die vrouwen die beweren dat je gewoon moet bellen, appen of zelfs naar een locatie moet gaan nadat je geghost bent.... Desperate much?
Verdachte is onschuldig tot tegendeel bewezen is? :lol:
Wie zegt dat TO geghost is?

Echt. Ik ben geen online date fan, maar het feit dat men tegenwoordig zo spastisch doet.. Roept het een niet het andere op?
Jij bent the last man standing geloof ik die er nog in wil geloven dat TO niet geghost is. De rest is het er geloof ik nu wel zo'n beetje over eens dat die date morgen echt never nooit zou zijn gebeurd, ook niet als TO anders had gereageerd of als de maan net in een andere windrichting had gestaan. Ik ben ook best wel een fan van het voordeel van de twijfel (al lijkt dat hier soms niet zo) of geloven in het goede, maar kom op, deze is toch overduidelijk? Vanaf donderdag niets laten horen, het moment waarop het stopte... Je moet wel heel erg in het goede willen geloven om hier nog een goede afloop in te willen zien, hoor. ;)
Ik vind het wel op een bepaalde manier geruststellend en hoopgevend dat er in deze tijden nog mensen zijn die dat willen en daartoe bereid zijn, maar ik kan dat niet zien in zo'n duidelijke situatie, hoe graag ik het ook zou willen, haha.
Hahaha snap ik.
Ik heb gewoon besloten er niet aan mee te doen. Ook weleens gedate en dan maar gewoon eerlijk gezegd dat ik het niet zag zitten.
Niet leuk, wel zo volwassen.

Hoop dat die karma punten me ook nog eens wat opleveren in de liefde :hihi:
Haha, ik hoop het ook voor je!
als man zijnde kan ik je zeggen dat de kans dat je je geghost bent wel zeer reëel is. als ik echt interesse heb in iemand laat ik echt wel wat van me horen
Dream it, wish it, do it ♥
Nou, en met dit veto is het denk ik wel definitief zeker dat ook dit verhaal weer een einde kent met de zoveelste ghoster. De verhalen op deze pijler zijn echt net Baantjers. Ze lijken allemaal op elkaar. Ze bevatten allemaal een onzekere vrouw, een app die minitieus geanalyseerd wordt door TO en een groep vrouwen, een man die tegenstrijdige signalen geeft en maar half erin zit, wat door TO gevoeld wordt en de onzekerheid voedt. En het verhaal eindigt altijd zonder duidelijk afgerond einde omdat er een of meerdere ghosters zijn, vaak de man, soms de man EN de TO, zodat wij verder ook nooit meer weten hoe en wat.
Mooie samenvatting Dina1980!! ;-))

Ja, jammer dat de TO's vaak ook niks meer laten weten hier op het forum over hun date..
Gekrenkte trots misschien?

Haarcavia, laat je ons, degenen die je om advies hebt gevraagd, nog iets weten?
Of ghost je ons nu ook?
Ik ben zo benieuwd of de date doorgaat vandaag 😭 TO??
'You can't always get what you want'
Yep schreef:
15-03-2022 10:19
Mooie samenvatting Dina1980!! ;-))

Ja, jammer dat de TO's vaak ook niks meer laten weten hier op het forum over hun date..
Gekrenkte trots misschien?

Haarcavia, laat je ons, degenen die je om advies hebt gevraagd, nog iets weten?
Of ghost je ons nu ook?
Of TO is deze man toch met apjes gaan spammen en uiteindelijk heeft ze toegegeven om toch bij deze man te gaan eten.
Ha, Schrödingers date. Totdat TO uitsluitsel geeft is deze date zowel doorgegaan als niet doorgegaan. Spannend hoor :hyper:
For whom the bell tolls
Tutjebelletje schreef:
15-03-2022 13:52
Ha, Schrödingers date. Totdat TO uitsluitsel geeft is deze date zowel doorgegaan als niet doorgegaan. Spannend hoor :hyper:

;-D
Nou TO, waar blijf je! Wij wachten hier met spanning af totdat je ons bijpraat!
Haha, Schrödingers date... dat is een goede. Tot er uitsluitsel is dan is de date zowel doorgegaan als niet doorgegaan, zo blijft het wel HEEL spannend hoor.
:'(
Daar ben ik weer! De date van vanavond gaat niet door, maar het liep wel anders dan ik verwacht had.
Ik appte vanochtend dat ik andere plannen gemaakt heb voor vanavond (is ook echt zo) en dus niet meer kan, maar dat ik hem dat wel even wilde laten weten zodat hij niet voor niets naar het kroegje zou gaan. Hij appte vrij snel terug dat hij het erg jammer vind dat het niet doorgaat. Dat hij beseft dat hij laatste dagen niks geappt heeft omdat hij even opgeslokt werd door drukte, maar dat hij hoopt dat hij het niet verpest heeft. Dat hij het kwetsbaar vindt om te zeggen, maar dat hij mij al erg leuk vindt en graag verder zou willen daten.
Nou deze uitkomst had toch niemand verwacht, het kan dus gewoon..
En hoe sta jij er nu zelf in, al een nieuwe date gepland?
Haarcavia schreef:
15-03-2022 18:15
Daar ben ik weer! De date van vanavond gaat niet door, maar het liep wel anders dan ik verwacht had.
Ik appte vanochtend dat ik andere plannen gemaakt heb voor vanavond (is ook echt zo) en dus niet meer kan, maar dat ik hem dat wel even wilde laten weten zodat hij niet voor niets naar het kroegje zou gaan. Hij appte vrij snel terug dat hij het erg jammer vind dat het niet doorgaat. Dat hij beseft dat hij laatste dagen niks geappt heeft omdat hij even opgeslokt werd door drukte, maar dat hij hoopt dat hij het niet verpest heeft. Dat hij het kwetsbaar vindt om te zeggen, maar dat hij mij al erg leuk vindt en graag verder zou willen daten.

En dat had hij niet even kunnen laten weten?

Ik zou er geen tijd meer insteken eerlijk gezegd.
Haarcavia schreef:
15-03-2022 18:15
ik vraag me serieus af hoe het had gelopen als jij hem niet geappt had.. vind het maar een vaag excuus, opgeslokt door de drukte. maargoed time will tell natuurlijk
Dream it, wish it, do it ♥
Dus hij had het hele weekend geen enkel moment tijd om jou te appen, maar zodra jij appte dat je iets anders had gepland kon hij direct terugappen? Dat vind ik al héél bijzonder. Als je tijd hebt om meteen terug te appen als iemand afzegt heb je ook echt wel eerder tijd gehad om iets van je te laten horen.

Ik zou hier geen zin in hebben. Sowieso heb ik geen zin in mannen die dagenlang niks laten horen. Dat je druk bent en daardoor een aantal uur afwezig bent, prima. Maar als je met iemand aan het daten bent dan ga je me niet vertellen dat je geïnteresseerd bent als je meer dan 24 uur niks laat horen.
kevin_ schreef:
15-03-2022 18:20
ik vraag me serieus af hoe het had gelopen als jij hem niet geappt had.. vind het maar een vaag excuus, opgeslokt door de drukte. maargoed time will tell natuurlijk
Hij was ervan uitgegaan dat de date gewoon door ging, omdat we tijd en plek hadden afgesproken. Hij klinkt opzich geloofwaardig in zijn uitleg, deed ook meteen een tegenvoorstel. Ik neig ernaar om het nog een kans te geven. Hij zei dat hij me nu al erg leuk vind en daar ook wel een beetje van schrikt omdat we elkaar niet zo lang gezien hebben, maar dat hij er daarom des te meer van zou balen als hij het verpest had.
Het klinkt een beetje alsof hij ook met andere vrouwen bezig is die hij interessanter vindt, maar hij jou nog wel aan het lijntje wil houden voor seks o.i.d. als het met die andere(n) niks wordt/hij geen succes heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven