Man weigert douche droog te maken
zondag 13 maart 2022 om 10:43
Hoi, wij hebben sinds kort een nieuwe badkamer en ik wil graag dat de douche netjes wordt achtergelaten ivm kalk en schimmelvorming. Dus even een trekkertje over de wanden na het douchen en de kraan droogmaken.
Mijn man weigert dit, hij vindt het onzin en zegt dat niemand dit doet.
Wat vinden jullie? Hoe kan ik hier met hem uitkomen?
Mijn man weigert dit, hij vindt het onzin en zegt dat niemand dit doet.
Wat vinden jullie? Hoe kan ik hier met hem uitkomen?
Groetjes!
dinsdag 15 maart 2022 om 23:54
Ik vroeg hem net waarom.. omdat hij er alleen aan denkt als ie iemand met sokken de badkamer in ziet lopen. En aangezien we samen in huis wonen is dat dus als ik binnenloop.
Ik heb nooit gezegd dat hij het moet doen. Ik zei dat zijn natte sokken kwamen doordat hij een door hem niet afgedroogde badkamer inliep.
Hij heeft minstens twee keer per week natte sokken. Schijnbaar heeft hij na 400 keer natte sokken nog altijd niet onthouden dat dat makkelijk te voorkomen is.
woensdag 16 maart 2022 om 00:08
Vergeet ook niet om een dweil en een bak water naast het toilet te zetten om na elk plasje effe rond het toilet te dweilen.menta schreef: ↑15-03-2022 23:04Hier moet ik ook een beetje van janken.
Ik zat wel gelijk aan iets te denken. Als de douche en wasbak blijkbaar schoongepoetst wordt na elk gebruik, waarom dan niet ook het toilet. Dus iedereen die naar de wc is geweest, hup doekjes, wc eend, allesreiniger, alles. Voor het behoud van het toilet uiteraard.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

woensdag 16 maart 2022 om 00:18
woensdag 16 maart 2022 om 00:58
Je kan natuurlijk ook sletsen / sleffers / sandalen aantrekken ipv elke keer maar weer de boel te moeten droogmaken.Lorem_Ipsum schreef: ↑16-03-2022 00:18Ja, als je badkamer een waterballet is na gebruik, waar je natte sokken krijgt, dan snap ik dat de vloer droogt. Dat is in mijn badkamer niet het geval, en sowieso is dat wat anders dan muren en kranen drogen.
Maar ik woon hier gewoon fijn in mijn zwijnenstal en maak de boel wekelijks op orde.
Is dit nu later?
woensdag 16 maart 2022 om 01:31
libe schreef: ↑15-03-2022 21:38Wat wij hier niet doen is na elke wasbeurt een schone handdoek pakken. Met een dreumes in huis word ik nu al hoteldebotel van de hoeveelheid was die we hebben.
Ik vraag me af hoe je met een gezin van een man of vier na elke douchebeurt een schone handdoek kan pakken en toch bij kan blijven met de was.
Wassenwassenwassenwassenwassenwassenwassenwassen.
Ik denk overigens nog vaak met weemoed terug aan de was die ik had toen mijn twee mannen nog dreumesjes waren. Kleine heads up; tegen de tijd dat een dreumes een puber van bijna twee meter is heb je nog ongeveer net zoveel was, alleen is alles dan Heel Erg Groot. Pubers knoeien minder maar stinken meer. Dus 1 puber is minimaal (!) zeven onderbroeken, 7 paar sokken en 7 onder shirts per week en daar komen dan alle bovenkleren en sportspullen nog bij. Bijhouden is simpel, iedereen heeft hier tussen de 2 en 3x het aantal onderbroeken/sokken die nodig zijn in een week en we hebben drie wasrekken (klein want we wonen in een appartement, in de zomer 2 grote op het balkon). Beddengoed en handdoeken gaan in de droger. En ik was aan de lopende band.
woensdag 16 maart 2022 om 01:37
elninjaa schreef: ↑15-03-2022 21:58Wees blij dat het niet gaat over zittend vs staand plassen. Daarin is mijn man jouw man en dat is voor mij niet leuk. Als ik in een slechte bui ben denk ik weleens dat dit ons huwelijk nog eens kost. In je eigen mooie nieuwe huis steeds met je teentjes om druppels pis heen lopen, in het donker met je blote voeten mogelijk in pis staan, pis die langzaam in voegen trekt zodat die voorgoed worden verpest, daar kan ik wel om janken.
Dit vind ik echt zó naar voor je. Ik snap het ook niet. Ik woon hier met twee adolescent jongens/mannen en hier zit er echt zo goed als nooit urine op de bril/rand/vloer. Het lijkt me ook heel ongezond als een jonge vent (neem aan dat jullie onder de 50 zijn) zo druppelt. Als hij geen totale hork is op andere vlakken is het misschien wel wijs om een volgende keer bij de huisarts eens een balletje op te gooien over zijn prostaat.

woensdag 16 maart 2022 om 01:42
sprankelend schreef: ↑16-03-2022 01:37Dit vind ik echt zó naar voor je. Ik snap het ook niet. Ik woon hier met twee adolescent jongens/mannen en hier zit er echt zo goed als nooit urine op de bril/rand/vloer. Het lijkt me ook heel ongezond als een jonge vent (neem aan dat jullie onder de 50 zijn) zo druppelt. Als hij geen totale hork is op andere vlakken is het misschien wel wijs om een volgende keer bij de huisarts eens een balletje op te gooien over zijn prostaat.
En dan gelijk even een tripje naar de opticien, om volledig te zijn.
Hoop dat hij verder wel leuk is...
woensdag 16 maart 2022 om 07:26
Ja, wij hebben dat een tijdje gedaan! In zomer 2020 waren we een paar weken weg voor vrijwilligerswerk, 1 van de verplichte coronamaatregelen daar was dat je na toiletbezoek de toilet schoonmaakte. Sprayen, met wc papier erover, klaar. Dit waren we zo gewend dat we er thuis mee door gingen. Ik doe het nog steeds, maar als enige denk ik.menta schreef: ↑15-03-2022 23:04Hier moet ik ook een beetje van janken.
Ik zat wel gelijk aan iets te denken. Als de douche en wasbak blijkbaar schoongepoetst wordt na elk gebruik, waarom dan niet ook het toilet. Dus iedereen die naar de wc is geweest, hup doekjes, wc eend, allesreiniger, alles. Voor het behoud van het toilet uiteraard.
woensdag 16 maart 2022 om 09:04
Hier spet het uit de wc pot. En dan zit het een meter hoog op de muren, op de spoelbak, de onderkant en het deksel van de bril, op de wasbak, op de pisser, over de hele vloer, aan de handdoek, op de prullenbak. Je ziet gewoon overal druppels ( niet op de handdoek maar er omheen ). Heeft niks te maken met mikken maar met een pot is niet bedoeld om staand te pissen.sprankelend schreef: ↑16-03-2022 01:37Dit vind ik echt zó naar voor je. Ik snap het ook niet. Ik woon hier met twee adolescent jongens/mannen en hier zit er echt zo goed als nooit urine op de bril/rand/vloer. Het lijkt me ook heel ongezond als een jonge vent (neem aan dat jullie onder de 50 zijn) zo druppelt. Als hij geen totale hork is op andere vlakken is het misschien wel wijs om een volgende keer bij de huisarts eens een balletje op te gooien over zijn prostaat.
Zowel mijn man als mijn vader en broer staan bij een urinoir maar zitten op en pot.
woensdag 16 maart 2022 om 09:25
Mannen kunnen ook gewoon iets minder kracht zetten met stralen. Probleem opgelost.petra123456 schreef: ↑16-03-2022 09:04Hier spet het uit de wc pot. En dan zit het een meter hoog op de muren, op de spoelbak, de onderkant en het deksel van de bril, op de wasbak, op de pisser, over de hele vloer, aan de handdoek, op de prullenbak. Je ziet gewoon overal druppels ( niet op de handdoek maar er omheen ). Heeft niks te maken met mikken maar met een pot is niet bedoeld om staand te pissen.
Zowel mijn man als mijn vader en broer staan bij een urinoir maar zitten op en pot.
woensdag 16 maart 2022 om 09:35
petra123456 schreef: ↑16-03-2022 09:04Hier spet het uit de wc pot. En dan zit het een meter hoog op de muren, op de spoelbak, de onderkant en het deksel van de bril, op de wasbak, op de pisser, over de hele vloer, aan de handdoek, op de prullenbak. Je ziet gewoon overal druppels ( niet op de handdoek maar er omheen ). Heeft niks te maken met mikken maar met een pot is niet bedoeld om staand te pissen.
HOE LEVEN JULLIE TOCH ALLEMAAL MENSEN

woensdag 16 maart 2022 om 09:37
woensdag 16 maart 2022 om 09:38
JIJ LEEST MIJN GEDACHTE. IK WORD HIER SPONTAAN LESBISCH VAN.
woensdag 16 maart 2022 om 10:09
Hij kan t ook gewoon opruimen. Geen haar op mijn hoofd die er over denkt mijn vriend te vragen zittend te plassen. Zolang je t maar opruimt. En zo niet dan mag hij zelf zorgen dat het vervangen wordt.elninjaa schreef: ↑15-03-2022 21:58Wees blij dat het niet gaat over zittend vs staand plassen. Daarin is mijn man jouw man en dat is voor mij niet leuk. Als ik in een slechte bui ben denk ik weleens dat dit ons huwelijk nog eens kost. In je eigen mooie nieuwe huis steeds met je teentjes om druppels pis heen lopen, in het donker met je blote voeten mogelijk in pis staan, pis die langzaam in voegen trekt zodat die voorgoed worden verpest, daar kan ik wel om janken.
woensdag 16 maart 2022 om 10:11
woensdag 16 maart 2022 om 10:13
Je kan ook je stofzuiger in de woonkamer zetten zodat elke keer dat je in de woonkamer hebt gezeten je even de bank kan stofzuigen en ook gelijk doekjes op de salontafel zodat je er gelijk een doek overheen kan halen.