Man weigert douche droog te maken
zondag 13 maart 2022 om 10:43
Hoi, wij hebben sinds kort een nieuwe badkamer en ik wil graag dat de douche netjes wordt achtergelaten ivm kalk en schimmelvorming. Dus even een trekkertje over de wanden na het douchen en de kraan droogmaken.
Mijn man weigert dit, hij vindt het onzin en zegt dat niemand dit doet.
Wat vinden jullie? Hoe kan ik hier met hem uitkomen?
Mijn man weigert dit, hij vindt het onzin en zegt dat niemand dit doet.
Wat vinden jullie? Hoe kan ik hier met hem uitkomen?
Groetjes!
woensdag 16 maart 2022 om 14:31
Je slaat je handdoek buiten uit? Wat is daar het nut van?Irish_Wasser_Woman schreef: ↑16-03-2022 10:25...
Handdoeken gaan hier niet iedere dag in de was, maar we gebruiken dan ook een andere handdoek voor ons hoofd dan voor ons onderlichaam. We slaan ze buiten wel even uit voordat we gaan douchen.
(oprecht nieuwsgierig)
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
woensdag 16 maart 2022 om 14:53
Dit zijn mogelijkheden inderdaad. Een mancave met toilet/urinoir en badkamer, die hij dan lekker helemaal naar eigen smaak vol kan pissen en kalken, of een man die helemaal nooit doucht.
Voor sommige mensen trouwens ook een reële optie, nooit douchen zodat je douche schoonblijft, deed mijn oma ook.
woensdag 16 maart 2022 om 14:53
zoetjerminder schreef: ↑16-03-2022 14:24Je dankt dat de rest van de rol daar niet alsnog langsgaat?![]()
Oh...sommige dingen wil ik echt helemaal niet weten, ik gebruik het schone kantje van het wc papier

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.

woensdag 16 maart 2022 om 15:21
Veel stof, en die *daar komen ze weer* huidschilfertjes

(en buiten, want anders dwarrelen die dingen net zo hard overal weer neer.....)
Maar het is hier onderdeel van kamer luchten, dekbed open slaan, deur open, handdoeken uitslaan.

woensdag 16 maart 2022 om 15:23
woensdag 16 maart 2022 om 15:26

De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.

woensdag 16 maart 2022 om 15:41
Wij doen één schoen, dat is een prima compromisLorem_Ipsum schreef: ↑16-03-2022 11:35En de eeuwige Viva-discussie of je in huis schoen aan mag hebben.

donderdag 17 maart 2022 om 18:36
donderdag 17 maart 2022 om 18:38
vrijdag 18 maart 2022 om 18:56
Ik moest dit ook altijd bij mijn moeder (als puber)
Ik zag er wel het nut van maar had zelf de discipline niet/vond t niet belangrijk genoeg.
Nu ben ik al lang en breed volwassen en in m’n eigen huis doe ik het niet.
Maar als ik bij mijn moeder Logeer doe ik het wel uit liefde voor haar.
Ik snap zowel jou als je man. De oplossing is: laat het gaan en betaal een schoonmaakster om de boel te ontkalken
Ik zag er wel het nut van maar had zelf de discipline niet/vond t niet belangrijk genoeg.
Nu ben ik al lang en breed volwassen en in m’n eigen huis doe ik het niet.
Maar als ik bij mijn moeder Logeer doe ik het wel uit liefde voor haar.
Ik snap zowel jou als je man. De oplossing is: laat het gaan en betaal een schoonmaakster om de boel te ontkalken

zaterdag 19 maart 2022 om 19:20
Precies. Hij eist toch ook niet van haar dat zij het niet meer doet?
Als je over zoiets onbenulligs de ander al niet in zijn/haar waarde laat…
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt.