onhandig 'flirten' of gewoon slecht
zaterdag 19 maart 2022 om 17:03
Hoi allemaal,
ik heb dus maandag een 2e date staan met een vrouw (ben biseksueel).
Ze vroeg of ik al wist wat ik zou dragen, ik zei dat ik nog geen idee heb en vroeg haar gekscherend of zij nog een idee had. Toen zei ze 'tja, misschien moeten we als dresscode gewoon 'lekker' doen?'.
Ik weet niet waarom, maar ik vind dat best een afknapper en ook niet echt grappig. Overdrijf ik of is dit gewoon kansloos en al snel de boel seksualiseren?
ik heb dus maandag een 2e date staan met een vrouw (ben biseksueel).
Ze vroeg of ik al wist wat ik zou dragen, ik zei dat ik nog geen idee heb en vroeg haar gekscherend of zij nog een idee had. Toen zei ze 'tja, misschien moeten we als dresscode gewoon 'lekker' doen?'.
Ik weet niet waarom, maar ik vind dat best een afknapper en ook niet echt grappig. Overdrijf ik of is dit gewoon kansloos en al snel de boel seksualiseren?
kuikenspons wijzigde dit bericht op 19-03-2022 17:08
0.34% gewijzigd
zaterdag 19 maart 2022 om 18:35
Als het tegen mij nu op zaterdagavond voor een date op maandag gezegd zou worden zou het nog lastig worden, want ik heb alleen maar normale kleding in mijn kast. En hoe kom je tussen nu en maandag nog zo snel aan lekkere kleding, zit ik zo te denken. Dus je moet er ook nog maar vanuit gaan dat iemand een bepaald type kleding bezit, het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je als 'lekker' beschouwd. Wat ze bedoelt met lekker, dus met wat pech zou je dan ook nog snel moeten gaan shoppen.
zaterdag 19 maart 2022 om 18:35
ik zou zeggen, zet mij lekker onder negeer als ik je zo irriteerLuciFee2022 schreef: ↑19-03-2022 18:25Maar dat staat er niet he?
Die persoon wil weten wat TO aan gaat doen, wat ik raar vind om te gaan vragen, waar bemoeit iemand zich mee....en oppert daarna dat de kleding lekker moet zijn.
Hoe jullie daar ineens dit van maken?![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 19 maart 2022 om 18:36
Sjulia schreef: ↑19-03-2022 18:28Ik vind het niet gepast tijdens het daten, wanneer er nog geen seksuele relatie is ontstaan. Ik zou daar zwaar op afknappen. Dit soort opmerkingen horen naar mijn idee ook bij een bepaald soort volk.
En van vriendinnen zou ik het ook raar vinden. We zeggen weleens tegen elkaar dat iets er sexy uitziet, maar het woordje “geil” zouden we nou nooit tegen elkaar zeggen.
Nou ja het is misschien ook de belading die je aan het woordje geil geeft? Want ik zeg dat soms weleens... tegen gewone vriendinnen als ik iets sexy vindt en tegen iets meer dan gewone vriendinnen als ik het echt geil vind maar dat laatste is dan in een andere setting.

zaterdag 19 maart 2022 om 18:45
Aahhh ja die types die pssst psst meisje... roepen tegen je en wanneer je niet reageert beginnen te schelden met vieze kankerhoer?
Die hebben alleen nog nooit datgene tegen mij gezegd als wat jij bedoelt. Maar begrijp wel welk type man/jongetjes je bedoeld.
zaterdag 19 maart 2022 om 18:45

zaterdag 19 maart 2022 om 18:48
Exact dit soort types. Al herken ik het ook wel bij type balletje wiens vader advocaat is.MrsMorrison schreef: ↑19-03-2022 18:45Aahhh ja die types die pssst psst meisje... roepen tegen je en wanneer je niet reageert beginnen te schelden met vieze kankerhoer?
Die hebben alleen nog nooit datgene tegen mij gezegd als wat jij bedoelt. Maar begrijp wel welk type man/jongetjes je bedoeld.

zaterdag 19 maart 2022 om 18:49
Het gaat om een vrouw, ik val niet op vrouwen, maar in dat geval lijkt het mij wel geil: zo een foute vrouw.MrsMorrison schreef: ↑19-03-2022 18:45Aahhh ja die types die pssst psst meisje... roepen tegen je en wanneer je niet reageert beginnen te schelden met vieze kankerhoer?
viva-amber wijzigde dit bericht op 19-03-2022 18:50
0.63% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 19 maart 2022 om 18:49
Het laatste, 1 belangrijk detail gemist.MrsMorrison schreef: ↑19-03-2022 18:48Een bepaald iemand of een bepaald type want dat ontgaat me eventjes... of ik ben gewoon een slecht lezer.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 19 maart 2022 om 18:52
ik zou even teruglezenMrsMorrison schreef: ↑19-03-2022 18:48Een bepaald iemand of een bepaald type want dat ontgaat me eventjes... of ik ben gewoon een slecht lezer.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 19 maart 2022 om 18:55
https://www.youtube.com/watch?v=Fu8T-eUSrBc

zaterdag 19 maart 2022 om 18:56
Ik heb het teruggelezen maarik mis het echt... sorry...

Zal er vast zo staan hoor gezien de overige reacties. Erg denigrerend. Maar goed... de meningen zijn sowieso al verdeeld over dit onderwerp.
Edit... Nevermind ik heb het gevonden. En met mijn blondheid moet ik denk ik toegeven dat ik ook onder dat type val?
anoniem_65c29b33320d9 wijzigde dit bericht op 19-03-2022 19:02
Reden: Eindelijk gelezen
Reden: Eindelijk gelezen
16.21% gewijzigd

zaterdag 19 maart 2022 om 19:05
Ik bedoelde niet een bepaalde afkomst met ratjes, mocht dat nu gedacht worden.
Ik bedoel simpelweg; mannen die vrouwen lastig vallen op straat. Ik snap de verwarring door het woordje “volk” maar ik bedoel daarmee; aso.
Ook niet aardig, maar het zijn daders imo. Ik vind niet dat ik veel respect hoef te tonen voor dit soort types.
Ik bedoel simpelweg; mannen die vrouwen lastig vallen op straat. Ik snap de verwarring door het woordje “volk” maar ik bedoel daarmee; aso.
Ook niet aardig, maar het zijn daders imo. Ik vind niet dat ik veel respect hoef te tonen voor dit soort types.

zaterdag 19 maart 2022 om 19:10
Even voor mijn begrip: eenieder die de kleding van zijn/haar date benoemt als ‘lekker’ of ‘geil’ is een dader? Of heb ik twee bladzijden tegelijk omgeslagen?