Micky: Hij tilt het naar een higher plan
vrijdag 12 juni 2009 om 13:41
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?
Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.
Micky: we hebben together gehuild om Christina
Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.
Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.
Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...
En bedankt Patries...
Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.
Micky: we hebben together gehuild om Christina
Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.
Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.
Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...
En bedankt Patries...

zondag 14 juni 2009 om 00:15
quote:Maleficent schreef op 13 juni 2009 @ 20:03:
Mickey, girl you have got to vertel me something. Why is het dat wanneer het difficult wordt with the pers enzo, dat you en Edam meteen de moustache drukken, en quick in het buitenland gaan stayen. Je understand toch wel dat de two of you overkomen as a couple of huillie's.
Mickey, we don't houden van huillies hier at Viva. Just so dat je het weet.
Mickey, girl you have got to vertel me something. Why is het dat wanneer het difficult wordt with the pers enzo, dat you en Edam meteen de moustache drukken, en quick in het buitenland gaan stayen. Je understand toch wel dat de two of you overkomen as a couple of huillie's.
Mickey, we don't houden van huillies hier at Viva. Just so dat je het weet.
zondag 14 juni 2009 om 00:20
O, hoe geweldig to see dat het still is going on. Today ik had dingen to do, dus ik kon mij niet busy houden met Adam, MIckey and Patries. Ik zal zo first naar de badkamer gaan om a pee te doen en dan zal ik read everything. Voor you know bevochtig je je pants. And dat is niet de meaning, of course.

zondag 14 juni 2009 om 10:14
The last days I was ziek in my bed en zo had I all the time to verdiep mijself in the Mickadam situation. Sometimes I also zag alles in technicolors, maybe Micky also has koorts (goldkoorts waarschijnlijkly). Thanks to the painkillers ik ben nu weer terug on earth. Shall I sturen de leftovers van medicijnen to Micky? Dan she can come to her verstand again to.
This topic was actually om je weak te lachen. When je ziek are, is this a geweldige distraction.
This topic was actually om je weak te lachen. When je ziek are, is this a geweldige distraction.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
zondag 14 juni 2009 om 11:35
quote:xDoortjex schreef op 14 juni 2009 @ 10:14:
The last days I was ziek in my bed en zo had I all the time to verdiep mijself in the Mickadam situation. Sometimes I also zag alles in technicolors, maybe Micky also has koorts (goldkoorts waarschijnlijkly). Thanks to the painkillers ik ben nu weer terug on earth. Shall I sturen de leftovers van medicijnen to Micky? Dan she can come to her verstand again to.
I don't denk that dat so very much zal helpen because micky heeft not only de goldkoorts maar also een verschrikkelijke jeuk.
The only medicijn for that is de tampeloeris van adam..
I don't denk that dat so very much zal helpen because micky heeft not only de goldkoorts maar also een verschrikkelijke jeuk.
The only medicijn for that is de tampeloeris van adam..
zondag 14 juni 2009 om 11:57
zondag 14 juni 2009 om 14:33
zondag 14 juni 2009 om 15:36
At your service Meds.quote:Hey Jackass... Je eigen dochter noemt je zo op twitter dus ik mag je ook zo noemen he... Tering wat een KUTINTERVIEUW van je domme blonde snol zeg... Weet ze dat er alleen shit uit haar bek komt? Ze kan beter haar muil houden, ze maakt nog meer dingen kapot door domme dingen te zeggen. Schuldig? Dat kreng weet niet eens wat schuldig voelen is... Het enige wat ze ziet zijn dollars/euries tekens OP JOUW VOORKOP Dat je dit je eigen dochter kan aandoen. Bah bah bah. Het zegt genoeg als die domme blonde snol zegt: Ik heb niet aan Christina gedacht toen ik Adam zoende... Duuuuh ze dacht alleen met haar PUNANI. En ji met je *** Ja raadt maar es...
Bah ik kots gewoon van jullie. Heel Nederland walgt van jullie...quote:okkenjager,heroinesnuifertje,viespeuk,
goorlap hoe kun je patricia en haar dochter zo iets aandoen en ik geef haar dochter gelijk So funny dat er people zijn die dus seriously gaan posten op kurriegewurzt his hyves.
Bah ik kots gewoon van jullie. Heel Nederland walgt van jullie...quote:okkenjager,heroinesnuifertje,viespeuk,
goorlap hoe kun je patricia en haar dochter zo iets aandoen en ik geef haar dochter gelijk So funny dat er people zijn die dus seriously gaan posten op kurriegewurzt his hyves.