Ex date blijft berichten
maandag 28 maart 2022 om 19:57
Een tijd geleden heb ik een aantal dates met iemand gehad.
Ik heb de dates gestopt omdat hij enorme stemmingswisselingen had en het soms leek alsof ik 4 persoonlijkheden in een uur zag. Hij leek ook een soort machtspelletjes te spelen.
Het ene moment was hij heel onzeker, kon dan in huilen uitbarsten en het volgende moment was hij een en al zelfvertrouwen en vond hij zichzelf fantastisch. Ook waren er woedeaanvallen en verloor hij al heel snel zijn geduld. Dit heb ik besproken met hem en gezegd dat ik er geen toekomst in zag.
Ik ben er vrij duidelijk in geweest dat ik geen contact meer wou en heb hem uiteindelijk geblokt omdat hij erbij bleef dat ik hem heel leuk vond maar dat niet toe wou geven
Nu een aantal weken later zag ik gister dat hij nog steeds probeer te bellen en mij via andere wegen probeer te bereiken.
Doe ik er nu goed aan om hem dood te blijven zwijgen en alles te negeren ?
Ik heb de dates gestopt omdat hij enorme stemmingswisselingen had en het soms leek alsof ik 4 persoonlijkheden in een uur zag. Hij leek ook een soort machtspelletjes te spelen.
Het ene moment was hij heel onzeker, kon dan in huilen uitbarsten en het volgende moment was hij een en al zelfvertrouwen en vond hij zichzelf fantastisch. Ook waren er woedeaanvallen en verloor hij al heel snel zijn geduld. Dit heb ik besproken met hem en gezegd dat ik er geen toekomst in zag.
Ik ben er vrij duidelijk in geweest dat ik geen contact meer wou en heb hem uiteindelijk geblokt omdat hij erbij bleef dat ik hem heel leuk vond maar dat niet toe wou geven

Nu een aantal weken later zag ik gister dat hij nog steeds probeer te bellen en mij via andere wegen probeer te bereiken.
Doe ik er nu goed aan om hem dood te blijven zwijgen en alles te negeren ?
ladym wijzigde dit bericht op 28-03-2022 20:04
14.43% gewijzigd
maandag 28 maart 2022 om 20:02
In ieder geval al zijn pogingen blijven negeren! Als jij reageert, is dat voor hem alleen maar reden om juist door te blijven gaan. Hij leeft kennelijk in de waan dat hij jou moet overtuigen dat hij het is voor jou.
Mocht hij persoonlijk contact op gaan nemen (naar je toe komen, vrienden benaderen) dan zou ik advies in gaan winnen bij de politie hoe je hier mee om moet gaan.
Mocht hij persoonlijk contact op gaan nemen (naar je toe komen, vrienden benaderen) dan zou ik advies in gaan winnen bij de politie hoe je hier mee om moet gaan.

maandag 28 maart 2022 om 20:31
yup, vereist soms een lange adem. Ik heb twee jaar geleden een poosje met een gast gedate en dat netjes afgesloten. Er is nog een site waar hij mij af en toe een berichtje stuurt als ik online ben. Daar kan ik hem niet blokkeren en ik heb geen zin om een ander profiel aan te maken. Ik reageer dus nooit op hem.patchouli_ schreef: ↑28-03-2022 20:02In ieder geval al zijn pogingen blijven negeren! Als jij reageert, is dat voor hem alleen maar reden om juist door te blijven gaan. Hij leeft kennelijk in de waan dat hij jou moet overtuigen dat hij het is voor jou.

maandag 28 maart 2022 om 20:34
maandag 28 maart 2022 om 20:53
Vooral inderdaad overal blokkeren. Hier bleef hij wisselen van manier om contact op te nemen, en met verschillende accounts, tot ik alles bleef blokkeren. Twee jaar verder en inmiddels laatste bericht pas een maand geleden. Soms wil ik hem even flink vertellen wat ik echt van hem denk, want echt een betonnen blok voor zijn kop, denkt nog steeds dat ik hem als persoon leuk vind. Maar ik denk dat zelfs een negatieve reactie voor hem voer is om door te gaan, gezien dat betonnen blok.
maandag 28 maart 2022 om 21:02
Dat zou ik niet doen. Zo een engerd haalt dan in zijn hoofd dat je nog steeds met hem bezig bent en er een reden is dat je hem van blokkeer afhaalt.Zonnebloem101 schreef: ↑28-03-2022 20:37Oh heeeel herkenbaar. Overal op blokkeren en wachten tot hij op jouw marktplaats advertentie reageert
Ik deed een keer voor de gein de blokkade eraf bij whatsapp en binnen het uur appte hij al weer![]()
maandag 28 maart 2022 om 21:02
Dat zou ik niet doen. Zo een engerd haalt dan in zijn hoofd dat je nog steeds met hem bezig bent en er een reden is dat je hem van blokkeer afhaalt.Zonnebloem101 schreef: ↑28-03-2022 20:37Oh heeeel herkenbaar. Overal op blokkeren en wachten tot hij op jouw marktplaats advertentie reageert
Ik deed een keer voor de gein de blokkade eraf bij whatsapp en binnen het uur appte hij al weer![]()
maandag 28 maart 2022 om 21:04
abracadabra schreef: ↑28-03-2022 21:02Dat zou ik niet doen. Zo een engerd haalt dan in zijn hoofd dat je nog steeds met hem bezig bent en er een reden is dat je hem van blokkeer afhaalt.

maandag 28 maart 2022 om 21:19
Ja want als je geblokkeerd bent kun je iemands profielfoto en online status niet zien, op het moment dat je niet meer geblokkeerd bent weer wel.Henk-and-Roelie schreef: ↑28-03-2022 21:04is dat te zien dan, dat je iemand van de blokkade afhaalt?
maandag 28 maart 2022 om 21:22
Ja ok, maar dat zou betekenen dat de geblokkeerde dan ieder moment van de dag controleert of hij/zij nou al eens ontblokt is.
ik was al bang dat er een alarm zou afgaan of een bericht van Facebook 'user die-en-die heeft u gedeblokkeerd'.
O laat maar, het profielfotootje is dan weer te zien in messenger.

dinsdag 29 maart 2022 om 15:28
Bij whatsapp niet perse. Je kan uitzetten dat mensen je profielfoto zien. Bijvoorbeeld dat alleen je contacten deze kunnen zien.Henk-and-Roelie schreef: ↑28-03-2022 21:22Ja ok, maar dat zou betekenen dat de geblokkeerde dan ieder moment van de dag controleert of hij/zij nou al eens ontblokt is.
ik was al bang dat er een alarm zou afgaan of een bericht van Facebook 'user die-en-die heeft u gedeblokkeerd'.
O laat maar, het profielfotootje is dan weer te zien in messenger.
Waarom je iemand die je zo’n beetje stalkt zou deblokkeren snap ik dan weer niet.
Ik heb uiteindelijk een andere telefoonnummer genomen.