Uitgelichte afbeelding bij Wordpress verdwenen
zondag 10 april 2022 om 14:33
Hoi,
Ik ben bezig om een website te maken en tot nu toe ging dat ook goed.
Heb al meerdere berichten geplaatst en een uitgelichte afbeelding toegevoegd.
Nu is opeens dat blokje verdwenen.
Bovenin bij schermopties staat hij gewoon aan.
Ik heb geprobeerd om het al aan en uit te zetten, opnieuw in te loggen etc.
Maar niks helpt.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Edit: Ik kan dus geen uitgelichte afbeelding meer toevoegen of verwijderen want dat blokje is verdwenen.
Ik ben bezig om een website te maken en tot nu toe ging dat ook goed.
Heb al meerdere berichten geplaatst en een uitgelichte afbeelding toegevoegd.
Nu is opeens dat blokje verdwenen.
Bovenin bij schermopties staat hij gewoon aan.
Ik heb geprobeerd om het al aan en uit te zetten, opnieuw in te loggen etc.
Maar niks helpt.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Edit: Ik kan dus geen uitgelichte afbeelding meer toevoegen of verwijderen want dat blokje is verdwenen.
shiverrr wijzigde dit bericht op 10-04-2022 14:43
12.56% gewijzigd
zondag 10 april 2022 om 15:01
Probeer eens het volgende:
Bij mij in webbrowser zie ik het als onderstaand, misschien op smartphone/mobiel anders.
Als je in de bewerkmodus zit, heb je helemaal rechtsboven drie puntjes onder elkaar. Klik daar op en ga naar Voorkeuren onderin en dan naar Blokken. Controleer of er voldoende opties aangevinkt zijn m.b.t. 'Afbeeldingen'.
Het klinkt alsof de weergave van bepaalde functies op je pagina uitgezet zijn. De functie is er nog wel, maar je ziet 'm niet.
Bij mij in webbrowser zie ik het als onderstaand, misschien op smartphone/mobiel anders.
Als je in de bewerkmodus zit, heb je helemaal rechtsboven drie puntjes onder elkaar. Klik daar op en ga naar Voorkeuren onderin en dan naar Blokken. Controleer of er voldoende opties aangevinkt zijn m.b.t. 'Afbeeldingen'.
Het klinkt alsof de weergave van bepaalde functies op je pagina uitgezet zijn. De functie is er nog wel, maar je ziet 'm niet.
zondag 10 april 2022 om 15:03
zondag 10 april 2022 om 15:25
Nee, ik spiekte wel net in een actuele WordPress-site die bijgewerkt is naar de laatste versie.
Welke versie van WP heb jij?