Liefdevol of gevoelens
donderdag 14 april 2022 om 13:55
Hallo allemaal,
Sinds een paar week ben ik mijn moeder verloren. Nu heb ik al een paar maanden daar voor weer contact met een goede vriend. Hij kent de hele familie en weet dat ik getrouwd ben en kids heb hij zelf is gescheiden en heeft 2 kindjes. Afijn ik appte hem dat ik het lastig vind om mijn moeders dood een plekje te geven. Toen appte hij me terug me terug dat hij zielsveel om mij geeft en ook al zien we elkaar niet vaak ik zit dichtbij zijn hart. Dat ik speciaal ben voor hem. Ik schrik hier een beetje van. Dit had ik niet verwacht. 17jr geleden vonden wij elkaar wel leuk maar wij hebben er beide niks mee gedaan. Nu weet ik dus niet of dit bij het rouwen hoort of dat hij liefdes gevoelens heeft voor mij
Sinds een paar week ben ik mijn moeder verloren. Nu heb ik al een paar maanden daar voor weer contact met een goede vriend. Hij kent de hele familie en weet dat ik getrouwd ben en kids heb hij zelf is gescheiden en heeft 2 kindjes. Afijn ik appte hem dat ik het lastig vind om mijn moeders dood een plekje te geven. Toen appte hij me terug me terug dat hij zielsveel om mij geeft en ook al zien we elkaar niet vaak ik zit dichtbij zijn hart. Dat ik speciaal ben voor hem. Ik schrik hier een beetje van. Dit had ik niet verwacht. 17jr geleden vonden wij elkaar wel leuk maar wij hebben er beide niks mee gedaan. Nu weet ik dus niet of dit bij het rouwen hoort of dat hij liefdes gevoelens heeft voor mij

donderdag 14 april 2022 om 14:01

donderdag 14 april 2022 om 14:26
Klinkt mij als een, slecht getimede, versierpoging via de "een snik en een traan" methode.
Fargo - Mike Yanagita
https://www.youtube.com/watch?v=r_Ge4F4E9JE
Fargo - Mike Yanagita
https://www.youtube.com/watch?v=r_Ge4F4E9JE
"Wees gewoon jezelf....maar in jouw geval dringend een ander"

donderdag 14 april 2022 om 14:40
Waar staat dat ze goede vrienden waren dan?Murgatroyd schreef: ↑14-04-2022 14:39Oh echt? Ik las het helemaal niet zo. Als jullie ooit goede vrienden waren, kan het niet gewoon zo zijn dat hij veel om je geeft? Wat als een vrouw dit had getypt?
donderdag 14 april 2022 om 14:46
In de tweede zin zegt ze dat ze contact heeft met een goede vriend.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de hele context van het gesprek.
Dus reageerde hij direct met deze woorden toen je zei verdrietig te zijn en het moeilijk te hebben. Of waren jullie al even in gesprek en wilde hij even benadrukken er voor je te zijn, omdat hij je als goede vriendin ziet?
Wat iemand eerder al zei, als een vrouwelijke vriendin het zo had gezegd waren er geen vraagtekens geweest.
donderdag 14 april 2022 om 14:50
Murgatroyd schreef: ↑14-04-2022 14:39Oh echt? Ik las het helemaal niet zo. Als jullie ooit goede vrienden waren, kan het niet gewoon zo zijn dat hij veel om je geeft? Wat als een vrouw dit had getypt?
Als een oude vriendin van vroeger opeens naar me schrijft dat ik speciaal voor haar ben, zou ik mijn wenkbrauwen ook optrekken.
TO, gecondoleerd met je moeder. Het is nog zo kort geleden, je zit nog middenin de rouw. Ik vind dit heel ongepast van deze man. Misschien bedoelt hij het echt alleen vriendschappelijk, maar ik zou voorzichtig zijn.
donderdag 14 april 2022 om 14:50
Wij zijn al 17jr bevriend. Ook tijdens ons huwelijk hebben wij contact gehouden door af en toe te appen als er kindjes waren geboren etc.
Vorig jaar werd snel duidelijk dat mijn moeder dit niet zou overleven dus toen heb ik hem op de hoogte gesteld daarvan omdat hij mijn moeder kende en ze mochten elkaar.
Vorig jaar werd snel duidelijk dat mijn moeder dit niet zou overleven dus toen heb ik hem op de hoogte gesteld daarvan omdat hij mijn moeder kende en ze mochten elkaar.
donderdag 14 april 2022 om 14:51
Bedanktnerdopviva schreef: ↑14-04-2022 14:50Als een oude vriendin van vroeger opeens naar me schrijft dat ik speciaal voor haar ben, zou ik mijn wenkbrauwen ook optrekken.
TO, gecondoleerd met je moeder. Het is nog zo kort geleden, je zit nog middenin de rouw. Ik vind dit heel ongepast van deze man. Misschien bedoelt hij het echt alleen vriendschappelijk, maar ik zou voorzichtig zijn.
donderdag 14 april 2022 om 15:15
ik zou in zo'n situatie op mijn hoede zijn, en extra opletten op wat ik terug schrijfamanda82 schreef: ↑14-04-2022 14:50Wij zijn al 17jr bevriend. Ook tijdens ons huwelijk hebben wij contact gehouden door af en toe te appen als er kindjes waren geboren etc.
gewoon om te voorkomen, dat we in een lastige situatie terechtkomen
het is me al te vaak gebeurd, dat ik dacht vriendelijk/vriendschappelijk te doen en dat de man dacht: dat wordt neuken!
lilalinda wijzigde dit bericht op 14-04-2022 15:17
0.08% gewijzigd
donderdag 14 april 2022 om 15:49
Ja dit kan inderdaad ookMurgatroyd schreef: ↑14-04-2022 14:39Oh echt? Ik las het helemaal niet zo. Als jullie ooit goede vrienden waren, kan het niet gewoon zo zijn dat hij veel om je geeft? Wat als een vrouw dit had getypt?
To maakt er misschien meer van dan de goede man bedoelt
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 14 april 2022 om 15:59
want? een vrouw kan niet zelf denken?

donderdag 14 april 2022 om 16:08
Hoe gaat zo’n gesprek?
Zij: ik heb zo’n verdriet om m’n moeder, ik kan het moeilijk een plaatje geven nog
Hij: ik geef zielsveel om je, je hebt een plek in m’n hart blabla
Zij:……
Ik vind het maar ongepast van hem dat hij zulke dingen zegt terwijl to volop aan het rouwen is. Ik zou zo’n man niet vertrouwen aangezien ik niet wat to daar mee opschiet.
Zij: ik heb zo’n verdriet om m’n moeder, ik kan het moeilijk een plaatje geven nog
Hij: ik geef zielsveel om je, je hebt een plek in m’n hart blabla
Zij:……
Ik vind het maar ongepast van hem dat hij zulke dingen zegt terwijl to volop aan het rouwen is. Ik zou zo’n man niet vertrouwen aangezien ik niet wat to daar mee opschiet.
donderdag 14 april 2022 om 16:17