Stemtopic fotochallenge thema onderweg
vrijdag 15 april 2022 om 14:50
Maleficent schreef: ↑15-04-2022 10:06Eens, als we nu een nieuwe opdracht hebben kan ik mooi het paasweekend gebruiken
Nou je zit vlak achter me, het kan nog veranderen!
vrijdag 15 april 2022 om 18:06
Die 6% red ik niet meer

Mijn eigen schuld want ik stemde ook op jou. Maar terecht!
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 16 april 2022 om 13:14
ThanksMaleficent schreef: ↑15-04-2022 18:06Die 6% red ik niet meer![]()
Mijn eigen schuld want ik stemde ook op jou. Maar terecht!

Ik zie dat de resultaten de laatste twee dagen inderdaad niet echt veranderd zijn. Het is een lang weekend, het is mooi weer en ik vind het leuk om weer op pad te gaan! Is het raar om mezelf dan maar als winnaar uit te roepen en een nieuw thema te geven?

zaterdag 16 april 2022 om 13:15
Nee is niet raar gewoon doen.Vuurenvlam62 schreef: ↑16-04-2022 13:14Thanks![]()
Ik zie dat de resultaten de laatste twee dagen inderdaad niet echt veranderd zijn. Het is een lang weekend, het is mooi weer en ik vind het leuk om weer op pad te gaan! Is het raar om mezelf dan maar als winnaar uit te roepen en een nieuw thema te geven?![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 16 april 2022 om 13:45
Vuurenvlam62 schreef: ↑16-04-2022 13:14Thanks![]()
Ik zie dat de resultaten de laatste twee dagen inderdaad niet echt veranderd zijn. Het is een lang weekend, het is mooi weer en ik vind het leuk om weer op pad te gaan! Is het raar om mezelf dan maar als winnaar uit te roepen en een nieuw thema te geven?![]()
Nee niet raar lijkt mij.
zaterdag 16 april 2022 om 14:25
Gewoon doen!Vuurenvlam62 schreef: ↑16-04-2022 13:14Thanks![]()
every journey starts with a single step
zaterdag 16 april 2022 om 16:23
Oké, dan is het nieuwe thema, wat verrassend, voorjaar! Het voorjaar in detail.
(En dan gaan we zien dat Male deze anderhalve dag toch nog inloopt
)
Bedankt voor de stemmen dames, al voelt het een beetje als een lullige eerste plaats want ik heb niet echt mijn best gedaan voor deze foto. Ik kwam gewoon een mooi uitzicht met mooi licht tegen en heb staan wachten op een schip
(En dan gaan we zien dat Male deze anderhalve dag toch nog inloopt

Bedankt voor de stemmen dames, al voelt het een beetje als een lullige eerste plaats want ik heb niet echt mijn best gedaan voor deze foto. Ik kwam gewoon een mooi uitzicht met mooi licht tegen en heb staan wachten op een schip

maandag 18 april 2022 om 10:11
maandag 18 april 2022 om 15:52
Och, dat was eigenlijk meer bedoeld om ons écht goed te laten kijken naar al die pracht en praal buiten.Maleficent schreef: ↑18-04-2022 14:03Wat bedoel je met voorjaar in detail? Voor ik de opdracht verkeerd begrijp![]()
We zien bijvoorbeeld allemaal de bloesem aan de bomen, maar probeer dan geen boom-met-bloesem te fotograferen maar een klein detail. Iets waar je net even wat verder voor moet kijken